نمادهای تحت بررسی: شسپا شنفت شبهرن شرانل

مدل بررسی: سیستمی و با مفروضات ثابت برای تمامی نمادها

این یک بررسی اولیه برای فهم شرایط صنعت روانکار با توجه به گزارش های ماهانه اسفند و میزان تحقق درآمد فصل زمستان و طبعا مجموع سال ۱۴۰۰ است.

محاسبات کاملا سیستمی بوده و با یک مفروضات ثابت برای تمام صنعت در نظر گرفته شده و نمادهایی که پتانسیل بهبود p.e دارند در این گزارش درج شده اند.

از میان این ۴نماد که p.e ttm7.2 دارند، با آمدن گزارش زمستان P.e ttm به سمت ۷ می رود و برای کل سال “تقویمی” ۱۴۰۱ نیز p.e fw 6.9 بدون احتساب تقسیم سود مجمع خواهد بود.

*نرخ لوبکات ۳۳درصد رشد کرده و نرخ روانکار ۲۰درصد. مهم است که روانکارها در بهار افزایش نرخ داشته باشند.

*برای شنفت تقسیم سود اندکی از محل پالایشگاه پارسیان فرض کرده ایم که علت بالا بودن P.e این نماد ومیانگین صنعت همین مساله است.

*جدول ذیل تنها یک بررسی جهت تحلیل جامع و ارائه یک راهنما برای مخاطب است تا گزینه هایی برای تحلیل بیابد. برای ایجاد قابلیت مقایسه بهتر، شرایط رشد درآمد و هزینه شرکت ها مشابه فرض شده اما می دانیم که در واقعیت، اینچنین نیست.

ولید هلالات

#تحلیل_بنیادی  #شبهرن  #شسپا  #شنفت #شرانل

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

شبهرن  مدل بررسی: سیستمی و با مفروضات ثابت برای تمامی نمادها این یک بررسی اولیه برای فهم شرایط صنعت روانکار با توجه به گزارش های ماهانه اسفند و میزان تحقق درآمد فصل زمستان و طبعا مجموع سال ۱۴۰۰ است. محاسبات کاملا سیستمی بوده و با یک مفروضات ثابت برای تمام صنعت در نظر گرفته شده و نمادهایی که پتانسیل بهبود p.e دارند در این گزارش درج شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *