بایکا

بایکا در ۱۲ماهه به سود ۸۹ریالی رسیده است.

رکیش

#رکیش در ۹ماهه به تحقق سود ۴۳۲ ریالی رسیده است .سهم ۶ماهه به سود ۲۲۹ ریالی رسیده بود.

بجهرم

#بجهرم در بهمن ۴۶۵ ، دی ۴۲۳ ، آذر ۳۹۸ و آبان ۴۱۱ میلیارد ریال درامد داشت و ۱۱ماهه به ۵۲۹۵ میلیارد ریال رسیده است مدت مشابه قبل ۳۳۸۵ میلیارد ریال بود.

پخش البرز

#پخش البرز در بهمن ۸۱۶۱ میلیارد ریال ، دی ۷۴۸۵ و آذر ۶۹۰۱ میلیارد ریال فروش داشت
جمع کل۱۱ ماهه ۷۱۸۴۱ میلیارد ریال است
کل سال قبل ۴۳۵۷۰ میلیارد ریال است

افزایش سرمایه در #پخش البرز

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور منظور احداث مرکز توزيع جديد شيراز،اروميه و اهواز که در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

رانفور

شرکت خدمات انفورماتيک کيش از زیر مجموعه های #رانفور در ۱۲ماهه به سود ۱۹۱۵ میلیارد ریالی رسیده است.

فزر

#فزر تا ۱۰ ماهه به درامد ۱۸۸۲ میلیارد ریالی رسیده بود در بهمن با درامد ۱۰۹ میلیارد ریالی به عدد ۱۹۹۲ میلیاردریال رسید
۱-به علت سرمای شدید در منطقه، امکان آتشباری و استخراج وجود ندارد. ۲-فروش شمش و مصنوعات طلا در ۱۰ ماهه شرکتهای فرآوری پویا زرکان آق دره و استحصال مواد معدنی تخت سلیمان مبلغ ۱۲۶۴۷ میلیارد ریال بوده است. شرکت های مذکور در بهمن ماه ۱۴۰۰ فروش شمش طلا و مصنوعات طلا به ارزش ۴۴۱۳ میلیارد ریال داشته اند.

کماسه

#کماسه فروشش در مهر ۱۰۰ میلیارد ریال شد و ابان هم ۱۰۵ میلیارد ریال بود ، اذر به ۱۱۷ میلیارد ریال رسیده است.
در دی این عدد ۱۱۸ میلیارد ریال شده و و بهمن هم ۱۱۵ میلیارد ریال بود و رشد کرد
۱۰۵۵ میلیارد ریال فروش ۱۱ ماهه داشته است مدت مشابه قبل ۴۹۱ میلیارد ریال بود

غنوش

#غنوش به استحضار سهامداران گرامی میرساند با توجه به طولانی شدن پروسه دریافت پروانه ساخت تولید آب آشامیدنی از جانب سازمان غذا ودارو تولید محصول اب آشامیدنی در سالجاری امکان پذیر نمی باشد .لازم بذکر است اصلاحات درخواستی کارشناسان غدا و دارو برای دریافت پروانه بهداشتی ساخت در سالجاری انجام خواهد شد و پروانه ساخت تا پایاین سال دریافت می گردد تولیدمحصول فوق از ابتدای سال آینده انجام خواهد شد.

قصفها

#قصفها در بهمن با عدد فروش ۳۶۰ میلیارد ریالی مواجه بود در مجموع ۱۱ماهه به عدد ۱۰۶۲۵ میلیارد ریال رسیده و جمع مشابه سال قبل ۵۰۹۶ میلیارد ریال بود.

فسبزوا

#فسبزوا علت توقف فعالیت های تولیدی قطع گاز شرکت از طرف شرکت ملی گاز بوده است و بعد از وصل شدن گاز از تاریخ مذکور فعالیت تولید از سر گرفته شده است و به روال عادی خود بازگردیده است.

دسینا

#دسینا افزایش نرخ قیمت فروش ۳ قلم کالا طیق مجوز سازمان غذا و دارو

مهم برای #کالا در مورد فروش باغ

با توجه به نحوه ارسال پاکات مزایده و بدلیل بعد مسافت مورد مزایده، پیگیری ها جهت اطمینان از ارسال یا عدم ارسال پاکات از متقاضیان به عمل آمد و عدم وجود هرگونه پیشنهاد قیمت رسمی محرز گردید، لذا مزایده بدون حصول نتیجه به اتمام رسیده و جهت تعیین تکلیف و تصمیم گیری به هیات مدیره شرکت ارجاع داده شده است.

ونیکی

افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی #ونیکی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سایر اندوخته ها مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

ثبهساز

#ثبهساز احتراماً؛ پیرو افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف به شماره پیگیری ۸۴۵۹۹۳ مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ مربوط به پروژه ترنج (شاهین شمالی) به استحضار می رساند در حین آموزش کاربر جدید امور سهام، افشای اطلاعات گروه ب به شماره پیگیری ۸۴۳۳۰۰ که در مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ در سایت کدال منتشر شده بود مجددا به اشتباه بعنوان افشای اطلاعات گروه الف ثبت گردیده است.

دسبحا

#دسبحا فروش ۳۵ درصد سهام شركت ایران دارو به صورت عمده مطابق با ضوابط و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار و نيز با رعايت تشريفات قانوني مورد تصویب هیات مدیره شرکت گروه دارویی سبحان قرار گرفت.

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *