به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس با حضور بیش از ۷۷ درصد سهامداران و اعضای هیئت مدیره شرکت در حال برگزاری است…

بهرامی، مدیرعامل شرکت:

آماده‌سازی و احیای زیرساخت واحدهای مسکونی در قالب زمین‌هایی که از طریق شرکت همراه جدید پردیس واگذار شده، عملیاتی شده است. در ۵ سال گذشته از سال ۹۶ تا ۱۴۰۰
تقریبا روند صعودی داشته‌ایم که نشانگر این است که سرمایه گذاری‌هایی که در بخش ساختمان صورت گرفته، مناسب و قابل دفاع بوده است.

جمع دارایی ها و‌حقوق صاحبان سهام

در سال ۹۶، ۴۰۰ میلیارد بوده و در ۱۴۰۰ جمع دارایی ها به ۵۵۰ میلیارد تومان رسیده که بیشتر آن در حوزه سرمایه گذاری بر روی زمین های متعلق به شرکت بوده است.

حاشیه فروشی که در ارتباط با نسبت های سودآوری ارایه شده به نسبت سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته و تا حدودی سعی کردیم به واسطه حفظ منافع سهامداران ارزش افزوده را در قالب موارد فروش لحاظ کنیم.

پروژه های ما دو دسته ملی دارند شهر جدید پردیس و تهران دو پروژه در حال اجرا است، پروژه مسکونی باران در پردیس در مرحله اجرا و اتمام اسکلت است.

سیاست گذاری شرکت بر این اساس است که هر بلوک را به سقف آخر رساندیم(۳۰ درصد پیشرفت) و پس از آن اقدام به واگذاری کنیم. برای انجام این ۳۰ درصد نیز می توان از تسهیلات بانکی استفاده کرد.

پروژه باران از نظر جایگاه جز پروژه های خوب شرکت است و‌کل پروژه یک پلاک مسکونی است و قیمت گذاری آن توسط خود شرکت انجام می‌شود.

شرکت مشتریان خاص خود را دارد که همواره با شرکت در تعامل بوده اند اما فارغ از این ها، پروژه آسمان می تواند پروژه خوبی برای تامین منابع شرکت باشد آن هم با یک سود مناسب.

 ۹ پروژه با شهر جدید پردیس منعقد شده اما در ۴ پروژه درآمدزایی حدود ۵۰ درصدی داریم.

دو پروژه در تهران در دست داریم؛ پروژه هزار واحد مسکونی در منطقه ۸ و نزدیک اتوبان شهید باقری که به صورت مشارکتی با شرکت تعاونی مترو است. این پروژه دارای ۱۷ بلوک و در مرحله خاکبرداری است. پروژه پردیس المپیک نیز غالب واحدهای آن واگذار شده است. این پروژه دارای دو برج ۳۰ طبقه است و به واسطه مطالبات شرکت برای فعالیت در منطقه ۲۲ ، از طرف شهرداری به شرکت واگذار شده است.

در شهر جدید پردیس ۳ پروژه داریم که به صورت شراکتی است. در سمنان نیز دو پروژه پیمانکاری وجود داشته که یکی از آن‌ها در بیمارستان سمنان بوده که تمام شده است. پروژه های در مرحله تعیین تکلیف نیز دو پروژه در مازندران و تهران است.

پروژه رویان نیز شریک سازنده داشتیم اما به تعهداتش عمل نکرد. بعد از تذکر و مهلت، اعلام به فسق قرارداد کردیم و مراحل حقوقی آن در حال پیگیری است.

همفکران

#کدال_نگر  #گزارش_بازار

سرمایه‌گذاری مسکن پردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *