کروی

#کروی به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده ۷دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت ۱۴ روزه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۴)جهت رعایت موارد فوق نموده است.

خودرو

#خودرو به استحضار می رساند احتراماً عطف به نامه به شماره پيگيري ۹۱۹۳۵۲مورخ ۰۵/۰۵/۱۴۰۱ آن اداره محترم در خصوص واگذاري سهام شرکتهاي گروه ، به استحضار مي رساند اين شرکت هر دو برنامه واگذاري سهام درون گروهي و واگذاري سهام شرکتهاي زير مجموعه را در دستور کار خود قرارداده که در صورت وجود متقاضي و با رعايت صرفه و صلاح، اقدامات مورد نياز جهت واگذاري صورت خواهد پذيرفت. لازم به توضيح است که واگذاري سهام درون گروهي در اولويت برنامه هاي واگذاري اين شرکت قرار دارد .

شستا تاپیکو

#شستا #تاپیکو
سود تقسیمی ستاره خلیج فارس مشخص شد

همفکران : ستاره خلج فارس که قرار است بعد از رفع گلوگاه ها و در بهترین حالت در زمستان امسال در شرکت در بورس پذیرش شود از تقسیم سود ۵۰ درصد خبر داد.

طبق پیگیری های خبرنگار همفکران و در گفتگو با وحید اسکندری، مدیرمالی شرکت ستاره نفت خلیج‌فارس وی در خصوص تقسیم سود این شرکت گفت: در انتهای مجمع شرکت ستاره نفت خلیج فارس تقسیم سود ۵۰ درصدی به ازای هر سهم ۳۲۰۰ ریال تصویب شد.

همچنین، سود خالص شرکت فوق در سال مالی مزبور به مبلغ ۱۶۳،۱۶۱ میلیارد ریال می باشد یعنی ۸۱۶۰۰ میلیارد ریال تقسیم سود داشته است

 

دی

بانک #دی به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت ماده ۳۹ دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران ( عدم رعایت الزامات ماده ۷ بند ۱ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان فرابورس ایران اقدام به اعطای فرصت ۲ ماهه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱)جهت رعایت موارد فوق نموده است.

حفاری

#حفاری به اطلاع مي‌رساند با توجه به ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران، شرکت بورس اوراق بهادار تهران طی نامه شماره ۹۱۱۰۱۶ مورخ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ موارد معوق اطلاع رسانی و لزوم افشای فوری آن را به شرکت تاکید نمود
لکن علی رغم پیگیری‌ های انجام شده، پاسخی از ناشر در خصوص دلایل وقوع و زمانبندی اصلاح آن دریافت نشده است. از این رو به استفاده کنندگان توصیه می شود این موضوع را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

خصدرا

#خصدرا قرارداد ساخت و فروش دو فروند کشتی رورو حمل کانتینر و تریلر ۴،۰۰۰ تنی کلیه درآمدها و هزینه‌های پروژه در دفاتر شرکت پژوهش صنعت نفت صدرا ساحل ثبت خواهد شد. شرکت صنعتی دریایی ایران بصورت مستقیم و غیرمستقیم مالکیت ۱۰۰% شرکت پژوهش صنعت نفت صدرا ساحل را داراست.

غناب

#غناب به استناد بند ۷ ماده ۱۳مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به نیاز به بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ تعلیق می گردد.

فاذر

#فاذر به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده ۷دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت ۱ ماهه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۱)جهت رعایت موارد فوق نموده است.

خکرمان

#خکرمان فروش ۲۵% سهام شرکت رینگ مارال (سهامی عام)

لخزر

#لخزر هم افزایش نرخ گرفت
کسب موافقت انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان لوازم خانگی کوچک و با هماهنگی سازمان محترم حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان
قیمت مربوط به محصول چرخگوشت کلیددار مدل MG 1600P می باشد. افرایش نرخ در این محصول ۱۵ درصد بوده اما افزایش نرخ در کل محصولات بطور میانگین تا ۱۳ درصد افزایش یافته است

بتا سهم

#کدال_نگر

کروی کروی کروی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *