بررسی نمادهای پارس ، آریا ، نوری و بوعلی

 

اگر فرض کنیم که در فصل زمستان و همینطور کل سال ۱۴۰۱، سایر درآمد و هزینه با اهمیتی صورت نمی گیرد و همچنین نرخ های جهانی، نیمی از رشد هفته های اخیر را اصلاح کند، با فرض دلار ۲۳٫۵۰۰ تومانی، اعداد جداول فوق محاسبه خواهد شد.

هزینه ها با شیب منطقی رشد داده شده، درآمد سرمایه گذاری و سود بانکی لحاظ شده، درآمد و هزینه های غیر قابل تکرار، صفر فرض شده اند.

توجه کنیم که اعداد به صورت سیستمی محاسبه شده و یک الگوی واحد برای تمامی صنعت در آن لحاظ گردیده است.

نمادهای انتخابی همکنون P.e ttm منطقی دارند لذا کاندیدای بررسی بوده اند.

متوسط P.e این نمادها ۶٫۶ واحد است که با گزارش فصل زمستان به ۶٫۴ می رسد و بدون در نظر گرفتن تقسیم سود مجمع، با سود تحلیلی ۱۴۰۱ به p.e fw 5.6 می رسد.

مجددا متذکر می شود که این یک بررسی جهت گزینه یابی و تحلیل جامع تر است و صرفا چند نماد از صنعت پلیمر-آروماتیک را شامل می شود.

ولید هلالات

#تحلیل_بنیادی

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

پارس ، آریا ، نوری

اگر فرض کنیم که در فصل زمستان و همینطور کل سال ۱۴۰۱، سایر درآمد و هزینه با اهمیتی صورت نمی گیرد و همچنین نرخ های جهانی، نیمی از رشد هفته های اخیر را اصلاح کند، با فرض دلار ۲۳٫۵۰۰ تومانی، اعداد جداول فوق محاسبه خواهد شد. هزینه ها با شیب منطقی رشد داده شده، درآمد سرمایه گذاری و سود بانکی لحاظ شده، درآمد و هزینه های غیر قابل تکرار، صفر فرض شده اند.

توجه کنیم که اعداد به صورت سیستمی محاسبه شده و یک الگوی واحد برای تمامی صنعت در آن لحاظ گردیده است. نمادهای انتخابی همکنون P.e ttm منطقی دارند لذا کاندیدای بررسی بوده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *