کرک اسپرد

طبق فرمول پخش و پالایش، متوسط کرک اسپرد ۴۹ روز از فصل زمستان سال ۱۴۰۰ برابر با ۱۳٫۹دلار در هر بشکه بوده است.

در این فصل شبندر ۳۰٫۶۶ میلیون بشکه نفت پالایش کرده لذا می بایستی ۱۰٫۵همت سود می ساخت که در گزارش زمستان ۴٫۴۴همت سود ناخالص عملیاتی گزارش کرد که کرک اسپرد ۶دلار به ازای هر بشکه در زمستان را نشان می دهد اما شبندر گزارش خود را اصلاح کرد و کرک اسپرد زمستان را به ۱۰٫۴دلار در هر بشکه افزایش داد.

در بهار ۱۴۰۱ کرک اسپرد محاسباتی ما، ۲۶٫۱ دلار در هر بشکه بوده است که ۸۸٫۵ درصد بیشتر از عدد محاسباتی در زمستان ۱۴۰۰ است.

اگر فرض کنیم که محاسبات ما بنا به دلایلی انحراف مثبت نسبت به اعداد واقعی دارد آنگاه باید بگوییم شبندر در بهار ۱۴۰۱ به ۱۳ همت سود ناخالص رسیده است.

بهار ۱۴۰۰ شبندر ۵٫۵همت و زمستان ۱۴۰۰ به ۷٫۷همت سود خالص رسید.

*تحلیل دیتا: کریمی نیک – هلالات

#شبندر #کرک_اسپرد

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

طبق فرمول پخش و پالایش، متوسط کرک اس پرد ۴۹ روز از فصل زمستان سال ۱۴۰۰ برابر با ۱۳٫۹دلار در هر بشکه بوده است.

در این فصل شبندر ۳۰٫۶۶ میلیون بشکه نفت پالایش کرده لذا می بایستی ۱۰٫۵همت سود می ساخت که در گزارش زمستان ۴٫۴۴همت سود ناخالص عملیاتی گزارش کرد که کرک ا سپرد ۶دلار به ازای هر بشکه در زمستان را نشان می دهد اما شبندر گزارش خود را اصلاح کرد و کرک اسپرد زمستان را به ۱۰٫۴دلار در هر بشکه افزایش داد. در بهار ۱۴۰۱ کرک اسپرد محاسباتی ما، ۲۶٫۱ دلار در هر بشکه بوده است که ۸۸٫۵ درصد بیشتر از عدد محاسباتی در زمستان ۱۴۰۰ است.

اگر فرض کنیم که محاسبات ما بنا به دلایلی انحراف مثبت نسبت به اعداد واقعی دارد آنگاه باید بگوییم شبندر در بهار ۱۴۰۱ به ۱۳ همت سود ناخالص رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *