فروش

وآیند

گروه مالي و اقتصادي آينده #وآیند در ۱۲ماهه ۹۱۰ میلیارد ریال سود خالص محقق کرده است

استقلال

#استقلال در ۱۲ماهه به زیان ۶۱ ریالی به ازای هر سهم رسید و ۶۵۸ میلیارد ریال زیان داشت که از سال قبل که زیان ۲۶۹ میلیارد ریالی را داشت پیشرفت بیشتری کرده است !!!

اخابر

#اخابر به منظور بررسی علت عدم افشای بموقع اطلاعات با اهمیت وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر، تعلیق نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ادامه می یابد.

سامان

#سامان با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-01A-103 مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس مجموعه فرهنگي ورزشي و تفريحي تلاش واقع در خيايان وليعصر، نرسيده به چهارراه پارک وي برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

ثامید

شفاف سازی #ثامید

برگزاري مزايده فروش پروژه های شهید انصاری قزوین، عظیمیه کرج و امید۲ مشهد

شرکت توسعه و عمران امید پروژه های خود را به صورت نقد،اقساط و یا تهاتر از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار می نماید. شایان ذکر است حجم ریالی فروش پیش بینی شده در آگهی به میزان حداقل ۶۰ میلیارد تومان برآورد شده است که عملکرد آن در گزارشات آتی منعکس می گردد.

مبین

#مبین و شفاف سازی در موردتعميرات واحد هاي توليدي

ثبهساز

#ثبهساز و شناسایی سود
شرکت بهساز کاشانه تهران طی انتشار آگهی مزایده ملک سنگر را طی سه نوبت در روزنامه کثیرالانتشار از طریق مزایده در مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ و ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ و ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ به چاپ رسانید. و بازگشایی پاکات در مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ به انجام رسید
حدود ۴۵۶ میلیارد تومان سود شناسایی شده است

سشرق

#سشرق جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۰۹:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس ميدان ونک -اتوبان حقاني بعد از کتابخانه ملي تقاطع همت – هتل بزرگ ارم سالن همايش نگين برگزار میگردد

زرنام

افزایش سرمایه ۱۱۰ درصدی #زرنام از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

شلیا

#شلیا فروش ضایعات تیشو و پرس به صورت فله، یکجا و تحویل درب کارخانه
در خصوص آگهی مزایده فروش ضایعات تیشو و پرس، جلسه مزایده در ساعت ۱۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ برگزار گردید. با توجه به اینکه هیچ پاکتی به شرکت ارائه نشده بود لذا این مزایده بدون اعلام برنده به پایان رسید.

دعبید

#دعبید هم ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-94A-104 مورخ ۱۳۹۴/۱۰/۱۰ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۴,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۳,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۹۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

اخابر

#اخابر و فروش ملک
شرکت مدیریت سازمان سازه غدیر به نمایندگی از شرکت مخابرات ایران در نظر دارد تعدادی از املاک مازاد خود را طی مزایده عمومی با شرایط پرداخت(به صورت قسطی و تهاتری ) به فروش برساند

حبندر

شفاف سازی #حبندر

شرکت در مناقصه

موضوع مناقصه: شرکت در مناقصه اجراي عمليات راهبري ،تعميرو نگهداري شناورهاي جستجو و نجات دريايي بندر نوشهر

طرف برگزارکننده : اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ( بندر نوشهر)

سپاها

#سپاها در گزارش ۱۲ماهه تلفیقی ۲۰۰۵ ریال و در سود اصلی این عدد ۱۹۶۹ ریال بوده است.

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *