ثغرب

#ثغرب با سلام و خسته نباشيد با توجه به نتايج آگهي مزايده سوم و فروش قطعه زمين فرهنگي آسمان به آقايان مهدي پرويز پور و کاظم حقيقي مشترکا ، پس از عدم انجام تهعدات نفر دوم جناب آقاي مهدي پرويزپور و انجام مذاکرات و بررسي هاي لازم در نهايت کل قطعه زمين مذکور به آقاي کاظم حقيقي بمبلغ ۳۴۰۰۳۰۷۷۵۰۰۰ ریال واگذار گرديد. که بهای تمام شده زمین فوق برای شرکت مبلغ ۸۴۳۴۴۶۳۶۸۱ ریال می باشد.

فولاد

#فولاد در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد مبارکه اصفهان، به ازای هر سهم ۱۷۰۰ ریال سود تقسیمی تصویب شد.

طبق برنامه زمانبندی منتشره در سامانه کدال، سود سهامداران حقیقی در تاریخ ۲۰ شهریورماه از طریق سامانه سجام واریز خواهد شد.

غمارگ

شفاف سازی در #غمارگ سازمان بورس اوراق بهادار اداره نظارت بر ناشران بورسي با سلام و احترام پيرو اخبار منتشر شده در رسانه ملي و ساير رسانه هاي خبري ، در تاريخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ به شکل غير رسمي، سازمان حمايت از مصرف کننده و توليد کننده اقدام به اعلام قيمت محصولات به انجمن صنفي صنايع روغن نباتي، مبني برکاهش بهاي فروش محصولات خانوار و صنف به ميزان ۱۰ الي ۱۵ درصد نموده است. به استحضار مي رساند نهاد رسمي قيمت گذاري براي محصولات فوق الذکر ، سازمان حمايت از مصرف کننده وتوليدکننده مي باشدکه باپيگيري صورت گرفته از نهاد فوق تا کنون تاييديه اي مبني برکاهش قيمت بصورت رسمي دريافت نشده است. شايان ذکر است در صورت دريافت تاييديه و ابلاغ کاهش بهاي کالاي فوق الاشاره مراتب جهت بهره برداري و شفاف سازي ارائه خواهد شد. با تجديد احترام امير کاظمي خياباني مديرعامل

غکوروش

#غکوروش احتراماً پیرو انتشار خبر کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت روغن های خوراکی در فضای مجازی و رسانه های عمومی کشور، با توجه به اینکه مرجع قیمت گذاری محصولات این شرکت، سازمان حمایت مصرف¬کنندگان و تولیدکنندگان می¬باشد، این مرجع به صورت غیر-رسمی در تاریخ ۱۰/۰۵/۱۴۰۱ نسبت به اعلام قیمت به انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران اقدام نموده است ولیکن تاکنون به صورت رسمی کاهش قیمت¬ها توسط سازمان مذکور اعلام نگردیده است. در فهرست اعلامی مذکور به طور میانگین محصولات تولیدی جهت مصرف خانوار به میزان ۱۰ درصد و محصولات تولیدی صنف و صنعت و فله به میزان ۱۵ درصد کاهش قیمت اعلام شده است. طبق اعلام وزارت صنعت و معدن و تجارت در جلسه با اعضای هیات مدیره انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران، قیمت گذاری مذکور نهایی می باشد و در شرایط موجود کاهش نرخ دیگری متصور نمی باشد.

شفاف سازی #فروژ

تعليق بخشي از فعاليت هاي شركت

به موجب برنامه مدیریت بار تابستان ۱۴۰۱ اعلامی شرکت برق منطقه ای باختر موضوع نامه شماره ۱۴۰۱/۱۰۰۰/۸۰۹۵ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ پیوست ،توان برق مصرفی تخصیصی به کارخانه این شرکت کاهش یافته است که این امر موجب کاهش توان تولیدی شرکت در فصل تابستان خواهد شد.

شفاف سازی #حفاری

برگزاري مزايده

فروش يك باب ساختمان با کاربری مسكوني با مساحت عرصه ۶۲۸/۰۶ متر مربع (وفق صورتمجلس تفكيكي) و بنای کل ۵۰۲۰ متر مربع مطابق پایان کار و تحت پلاكهاي ثبتي قطعات اول الي بيست و نه تفكيكي مفروز و مجزا شده از ۳۹/۵۳۶ اصلي مشمل بر ۲۹ واحد( هر واحد داراي سند شش دانگ جداگانه) واقع در شهر شيراز، از طریق مزایده عمومی با شرایط چهل درصد نقد زمان تنظیم مبایعه نامه ، پنجاه درصد زمان تحویل ملک و ده درصد زمان تنظیم سند رسمی.

شفاف سازی #پترول

آزادسازي سهام ناشر متعلق به سهامدار عمده

تعداد ۱٫۳۳۸٫۷۵۰٫۰۰۰ سهم پترول متعلق به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه رفع توثیق گردید.

بسویچ

#بسویچ با عنایت به اتمام مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه شماره DPM-IOP-01A-026 مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ و موافقت سازمان بورس واوراق بهادار مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه این شرکت به مدت ۳۰ روز و تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ تمدید گردید

وسپهر

#وسپهر #مفاخر
این شرکت در نظر دارد ۱۲۵،۶۰۶،۴۳۶ سهم معادل ۷۳٫۸۸% از کل سهام شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی (سهامی عام )با نماد مفاخر را در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ با قیمت پایه هر سهم ۵۲،۰۰۰ ریال به صورت نقد واگذار نماید.

تپمپی

#تپمپی در ۱۲ماهه به سود ۲۸۲۱ ریالی رسیده است .

ثفارس

#ثفارس شرکت عمران و توسعه فارس در نظر دارد خرید تجهیزات و راه اندازی نیروگاه برق به ظرفیت ۶ مگاوات در سایت لوتوس واقع در حومه شهر شیراز را از طریق مناقصه عمومی برگزار نماید.

خساپا

#خساپا ،عرضه شاهین در بورس کالا قطعی شد

پس از تصویب طرح عرضه خودرو در بورس کالا در شورای عالی بورس و اعلام آمادگی شرکت گروه بهمن برای عرضه ۶۰۰ دستگاه خودرو فیدلیتی و دیگنیتی در تاریخ ۲۶ مرداد ماه، در تازه ترین خبر گروه خودروسازی سایپا نیز برای عرضه در همان هفته (هفته چهارم مردادماه) اعلام آمادگی کرده است. کالاخبر

چکاپا

پارس طبيعت سلولز از زیر مجموعه های #چکاپا در ۶ماهه به سود ۱۶۵ میلیارد ریالی رسیده است

کروی

#کروی پیرو مجمع نوبت اول مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ که به حد نصاب نرسید از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۵:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۴ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس شهرک قدس،ميدان صنعت،بلوارخوردين،ابتداي خيابان ايران زمين،پلاک ۲ سالن اجتماعات شرکت متانير برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

بتا سهم

#کدال_نگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *