شلرد

شلرد را باید امسال دید ولی در هر صورت در ۱۲ماهه حسابرسی شده ۲۱۳ ریال زیان داشته و ۱۹۱۴ میلیارد ریال زیان انباشته دارد . گویا امسال در گزارش های خود به سود خواهد رسید .

بورس

شرکت #بورس در ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۳۵۷ ریالی رسیده است

گدنا

مجوز افزایش سرمایه ۴۰۰% #گدنا از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی صادرشد

گشان

#گشان جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۷:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ در استان خراسان رضوي ،شهر شانديز به آدرس شانديز – بلوار ميرزا جواد آقا تهراني – مجموعه گردشگري پديده شانديز برگزار میگردد

وکغدیر

#وکغدیر با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-251 مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۸,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، از محل سود انباشته مبلغ ۵۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

وکار

در مجمع عمومی عادی سالانۀ بانک کارآفرین #وکار تقسیم سود ۱۶ تومان به ازای هر سهم تصویب شد.
سود کلیۀ سهامداران حقیقی و حقوقی سجامی در مرداد ماه پرداخت خواهد شد.

وحکمت

#وحکمت از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است.

وملل

#وملل با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-004 مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ لغایت تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۹

آسیا

یکی از برنامه‌هایی که شرکت #آسیا به دنبال انجام آن است افزایش سرمایه از محل سود انباشته در حدود ۲۵ درصد می باشد.

میزان سود تصویب شده در مجمع عمومی عادی سالیانه جهت تقسیم سود به ازای هر سهم ۱۲ تومان است.

ولساپا

مهم برای #ولساپا فروش ملک رنا واقع در جاده مخصوص کرج- کیلومتر ۱۹- روبروی ورآورد- جنب کفش بلا

نوری

در پایان جلسه پتروشیمی نور #نوری به ازای هر سهم ۱۴۰۰ تومان سود نقدی به ازای هر سهم تقسیم شد.

فخوز

در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد خوزستان #فخوز با تصویب هيات‌ مدیره و با حضور ۷۲.۲۹ درصدی سهامداران، نزدیک به ۱۲ هزار میلیارد تومان سود، هفت هزار میلیارد تومان به افزایش سرمایه از محل سود انباشته اختصاص یافت و از سود باقیمانده به ازای هر سهم ۳۳ تومان تقسیم شد.

ثفارس

شفاف سازی در #ثفارس
به اطلاع می رساند شرکت سدفام توس در تاریخ ۱۸/۱۰/۱۴۰۰ برنده مناقصه مشارکت در ساخت پروژه تجاری محله ای آسمان صدرا شده بود. طبق استعلام ارسالی آن شرکت مقرر شده بود در ازای تکمیل پروژه مذکور ، مالکیت ۴۵% از پروژه به آن شرکت تعلق گیرد. نظر به عدم پیشرفت پروژه و بعد از گذشت چند ماه با پیگیری صورت گرفته از سمت شرکت ، انصراف شرکت سدفام توس و در راستای صرفه و صلاح شرکت و با پیگیری صورت گرفته با شرکت زیر مجموعه، شرکت ساختمانی پارس توسعه سازان جهت مشارکت در ساخت این پروژه به توافق رسید (با مصوبه هیئت مدیره) . لازم به ذکر است در صد مالکیت شرکت عمران و توسعه فارس ۵۴% ، شرکت ساختمانی پارس توسعه سازان ۳۸% و عمران شهر جدید صدرا ۸% در ا ین پروژه می باشد

تجلی

#تجلی ۳ ماهه ۳۱ ریال به ازای هر سهم و ۱۹۴۰ میلیارد ریال سود خالص محقق کرده است

درازک

#درازک پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری کدال مبنی بر تخفيفات به استحضار می رساند درارتباط با تخفيف سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ باستحضارميرساند با توجه به کوچک شدن بازار دام ناشي از افزايش هزينه هاي توليد به ويژه عدم تخصيص ارز نهاده هاي دامي و خشکسالي بالطبع بازار داروهاي دامي منقبض گرديده و اين امر موجب افزايش مشوقهاي فروش و تخفيف گرديده است . لذا تخفيف اعطايي شرکت با لحاظ حاشيه سود هرمحصول وبه صورت مقطعي اعمال ميگردد بديهي است شرکت با توجه به نياز بازارسبد محصولات توليدي خود را مديريت کرده و ازاين طريق نيز تخفيف کنترل ميگردد.

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

شلرد شلرد  شلرد 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *