تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت الگورند (ALGO)

الگورند در طول چند روز گذشته داخل یک کانال نزولی در نوسان بوده است. روز ۱ مه (۱۱ اردیبهشت) قیمت پس از برخورد با حمایت کف این کانال به‌سمت بالا بازگشت و مقاومت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۶۹ دلار) را هم پشت سر گذاشت که می‌تواند نشانه‌ای برای کاهش فشار فروش در روزهای بعدی باشد.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال؛  ۵ ارزی که باید این هفته زیرنظر داشته باشید
اگر خریداران در ادامه بتوانند موقعیت قیمت را بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه در ۰.۷۶ دلار تثبیت کنند، الگورند این شانس را خواهد داشت که تا مقاومت سقف کانال نزولی روی نمودار رشد کند

عبور از این مقاومت برای خریداران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چراکه در این صورت شانس آنها برای شروع یک حرکت صعودی تازه بیشتر می‌شود و الگورند می‌تواند خود را به ۱.۱۰ دلار و سپس ۱.۲۵ دلار برساند.

از سوی دیگر، اگر قیمت الگورند پس از برخورد با مقاومت‌های روی نمودار به‌سمت پایین حرکت کند، احتمالاً برای چند روز دیگر شاهد نوسان قیمت در محدوده کانال نزولی روی نمودار خواهیم بود. فروشندگان نیز برای ازسرگیری روند نزولی باید قیمت را جایی زیر حمایت کف کانال تثبیت کنند.

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال؛  ۵ ارزی که باید این هفته زیرنظر داشته باشید

در نمای ۴ ساعته بازار الگورند شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ کندلی صعودی است و شاخص قدرت نسبی در ناحیه مثبت قرار دارد که یعنی اکنون قدرت خریداران بیشتر از فروشندگان است. در حال حاضر مقاومت اندکی در سطح ۰.۸۰ دلار دیده می‌شود و اگر خریداران بتوانند آن را پشت سر بگذارند، قیمت الگورند احتمالاً تا سقف کانال نزولی روی نمودار رشد خواهد کرد.

در صورت نزولی‌شدن بازار، میانگین متحرک نمایی ۲۰ کندلی در ۰.۷۱ دلار مهمترین حمایت پیش روی قیمت خواهد بود که باید آن را به‌خوبی زیرنظر داشته باشیم. اگر قیمت پس از برخورد با این سطح به‌سمت بالا بازگردد، به این معنی است که احساسات بازار مجدداً به‌نفع خریداران تغییر کرده است و در نتیجه شانس الگورند برای عبور از ۰.۸۰ دلار بیشتر می‌شود. در مقابل، اگر سقوط قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ کندلی، راه را برای ریزش عمیق‌تر الگورند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ کندلی در ۰.۶۶ دلار باز خواهد کرد.

 

منبع: ارز دیجیتال

#ارز   #ارز_دیجیتال     #الگورند    #تحلیل_تکنیکال_ارزهای_دیجیتال

آموزش ارزهای دیجیتال : https://kargozari.org/2021/08/04/arzedigital-edu

صرافی های برتر ارز دیجیتال : https://kargozari.org/arzdigital

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *