بررسی قیمت پی وی سی

🔹طی هفته منتهی به ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۱، قیمت پی وی سی تعلیقی (CFR خاور دور آسیا) به ۱۳۹۰ دلار رسید که نسبت به هفته گذشته بدون تغییر مانده است.

🔹بالاترین سقف قیمتی از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون ۱۷۵۰ دلار می‌باشد که قیمت فعلی ۲۱ درصد پایین‌تر می‌باشد.

🔹متوسط قیمت از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۱۳۹۰ دلار و متوسط یکسال گذشته ۱۳۸۶ دلار می‌باشد.

🔹 قیمت پی وی سی در بازار داخلی چین افزایش یافته اما منابع بازار این افزایش قیمت را به قرنطینه نسبی در شانگهای به دلیل افزایش موارد COVID-19 نسبت داده‌اند در حالیکه تقاضا نسبتاً محدود باقی مانده است.

🔹روند بازار پی وی سی آسیا در ماه جاری به دلیل کاهش قیمت معاملات آتی نفت خام و کاهش تقاضا در چین، مشخص نیست.

✅ شرکت‌های تاثیرپذیر: پتروشیمی غدیر (۱۰۰%)، پتروشیمی آبادان (۹۰%)، پتروشیمی بندر امام و پتروشیمی اروند (۶۵%).”

سبدگردانی مانی

#تحلیل_بنیادی

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

طی هفته منتهی به ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۱، قیمت پی ویسی  تعلیقی (CFR خاور دور آسیا) به ۱۳۹۰ دلار رسید که نسبت به هفته گذشته بدون تغییر مانده است. بالاترین سقف قیمتی از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون ۱۷۵۰ دلار می‌باشد که قیمت فعلی ۲۱ درصد پایین‌تر می‌باشد. متوسط قیمت از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۱۳۹۰ دلار و متوسط یکسال گذشته ۱۳۸۶ دلار می‌باشد.

 قیمت پی ویسی در بازار داخلی چین افزایش یافته اما منابع بازار این افزایش قیمت را به قرنطینه نسبی در شانگهای به دلیل افزایش موارد COVID-19 نسبت داده‌اند در حالیکه تقاضا نسبتاً محدود باقی مانده است. روند بازار پی ویسی آسیا در ماه جاری به دلیل کاهش قیمت معاملات آتی نفت خام و کاهش تقاضا در چین، مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *