وهور

#وهور با توجه به انعقاد قرارداد EPC فیمابین شرکت مولد نیروگاهی گوهر سیرجان (شرکت فرعی) با شرکت گروه مپنا جهت احداث بلوک ۲ نیروگاه سیکل ترکیبی سیرجان و ضرورت تامین منابع مالی پروژه مذکور، گزارش توجیهی افزایش سرمایه از مبلغ ۱۰٫۰۰۰ میلیون ریال به ۸٫۲۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران تهیه و و جهت اخذ اظهار نظر حسابرس ارسال گردید. حسابرس و بازرس اصلی شرکت گزارش خود را ارائه نموده و مجمع عمومی فوق العاده شرکت مولد نیروگاهی گوهر سیرجان در تارخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ برگزار و افزایش سرمایه موردتصویب مجمع قرار گرفت و مقرر گردید هیات مدیره اقدامات لازم را در این خصوص به عمل آورد.

فخوز

#فخوز ثبت کرد بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۷۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۰ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

ساینا

مجوز افزایش سرمایه ۷۵۰% #ساینا از محل سود انباشته و آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی تصویب شد

شکام

#شکام شرکت پرند دارو در خصوص تغيير با اهميت در فعاليت آن شرکت شامل نوسازي، بازسازي و فعالسازي خطوط توليد (آغاز تولید) پس از خريد توسط اين شرکت به شرح زير تقديم مي گردد: ۱٫ توليد نوسکاپين صادراتي ۲٫ توليد پاپاورين صادراتي ۳٫ توليد متادون داخلي ۴٫ توليد شربت اپيوم (ترياک) شايان ذکر است که صنايع شيميايي کيمياگران امروز (سهامي عام) در تير ماه سالجاري نسبت به تملک ۶۷ درصد سهام شرکت فوق که یکی از تولیدکنندگان مواد موثره نارکوتیک است، اقدام نموده است.

حفارس

#حفارس احتراماً؛ به استحضار می‌رساند به استناد نامه ۱۱۵۶۵۷ مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ مدیریت شعبه اردبیل شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، مصوبه کارگروه آرد و نان استان اردبیل، مقرر گردید کرایه حمل آرد در اردبیل از ۲۵۰۰۰ ریال به ۴۰۰۰۰ ریال، در شهرستان نیر از ۱۵۰۰۰ریال به ۲۲۴۸۰ ریال و در شهرستان گرمی از ۷۵۰۰۰ ریال به ۱۰۰۰۰۰ ریال افزایش یابد.

میزان حمل شرکت در ماه از این ۳ محل، حدود ۱۸۷۰۰۰ کیسه می‌باشد. با در نظر گرفتن افزایش نرخ حمل، برآورد درآمد ناخالص ماهانه شرکت با نرخ جدید به رقم ۸۴۸۰ میلیون ریال و در سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۳۷۰۰ میلیون ریال بر عملکرد شرکت تاثیرگذار بوده، که اثرات مالی آن به صورت کامل در صورت‌های مالی دوره های آتی ارائه خواهد شد. لازم به ذکر است تاریخ اعمال نرخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ می باشد. شایان ذکر است افزایش مذکور در درآمدهای برآوردی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ مندرج در گزارش تفسیری مدیریت صورت های مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ و ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ لحاظ گردیده است

آبین

#آبین انعقاد قرارداد فروش محصول پسته

فروسیل

افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی #فروسیل از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت .

تجلی

#تجلی نتايج شركت در مزايده

موضوع مزايده: واگذاری گواهی کشف محدوده مروست خاوری با ماده معدنی پلاسرمونازیت استان یزد
شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات، طی اعلام سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، برنده واگذاری یک فقره گواهی کشف پلاسر مونازیت خاوری استان یزد به مبلغ ۱۴۳٫۳۲۳ میلیون ریال گردیده است.طی گواهی کشف اعلام شده، ذخیره قطعی قابل بهره برداری به میزان ۲٫۳۰۸٫۲۵۰ تن با میانگین عیار ۱۰۰ گرم در تن می باشد.

کپارس

#کپارس شرکت کاشی پارس نسبت به فروش اقلام ضایعاتی نظیر کاشی ، آهن آلات ،بشکه پلاستیکی و … اقدام گردید

سامان

بانک #سامان شرکت توسعه وعمران بهناد بنا (سهامي خاص) به وکالت از بانک سامان در نظر دارد، املاک تخليه و متصرفدار مشروحه در فايل پيوست در شهر هاي آبادان ، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز،تبریز،تهران، خرمشهر، سمنان،قائمشهر،قزوین، کرج، کیش ، ملارد را باشـرايط ويژه از طريق مزايده عمومي بفروش برساند.

حفاری

#حفاری فروش يك باب ساختمان با کاربری تجاری، اداری واقع در امیرآباد، مساحت عرصه طبق سند۹۶۳ متر مربع و مساحت کل۰۳ /۸۷۲۳ متر مربع و با مشخصات ثبتی شماره های فرعی ۱۰۵۴۴ الی ۱۰۵۸۸ اصلی ۳۷۴۰ مفروز و مجزا شده از ۹۳۶۰ قطعات یک الی چهل و پنج واقع در تهران، امیر آباد شمالی ، خیابان هجدهم، خيابان کارگر شمالی ، پلاک ۱۹۸۱ از طریق مزایده عمومی با شرایط چهل درصد نقد زمان تنظیم مبایعه نامه، پنجاه درصد زمان تحویل ملک و ده درصد زمان تنظیم سند رسمی قیمت پایه مزایده ۴٫۷۵۰٫۰۰۰میلیون ریال می باشد.

دسبحان

#دسبحان گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تامين مالي ساخت انبار مواد اوليه و محصول بمنظور الزامات GMP معاونت غذا و دارو که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

مجمع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *