بخش اول :آغاز کلام

در ابتدا لازم است که بدانید ما در بحث شرکتها بحثی تحت عنوان شخصیت حقوقی و حقیقی را مطرح می کنیم ولی شخصیت حقیقی افراد مثل من وشما هستیم . اما شخصیت حقوقی شخصیتی است که توسط یک یا مجموعه ای از افراد که هدف مهم تجاری یا غیر تجاری را دنبال میکنند تاسیس می شود. در این بین تعدادی از شرکتها و موسسات غیر انتفاعی هستند و یا تعدادی از شرکتها مثل شرکتهای دولتی که ماهیت انتفاعی دارند و صرفا برای انجام مجموعه ای از خدمات بدون توجه به سود و زیان آن تاسیس می شود و فعالیت می کنند.

ولی بخش عمده ای از شرکتها و شخصیت های حقوقی که تاسیس می شوند چه در ایران چه در کل دنیا هدف آن کسب سود و انتفاع است به همین دلیل زیر مجموعه شرکتهای انتفاعی تقسیم بندی می شوند. نکته ای وجود دارد که شرکتهایی که وارد بازار بورس می شوند تماما ماهیت انتفاعی دارند .

 

 

بخش بعدی :  مفاهیم کاربردی در این دوره، آموزش رمز ارزها 

 

مشاهده همه ی قسمت های فیلم آموزشی نقطه صفر معامله گری در ارزهای دیجیتال با مسلم محسنی

 

فراچارت

#آموزش_ارزهای_دیجیتال

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

آموزش ارزهای دیجیتال : https://kargozari.org/2021/08/04/arzedigital-edu

صرافی های برتر ارز دیجیتال : https://kargozari.org/arzdigital

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *