رمپنا

رمپنا و بازتمدید
به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، شرکت بورس اوراق بهادار تهران ، طی نامه شماره ۹۳۳۷۰۸ مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ ضرورت رعایت موارد فوق ظرف مهلت ۲۱ روز را به شرکت تاکید نمود
با توجه به نامه واصله از شرکت مهلت مذکور به مدت ۱۰ روز دیگر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ تمدید می گردد.

کقزوی

#کقزوی در فروردین ۹۰۴ میلیارد ریال فروش داشت و اردیبهشت۱۰۰۹ و خرداد ۱۴۲۸ میلیارد ریال و در تیر با کمی افت ۸۳۳ میلیارد ریال بود در مرداد با فروش ۹۶۷ میلیارد ریالی مواجه بوده است
جمعا ۵ ماهه ۵۱۴۳ میلیارد ریال شده مدت مشابه قبل این عدد۲۵۵۰ میلیاردریال بود

وگردش

فروش اموال مازاد بانک گردشگری #وگردش

کویر

#کویر تامین مالی پروژه احداث خط ذوب از طریق انتشار اوراق مرابحه توسط شرکت تامین سرمایه بانک ملت
۱۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مبلغ

#کویر با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-01A-055 مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ در استان اصفهان ،شهر اصفهان به آدرس خيابان مطهري، پل فلزي، هتل آسمان برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

وهور

#وهور جلسه ۳۶۴ هیئت تنظیم بازار برق ایران نرخ سقف بازار برق از ۶۴۲ ريال بازاي هر کيلو وات ‌ساعت به ۸۰۳ ريال بازاي هر کيلو وات‌ ساعت افزايش داشته است که معادل رشد ۲۵ درصدي سقف نرخ فروش انرژي به شرکت مديريت شبکه نسبت به نرخ قبل است. نرخ پايه آمادگي کماکان ۱۸۵ ريال بازاي هر کيلووات‌ ساعت ثابت مانده است. مقررات جديد از تاريخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۳نافذ خواهد شد. افزايش سقف نرخ بازار برق منجر به افزايش درآمد انرژي نيروگاهها در بازار و متناسب با آن افزايش نرخ در فروش مستقيم به صنايع در قالب قراردادهاي دوجانبه و همچنین بورس انرژي خواهد شد. البته ميزان نهايي افزايش درآمد انرژي متناسب با شرايط عرضه و تقاضا در بازار برق محقق مي شود.

کایزد

شفاف سازی #کایزد

انعقاد قرارداد مهم

موضوع قرارداد: خرید Refractory Material Castable – پروژه طوبی

طرف قرارداد: شرکت مهندسی فن آور معادن و فلزات(MMTE)

مبلغ قرارداد: ۲۸۵,۰۰۰ میلیون ریال

غبهنوش

#غبهنوش اتمام قرارداد فی مابین شرکت بهنوش ایران و شرکت آنادولو بیراجیلینک مالت صنایعی آ.ش ترکیه با موضوع تولید محصولات تحت لیسانس با برند افس

خفولا

افزایش سرمایه ۳۳۳ درصدی #خفولا از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

غشوکو

#غشوکو به اطلاع می رساند زمان قطعی افتتاح و بهره برداری از خط جدید آبمیوه پاکتی ۲۰۰cc در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ می باشد .

غاذر

#غاذر به استناد ماده ۱۷ مکرر ۱ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند به منظور شفاف سازی علت نوسان قیمت سهام، شرکت بورس اوراق بهادار تهران طی نامه شماره ۹۳۷۴۰۳ مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۰ از شرکت درخواست برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و افشا اهم مطالب مطرح شده در کنفرانس مذبور را نموده است
لکن به رغم پیگیری های انجام شده از ناشر، اطلاعات درخواست شده ظرف مهلت مقرر ارایه نشده است. از این رو به استفاده کنندگان توصیه می شود این موضوع را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

فزر

#فزر به علت ایجاد مانع در عملیات معدنکاری از سوی عده ای، عملیات معدنکاری به درخواست مردم و مراجع قانونی و در راستای حفظ سلامت جانی و مالی کارگران و اموال شرکت به صورت موقت متوقف گردیده است. پیگرد عوامل یاد شده در حال پیگیری قانونی است.

دسبحا

#دسبحا با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-020 مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۳,۲۴۱,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶,۹۷۵,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۲,۱۱۳,۵۰۰ میلیون ریال، از محل اندوخته مبلغ ۱,۶۲۰,۵۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ لغایت تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۱

ساروم

#ساروم با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-00A-237 مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۸و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۷۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ، تعداد ۲۹۹,۴۹۵,۷۹۳ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۵۰۴,۲۰۷ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ لغایت تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۶

کفرا

#کفرا با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-166 مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۱ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۸۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱۲۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

غشوکو

#غشوکو انتظار می رود فروش مقداری محصول جدید در سال جاری به ۳۰۰ تن بالغ بر ۷۵،۲۰۰ میلیون ریال به درآمد شرکت اضافه نماید .
راه اندازی خط تولید آبمیوه پاکتی ۲۰۰cc

تملت

شفاف سازی #تملت

پذيرش تعهد پذيره‌نويسي و بازارگرداني اوراق مرابحه شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر (سهامی‌عام)

شرکت تامين سرمايه بانک ملت اقدام به پذيرش تعهد پذيره‌نويسی و بازارگردانی ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ميليون ريال اوراق مرابحه شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر (سهامی‌عام) نموده است. درآمد تعهد پذيره نويسی معادل ۱ درصد کل مبلغ اسمی اوراق به میزان ۱۵۰٫۰۰۰ میلیون ریال که در زمان ایفای تعهد (تکمیل پذیره نویسی) شناسایی می‌شود و درآمد بازارگردانی اوراق معادل ۵٫۶۴۵ درصد کل مبلغ اسمی اوراق (سالانه) که جمعا معادل ۴٫۲۳۳٫۷۵۰ ميليون ريال طي عمر اوراق (۵ سال) شناسایی خواهد شد.

گنگین

افزایش سرمایه ۵۶۷ درصدی #گنگین از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

فمراد

#فمراد به استناد ماده ۱۹ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ظن دستکاری بازار (مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) نماد معاملاتی ناشر حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ) متوقف می گردد.

دتولید

شفاف سازی #دتولید

دریافت افزایش نرخ برخی از محصولات

نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و داروافزایش یافته است .در صورت وجود تغییر با اهمیت در اطلاعات اعلام شده موضوع از طریق سامانه کدال به سهامدارن محترم اطلاع رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است فروش محصول فوق نسبت به کل دارایی ها در سال مالی قبل حدود ۰/۷ درصد (هفتت دهم درصد) و نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل حدود ۱٫۴ درصد می باشد.

وپویا

#وپویا با سرمایه قدیم ۶ ماهه ۸۹۲ ریال سود محقق کرده است .

فسبزوا

#فسبزوا با عنایت به قرارداد منعقد شده انتقال سهام بابت رددیون فی مابیبن سازمان خصوصی سازی و صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان ملی فولاد به استحضار می رساند تعداد ۲۹۸,۹۳۰,۱۴۵ که معادل ۳۴/۷ درصد از سهام شرکت پارس فولاد می باشد با قیمت هر سهم ۳۱،۷۸۰ به ارزش ۹،۵۰۰،۰۰۰ میلیون ریال در تاریخ ۲۵/۰۴/۱۴۰۱ مورد معامله قرار گرفت و از تملک سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع ایران (ایمیدرو) خارج و به صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان ملی فولاد واگذار گردید.

مارون

#مارون از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس مرکز همايش هاي بين المللي نيايش واقع در سعادت آباد ، ميدان کاج ، خيابان نهم پلاک ۱۲ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :
تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس

فسبزوار

شفاف سازی #فسبزوار

شروع مجدد فعاليت متوقف شده قبلي

با عنایت به اطلاعیه با شماره پیگیری ۸۹۹۴۶۸ مورخ ۳۰/۰۳/۱۴۰۱ این شرکت مبنی بر توقف کامل فعالیت های تولیدی با توجه به برنامه زمانبندی مصرف برق ارائه شده توسط برق منطقه ای استان خراسان رضوی به استحضار می رساند با توجه به اتمام دوره زمانبندی ارائه شده مصرف برق فعالیت های تولیدی شرکت پارس فولاد سبزوار به روال عادی بازگشته است.

دی

شفاف سازی #دی
برگزاري مزايده
مزایده عمومی املاک تملیکی و مازاد بانک دی(شرکت سهامی عام)-مرحله چهارم

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/

رمپنا رمپنا  رمپنا رمپنا رمپنا رمپنا رمپنا رمپنا رمپنا رمپنا رمپنا 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *