خرید شاهین در بورس کالا

با اعلام بورس کالا ثبت سفارش برای خرید خودروی شاهین در بورس، از روز شنبه ۱۹ شهریور آغاز شده و تا ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۱ شهریور ماه ادامه می یابد. متقاضیان می توانند با دریافت کد بورس کالا برای خرید خودرو، نسبت به ثبت سفارش  خرید اقدام کنند. در این مرحله ۲۰۰ دستگاه خودروی شاهین در دو رنگ سفید و مشکی با قیمت پایه ۳۰۴ میلیون تومان و تاریخ تحویل ۲۳ مهر ماه عرضه میشود که با توجه به اطلاعیه منتشر شده، لازم است خریداران به منظور ثبت سفارش، به عنوان پیش پرداخت ۱۰ درصد از مبلغ را به حساب وکالتی خود واریز کنند.

لازم به ذکر است ۹ درصد مالیات بر ارزش افزود، یک درصد مالیات نقل وانتقال و دو درصد مالیات شماره گذاری برچسب انرژی و همچنین ۴ میلیون ۲۰۰ هزار تومن شامل حق بیمه شخص ثالث و خدمات شماره گذاريو پلاک نیز به مبلغ معامله افزوده خواهد شد. طبق اطلاعیه منتشر شده برخلاف مراحل قبل، اشخاصی که در عرضه های گذشته موفق به خرید خودروی سواری شده اند نیز در عرضه شاهین امکان ثبت سفارش دارند.

 

خرید محصولات جدید ایران خودرو در بورس (بدون قرعه کشی)

در چهارمین مرحله عرضه خودرو در بورس، نوبت به عرضه خودروهای گروه سایپا رسید. با اعلام بورس کالا پس از عرضه موفق خودروهای کارا، دیگنیتی، فیدلیتی از گروه بهمن و هایما S7 ایران خودرو، روز سه شنبه ۲۲ شهریور ماه برای نخستین بار خودروی شاهین از گروه سایپا در این بازار عرضه میشود. این اطلاعیه در شرایطی منتشر شد که تاکنون خبرهایی مبنی بر آن است که سایر خودروسازان نیز آماده عرضه خودروهای خود در بورس شده اند.

با اعلام هیات پذیرش بورس کالای ایران، خودروی لاماری ایما از گروه آرین پارس موتور، دایون Y۵ از گروه خودروسازی ایلیا، کامیونت ۶ تن فاو تایگر (Tiger V) و کشنده تک محور CA۴۱۸۰ از گروه سیبا موتور، وانت دو کابین کاپرا از گروه بهمن موتور و کامیون فورس و امپاور از گروه بهمن دیزل، در بورس کالا پذیرش شده و به زودی شاهد عرضه آنها خواهیم بود. برای اطلاع از شرایط و نحوه خرید خودرو در بورس کالا، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

خرید خودرو در بورس کالا

آموزش خرید و نحوه ثبت سفارش خودرو در بورس کالا

نحوه خرید خودرو در بورس

۱۔ اخذ کد آنلاین بورس کالای کارگزاری فارابی 

۲- افتتاح حساب وكالتي نزد یکی از بانکهای منتخب (بانک ملت) و اعلام مشخصات آن از طریق کلیک روی گزینه «اعلام شماره حساب» در سامانه EBGO

۳- واریز مبلغ پیش پرداخت به حساب وکالتی یک روز قبل از ثبت سفارش

۴- ثبت درخواست خرید در سامانه خرید آنلاین بورس کالای کارگزاری فارابی از طریق این لینک

۵- واریز وجه باقیمانده قیمت خودرو و هزینه های جانبی شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، عوارض، بیمه و شماره گذاری به حساب های اعلامی در اطلاعیه عرضه

۶- تعیین نمایندگی جهت دریافت خودرو در سامانه EBG0 کارگزاری فارابی

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *