#غگرجی ثبت کرد

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-152 مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳,۳۴۹,۷۹۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳,۷۵۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۴۰۰۲۱۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

بکاب

#بکاب با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-96A-108 مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲۴,۱۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۷۰,۱۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۴۶۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

تپمپی

#تپمپی قرارداد منعقده بابت تامین ۲۰ دستگاه الکتروپمپ قرارداد گوره به جاسک در ساال ۹۸ منعقد شده بود. مهلت قرارداد مذکور در سه نوبت تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ تمیدید شده بود و مذاکره جهت تمدبد مجدد مدت قرارداد ادامه دارد. در سال مالی جاری تا کنون ۸ دستگاه الکتروپمپ به کارفرما تحویل و صورتحساب شده و تا تاریخ این گزارش، ۶ دستگاه دیگر تحویل شده و در انتظار تأیید کارفرما جهت صدور صورتحساب است.

کزغال

#کزغال با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-00A-209 مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان ولي عصر،نرسيده به چهار راه پارک وي -خيابان خاکزاد-پلاک ۲۱ -شرکت سرمايه گذاري صدر تامين برگزار میگردد

ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

اتکام

#اتکام جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۴:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ در استان هرمزگان ،شهر منطقه آزاد کيش به آدرس ميدان ساحل، بلوار ساحل ، مرکز همايش هاي بين المللي کيش، سالن رازي برگزار میگردد.

کی بی سی

#کی_بی_سی با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-00A-203 مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان ۱۶ آذر دانشگاه تهران ساختمان جديد دانشکده داروسازي – سالن رازي برگزار میگردد

ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

 

بتا سهم

#کدال_نگر

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *