تمحرکه

#تمحرکه با توجه به اینکه هنوز ضمانت نامه بانکی صادر نشده و همچنین قرارداد نهایی نشده است به درخواست مدیریت محترم نظارت بر ناشران بازار پایه نوع اهمیت از الف به ب تغییر کرد . لازم به دکر است رایزنی جهت تهیه ضمانت نامه در حال انجام بوده و در صورت صدور و انعقاد قرارداد از طریق سامانه کدال برای سهامداران محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

فجر

#فجر در ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۳۳۳۷ ریالی رسیده است

حفاری

طرح توسعه میدان نفتی هندیجان – بهرگانسر

انعقاد تفاهم نامه همکاری جهت توسعه میدان نفتی هندیجان- بهرگانسر با شرکت نفت فلات قاره ایران: میدان نفتی مذکور در آبهای کم عمق خلیج فارس واقع گردیده است و برنامه ریزی توسعه آن در قالب طرح EPDS صورت گرفته است. با توجه به اینکه انجام حفاری در فیلد مذکور دارای پیچیدگی های فنی و تجهیزاتی ویژه ای می باشد،کارفرما به دلیل شناخت از توان فنی، دانش و تخصص شرکت حفاری شمال در نظر دارد تا توسعه میدان یاد شده را به صورت مذاکره ای دراختیار این شرکت قرار دهد.

شیران

افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی #شیران از محل سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

لبوتان

#لبوتان به اطلاع سهامدارن محترم شرکت گروه صنعتی بوتان (سهامی عام) می رساند افزایش نرخ در گروه محصول آبگرمکن به میزان ۱۵ درصد می باشد که از ۲۵اردیبهشت سال ۱۴۰۱ اعمال گردیده است.

زگلدشت

#زگلدشت جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۱:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ در استان اصفهان ،شهر اصفهان به آدرس سي وسه پل،بلوار ملت،هتل پارسيان کوثر اصفهان برگزار میگردد

گنگین

#گنگین شرکت توسعه پارس گستر نگین گردشگری در تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ اقدام به فروش تعداد ۳،۹۰۰،۰۰۰ سهم عادی و ۱۵،۶۰۰،۰۰۰ ممتاز شرکت سینا سروش اریکه بر اساس ارزشگذاری انجام شده توسط هیات کارشناسان رسمی دادگستری به ازای هر سهم عادی ۱۸٫۶۵۹ ریال و هر سهم ممتاز ۸۵۸٫۳۱۷ ریال، مجموعا به مبلغ ۱۳٫۴۶۲٫۵۱۵ میلیون ریال به شرکت فرتاک صنعت ققنوس و سهامداران آن شرکت (شرکتهای راه برج ایلیا، سازه دژ هورام، و ایده تجارت برسام) با بهای تمام شده ۲۰،۲۸۰ میلیون ریال و سود حاصل از فروش به مبلغ ۱۳٫۴۴۲٫۲۳۵ میلیون ریال نمود.

حکشتی

#حکشتی به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران (عدم رعایت الزامات ماده بند ۱ ماده ۳۸دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت ۹ ماهه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۳۰)جهت رعایت موارد فوق نموده است.

دلر

#دلر در ۱۲ماهه به سود ۷۱۸۷ ریالی رسیده است

وبصادر

#وبصادر جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۵:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس در محل مجموعه فرهنگي بانک صادرات ايران به نـشاني: اتوبان شهيد صياد شيرازي، ميدان حسين آباد، خيابان وفامنش، خيابان مفتوحي شرقي، پلاک ۳۸ برگزار میگردد

ب– دستور جلسه :
انتخاب اعضای هیئت‌مدیره

ثامید

#ثامید به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.

فباهنر

#فباهنر به مجمع می رود
جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ در استان کرمان ،شهر کرمان به آدرس کيلومتر ۱۲ بزرگراه آيت الله هاشمي رفسنجاني-شرکت صنايع مس شهيد باهنر برگزار میگردد

شفاف سازی در #حفارس

احتراماً به استحضار می رساند حسب نامه اعلامی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان موضوع تصمیمات متخذه کارگروه گندم، آرد و نان استان در تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ با توجه به موضوع نرخ حمل انواع آرد خبازی در استان زنجان توسط شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، مصوب گردید “کرایه حمل آرد نانوایی به ازای حمل هر کیسه بطور متوسط از ۴۱۰۰۰ ریال به ۷۲۰۰۰ ریال تغییر یابد”. میزان حمل شرکت در ماه در این استان برابر ۰۰۰/۲۰۰کیسه می باشد. با در نظر گرفتن این مصوبه، برآورد درآمد ناخالص شرکت از محل حمل آرد زنجان در سال ۱۴۰۱ از ۸۲،۰۰۰ میلیون ریال به ۱۴۴،۰۰۰ میلیون ریال بر عملکرد شرکت تاثیر گذار می باشد. لازم به ذکر است تاریخ اعمال نرخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ می باشد. مراتب جهت اطلاع سهامداران ارسال می گردد.

فاسمین

اسيد سازان زنجان از زیر مجموعه های #فاسمین در ۱۲ماهه ۴۲۰ میلیارد ریال سود خالص داشت

دابور

#دابور ۳۵۳۰ ریال تقسیم کرد

وپاسار

شرکت توسعه صنايع تابان انرژي پاسارگاد از زیر مجموعه #وپاسار در ۱۲ماهه به سود ۱۰۹۸ میلیارد ریالی رسیده است

جم پیلن

#جم_پیلن در مجمع ۲۴۷۵۰ ریال تقسیم کرد
این تقسیم سود بالا برای #جم و #وسبحان که مستقیم و غیرمستقیم سهامدار هستند مهم است.

بتا سهم

#کدال_نگر

 

ضمانت نامه بانکی  ضمانت نامه بانکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *