بررسی راهکارهای راه‌اندازی مجتمع پتروشیمی گلستان آغاز شد

رئیس کل دادگستری گلستان گفت که با حضور هیات تخصصی شرکت پتروشیمی ایران و کاوش سوابق ۱۶ سال گذشته، بررسی راهکارهای راه‌اندازی مجتمع پتروشیمی گلستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)؛ حیدر آسیابی در نشست هیات کارشناسی اعزامی با حضور مسوولان دستگاه های مرتبط اظهار داشت: نظر این گروه کارشناسی مبنای تصمیم گیری قضایی و اجرایی درباره پرونده مجتمع پتروشیمی استان خواهد بود.

وی بیان کرد: در نشست شب گذشته اعضای این هیات کارشناسی، دادستان گرگان، رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان، بازپرس پرونده پتروشیمی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستانی گرگان، مدیرعامل شرکت گاز استان و نمایندگانی از استانداری و اداره کل اطلاعات حضور داشتند که در این جلسه جزئیات پرونده مجتمع  پتروشیمی و اقدامات انجام شده در ۱۶ سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: با اختیارات تفویض‌شده رئیس قوه قضاییه به گلستان برای این پرونده، آماده تشکیل یک دادگاه ویژه در صورت نیاز و تعیین تکلیف سهامداران خارج از تشریفات معمول دادرسی هستیم .

پرونده مجتمع پتروشیمی گلستان یکی از دو پرونده کثیرالشاکی است که در سفر آذر ماه سال جاری رئیس قوه قضاییه به استان بررسی و دستور ویژه برای آن صادر شد.

براساس گزارش دادگستری گلستان، این هیات کارشناسی در این سفر وضعیت طرح، اعتبارات و سرمایه گذاری مورد نیاز برای راه‌اندازی پتروشیمی را مورد بررسی قرار می دهند و  امروز دوشنبه به همراه جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی استان از محل ساخت این طرح بازدید خواهند کرد.

ساخت مجتمع پتروشیمی گلستان در سفر اسفند سال ۸۴ هیات دولت به استان مصوب شد و سال ۸۶ هم ساخت آن آغاز شد اما تاکنون پیشرفت چندانی نداشته است.

مردم از پذیره نویسی ساخت مجتمع پتروشیمی گلستان در آبان ۸۵ استقبال گسترده ای داشتند و افزون بر ۹۴ هزار نفر سهام این شرکت را خریدند.

خبرگذاری ایپنا

#گزارش_بازار

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *