شپاس

شپاس باستحضار ميرساند در جهت اسـتفاده ازسـقف بخشودگي جرايم مندرج در بخشـنامه اخيرسازمان امورمالياتي، نسبت به ترتيب پرداخت اصل و۵% جريمه بدهي جمعا بمبلغ۶۲۰٫۷۶۳ ميليون ريال اقدام گرديد. شايان ذکراست شرکت کماکان پيگيراحقاق حقوق خودازطريق مراجع دادرسي مالياتي وديوان عدالت اداري مي باشد. درضمن شرکت از بابت بدهي مذکور مبلغ ۴۸۱٫۱۹۶ ميليون ريال ذخيره احتياطي طي سنوات گذشته دردفاترشناسايي نموده است.

سخاش

#سخاش جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس سالن اجتماعات شرکت بين المللي بازرسي کالاي تجاري (IGI) واقع در تهران – خيابان شهيد مطهري – بعد از چهارراه قائم مقام فراهاني – پلاک ۳۳۴ برگزار میگردد

شصدف

#شصدف در دی کمی افت کرد و ۸۹۸ میلیارد ریال بود و بهمن به ۱۱۲۲ میلیارد ریالی رسیده است و اسفند ۹۴۴ میلیارد ریال بوده است
۱۲ ماهه ۱۰۶۰۲ میلیارد ریال است مدت مشابه ۵۲۱۴ میلیارد ریال بوده است .

ولغدر

#ولغدر جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۰۹:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس سالن اجتماعات شرکت طراحي مهندسي و تامين قطعات ايران خودرو(ساپکو) واقع در کيلومتر ۱۲ جاده مخصوص کرج شرکت ساپکو برگزار میگردد.

شنفت

#شنفت در اسفند با فروش ۵۶۲۸ و بهمن ۵۵۷۰ و دی با فروش ۶۱۶۵ میلیارد ریالی مواجه بود. ۱۲ماهه ۶۷۱۱۰ میلیارد ریال فروش محقق کرده است مدت مشابه قبل این عدد ۳۷۳۹۶ میلیارد ریال بود .

وملل

#وملل به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ تعلیق می گردد.

خودرو

#خودرو به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مهدی خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو امروز شنبه ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در جریان بازدید وزیر صمت از این شرکت با اشاره به آخرین اقدامات ایران‌خودرو برای اجرای ۸ دستور رئیس‌جمهور گفت: از هفته دوم بهمن‌ماه تا امروز یعنی در ۱۵ درصد از بازه زمانی یک سال به اندازه ۳۴ درصد از عرضه سالانه صورت گرفته است. این موضوع باعث شد، قیمت خودرو در زمستان سال ۱۴۰۰ کاهشی شود.

وی افزود: در حال حاضر ۲۵ هزار خودروی پلاک شده وجود دارد که تحویل داده نشده‌اند و ما به سرعت در حال تحویل آنها هستیم. در سال جاری تاکنون ۲۰ هزار خودرو تحویل داده شده است که این میزان تحویل در تاریخ ایران خودرو بی‌سابقه است.

خطیبی گفت: این ۲۵ هزار خودروی تحویل داده نشده شامل خودروی تارا و سورن هستند که در تامین چیپ‌ست‌های آن مشکل وجود داشته است و قول می‌دهیم تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه این خودروها نیز تحویل داده شوند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تا دو ماه آینده سمند و پژو ۴۰۵ از مدار تولید خارج می‌شوند و خودروهای جدید به بازار عرضه خواهد شد.

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

شپاس شپاس 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *