افزایش سرمایه#کاسپین

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت داروسازي کاسپين تأمين

درصد افزایش سرمایه: ۱۰۰ درصد

محل تامین: مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی

کپرور

#کپرور در بهمن ۸۹۸ و نرخ ۳۶,۴۳۹,۳۵۳ ریال بود دردی ۹۶۸ میلیارد ریال فروش داشته است و نرخ فروش ۳۷,۲۰۳,۳۰۸ ریال
سهم در آذر ۷۹۱ میلیارد ریال فروش داشت و نرخ۳۷,۱۷۲,۳۱۱ ریال بود
۱۱ ماهه ۹۰۰۲ میلیارد ریال بوده و مدت مشابه ۴۷۱۷ میلیارد ریال بود

تماوند

#تماوند در بهمن با درامد ۸۹ میلیارد ریالی به عدد ۵ماهه ۹۵۵ میلیارد ریالی رسیده در حالی که کل عدد درامد سال قبل شرکت ۷۴۴ میلیارد ریال بود

تاپکیش

#تاپکیش در بهمن با درامد ۳۰۷ میلیارد ریالی به عدد ۲ماهه ۶۶۳ میلیارد ریالی رسیده است

شاوان

#شاوان جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۱:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ در استان هرمزگان ،شهر بندرعباس به آدرس بندرعباس ، گلشهر شمالي ، بلوار دانشگاه ، کوچه دانشگاه ۷ ، مجتمع آريا دفتر شرکت پالايش نفت لاوان برگزار میگردد
دستور جلسه :
توضیحات: برگزاري مجمع عمومي عادي بطور فوق العاده به منظور ثبت و تأسيس شرکت جديد براي احداث پتروپالايشگاه ۱۵۰ هزار بشکه اي

وشهر

بانک #وشهر همچنان مزایده فروش دارایی دارد
فروش ۱۱۱ رقبه از املاک مازاد بانک شهر با شرایط نقد، نقد واقساط از طریق اعطای تسهیلات (فروش اقساطی، اجاره به شرط تملیک مرابحه)

تیپیکو

#تیپیکو با عنایت به تاخیر در افشای صورت های مالی شرکت های تحت پوشش از جمله گروه پارس دارو در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۹، شرکت لابراتوارهای رازک در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ و گروه داروپخش در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ و وابسته بودن صورت های مالی تلفیقی گروه به اطلاعات حسابرسی شده شرکت های تابعه، صورت های مالی تلفیقی این شرکت در حال رسیدگی توسط حسابرس و بازرس قانونی می باشد که به محض نهایی شدن و اخذ گزارش حسابرس و بازرس قانونی نسبت به انتشار آن اقدام خواهد شد.

خموتور

#خموتور با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-00A-121 مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۲و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱,۴۲۸,۸۴۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ، تعداد ۸۶۴,۰۸۰,۴۱۴ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۷۸,۶۱۵,۵۸۶ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ لغایت تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۰۹

#افق در بهمن

میانگین نرخ فـروش هر محصول افق این ماه ۱۷٫۵ هزار تومان برای هر عدد محصول ثبت شده است که نسبت به دی سال قبل ۳۹ درصد و نسبت به ابتدای سال ۳۸ درصد رشد را نشان می دهد. میانگین ۱۰ماهه اول ۱۴٫۹ هزار تومان می باشد.

این فـروشگاه زنجیره ای در ماه گذشته ۱۲۱ میلیون عدد جنس فروخته است.در ده ماه اول سال به طور متوسط هر ماه ۱۲۷ میلیون عدد جنس به فروش رساند بود. سال ۹۹ به طور متوسط هر ماه ۱۲۰ میلیون عدد جنس و سال ۹۸ ، به طور متوسط ۹۸ میلیون عدد جنس ماهانه به فـروش رسانده است.

مبلغ فروش این ماه ۲،۱۱۴ میلیارد تومان گزارش شده است. فروش ماه قبل ۲,۰۶۵ و متوسط مبلغ فروش ده ماه امسال ۱۸۸۶ میلیارد و متوسط فـروش ماهانه سال ۹۹ و ۹۸ شرکت هر ماه ۱،۲۷۲ و ۷۶۰ میلیارد تومان بوده است.

ستران

#ستران آغاز بهره برداري از سالن اختلاط مواد واحد شماره ۹

شیران

بازرگاني خدمات بندري ايران از زیر مجموعه های #شیران در ۱۲ماهه به سود ۲۱۰۹ میلیارد ریالی رسیده است

کاوه

افزایش سرمایه ۱۱۳ درصدی #کاوه از محل سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

بتا سهم

#کدال_نگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *