وبانک

#وبانک از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس ميدان ونک، خيابان شهيد خدامى، نرسيده به چهارراه آفتاب،پلاک ۸۹ شرکت سرمايه گذارى گروه توسعه ملى طبقه همکف، سالن همايش هاي شهداي توسعه ملي برگزار میگردد

ب– دستور جلسه :

سایر موارد

توضیحات:

۱- اصلاح ماده ۵۸ اساسنامه شرکت. ۲- ساير مواردي که قابل طرح در مجمع عمومي فوق العاده باشد.

ولپارس

شفاف_سازی

#ولپارس

برگزاري مزايده

فروش شش دانگ يك باب ملك با كاربري كل ملك صنعتي (مجموعه خدماتي,تجاري و اداري) واقع در بخش ۱۰ تهران در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۹

ثامید

#ثامید
قدرالسهم فروش ملک ونک به مساحت ۱۸٫۵۴۴ متر مربع به نشانی تهران میدان ونک
مبلغ ۱,۰۵۶,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال

 

فپنتا

لوله و پروفيل سپنتا تهران از زیر مجموعه های #فپنتا در ۶ماهه ۵۵۴ میلیارد ریال سود خالص داشته است

بکهنوج

#بکهنوج خروج واحد های نیروگاه شوباد از مدار تولید جهت تعمیرات اساسی

ولراز

#ولراز گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۶۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور رعايت ماده ۱۰دستور العمل اجرايي مصوب ۱۳۹۵/۱۰/۱۴شوراي پول و اعتبار و همچنين بهبود ساختار مالي شرکت که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

رمپنا

مجمع

#رمپنا

📌به گزارش همفکران، مجمع عمومی عادی فوق العاده شرکت گروه مپنا با حضور ۷۵ درصد از سهامداران و هیبت مدیره شرکت در حال برگزاری است.

✅افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۴۰ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۶۰ هزار میلیارد ریال معادل ۲ هزار میلیارد ریال افزایش سرمایه از محل سود انباشته و صدور سهام جایزه شرکت تصویب شد.

کی_بی_سی

#کی_بی_سی

حضور محترم سهامدارن پیرو چاپ آگهی برگزاری مزایده مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۱ در روزنامه اطلاعات و درج آگهی در سایت شرکت و سامانه اطلاع رسانی ناشران (کدال) و با عنایت به عدم وصول پیشنهاد در موعد مقرر هیچ نتیجه ای حاصل نگردیده است. لذا بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر گردید مزایده به مدت ده روز از تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۹ لغایت ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ تمدید گردد و نتیجه مزایده روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ به اطلاع عموم خواهد رسید

ثامید

#ثامید

نتایج برگزاری مناقصه مشارکت در ساخت پروژه تجارتی و خدماتی و اداری چمران کرج

با عنایت به بازگشایی انجام شده و بر اساس نتایج به دست آمده شریک انتخاب گردید. آورده شریک در این پروژه شامل کلیه هزینه های ساخت و انشعابات، اجرا و محوطه سازی عملیات اجرایی می باشد.

مبلغ مورد توافق ۱,۰۲۰,۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال

تضمين هاي دريافت شده

دریافت ۲ فقره ضمانت نامه بانکی جمعاً به مبلغ ۱۰۱٫۳۱۶٫۶۵۰٫۰۰۰ ریال با اعتبار یکساله و قابل تمدید تا پایان مدت قرارداد

شرح نحوه اجراي قرارداد و مبلغ آن

مبلغ کل مشارکت ۳٫۰۴۷٫۰۲۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال تعیین گردیده که بر اساس آورده شریک و شرکت سهم الشرکه شرکت از این پروژه ۶۶/۵% لحاظ گردیده است.

شپاس

#شپاس

در راستاي ماده ۱۳ دستورالعمل اجرايي افشاي اطلاعات شركت هاي ثبت شده نزد سازمان مبني بر لزوم افشاي فوري اطلاعات با اهميت، همچنين عطف به بند ۲-۵ گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانوني در خصوص صورت هاي مالي حسابرسي شده سـال مـالي منتهي به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ با عنوان مطالبات سنواتي شركت نفت پاسارگاد (سهامي عام) از وزارت راه و شهرسازي، بابت فروش قير تهاتري از محل تبصره يك قانون بودجه سال ۱۴۰۱ كل كشور به استحضار مي رساند، به استناد صورتجلسه مورخ ۲۷ / ۰۹ / ۱۴۰۱ في مابين با وزارت راه وشهرسازي اين شركت نسـبت به وصول مرحله اول طلب و تسـويه اين مطالبات اقدام نموده است. مزيد اطلاع سهامداران آثار مالي ناشي از اين موضوع پس از تعيين و تكليف نهايي موضوع متعاقبا اطلاع رساني خواهد شد.

بهپاک

افزایش سرمایه ۳۲ درصدی #بهپاک از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

ثبهساز

#ثبهساز فروش ملک ونک به مساحت ۱۸٫۵۴۴ متر مربع واقع در تهران میدان ونک

خریدار شرکت توسعه عمران رویال و رنسانس – شرکت رامان افروز کوشا

۱۵درصد حصه نقدی و ۵درصد زمان تحویل و ۵ درصد زمان سند و ۷۵درصد طی اقساط ۳۶ ماهه با امکان تهاتر حصه اقساط با املاک مورد تایید این شرکت

مبلغ قرارداد ۱۹,۵۰۵,۵۵۵ میلیون ریال

دیران

#دیران

احتراما در خصوص مطالبات شرکت ایران دارو از شرکت داروگستر رازی موضوع پرونده کلاسه اجرایی۹۸۰۰۶۸ به استحضار می رساند که مبلغ مطالبات مشتمل می باشد بر تاخیرو حق الوکاله و اصل مبلغ خواسته که عبارت است از ۱۰۷٫۸۲۴ میلیون ریال که در راستای احقاق شرکت مزایده ای جهت فروش اموال توقیفی شرکت داروگستر رازی در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ صورت پذیرفته که از مبلغ فوق یک واحد آپارتمان با متراژ۹۱٫۰۵ به قیمت کارشناسی۵۹٫۲۰۰ میلیون ریال به تملک شرکت ایران دارو طی فرآیند انتقال در خواهد آمد.ومابقی بصورت نقدی به حساب شرکت ایران دارو واریز خواهد شد.لازم بذکر است میزان تاثیر مطالبات اعلام شده بر سود و زیان شرکت کمتر از ۱۰درصد می باشد.

شتران

#شتران با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-081 مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۷۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۰۵۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۸ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

امين

تامين سرمايه #امين در ۱۲ماهه به سود ۷۸۶ ریالی رسیده است

حکشتی

سرمايه گذاري کشتيراني جمهوري اسلامي ايران از زیر مجموعه های #حکشتی در ۱۲ماهه به سود ۱۰۵۷ میلیارد ریالی رسیده است

ثاخت

#ثاخت در ۱۲ماهه تلفیقی ۲۴۴ ریال و در سود اصلی این عدد ۸۵ ریال است

سغدیر

#سغدیر در ۱۲ماهه به سود ۱۷۲۳ ریالی رسیده است

شلرد

#شلرد به استناد بند ۷ ماده ۱۳مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به نیاز به بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ تعلیق می گردد.

تنوین

#تنوین به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر،

تعلیق نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ادامه می یابد.

غمارگ

#غمارگ جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۰۸:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ در استان تهران ،شهر ري به آدرس تهران، شهرري، کيلومتر ۳ جاده ورامين، خيابان راهبر، پلاک ۸ شرکت مارگارين (سهامي عام) برگزار میگردد

غاذر

افزایش_سرمایه

#غاذر

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت کشت و صنعت پياذر

درصد افزایش سرمایه: ۱۲۰%

محل تامین افزایش سرمایه: سود انباشته

کتوسعه

شفاف_سازی

#کتوسعه

📌فروش ۶ واحد آپارتمان برج پارسي دهکده المپيک

فروش ۶ واحد از۹ واحد آپارتمان برج پارسي دهکده المپيک با تایید کمیسیون معاملات مبنی بر ترک تشریفات به علت عدم وجود متقاضی در مزایده مرحله اول و دوم

امید

افزایش_سرمایه

#امید

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت تامین سرمایه امید
درصد افزایش سرمایه: ۶۱%

محل تامین افزایش سرمایه: مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته

ثمسکن

شفاف_سازی

#ثمسکن

معامله با سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب

با عنایت به تسویه بند ب ماده ۶ مبایعه نامه خرید زمین نصر، قرارداد واگذاری واحدها منعقد خواهدشد و سود به مبلغ ۲۵۱٫۹۷۳ میلیون ریال ناشی از واگذاری واحدها نیز طبق استانداردهای حسابداری در تاریخ مذکور قابل شناسایی خواهد بود.

وساپا

شفاف_سازی
#وساپا
عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده

موضوع مزایده: آگهی مزایده فروش ملک پلاسکوکار

دلایل عدم حصول نتیجه: احتراماً، پیرو انتشار آگهی مزایده فروش ملک پلاسکوکار مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ در سامانه کـدال به استحضار می رساند نظر به اینکه صرفاً یک نفر در مزایده مذکور شرکت نمود، لذا در جلسه مورخ ۱۴۰۱/۹/۲۸ هیأت مدیره مصوب شد آگهی مزایده فروش ملک پلاسـکوکار تجدید گردد و متعاقبـاً در سامانه کـدال اطلاع رسـانی خواهد شد.

سغدیر

#سغدیر جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان شهيد بهشتي حد فاصل سهروردي و ميدان تختي جنب بانک کشاورزي شماره ۲۲۰ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

حفارس

شفاف_سازی

#حفارس

📌 افزایش نرخ حمل آرد کرمان

مقرر گردید کرایه حمل آرد از ۷۰،۰۰۰ ریال به ۹۴،۴۰۰ریال افزایش یابد. میزان حمل شرکت در ماه از این محل، حدود ۱۵۰،۰۰۰ کیسه می‌باشد. با در نظر گرفتن افزایش نرخ حمل، برآورد درآمد ناخالص ماهانه شرکت با نرخ جدید به رقم ۱۴،۱۶۰ میلیون ریال و در سال ۱۴۰۱ حداقل به میزان ۴۲،۴۸۰ میلیون ریال بر عملکرد شرکت تاثیرگذار بوده، که اثرات مالی آن به صورت کامل در صورت‌های مالی دوره های آتی ارائه خواهد شد. لازم به ذکر است تاریخ اعمال نرخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۷ می‌باشد. شایان ذکر است افزایش مذکور در درآمدهای برآوردی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ مندرج در گزارش تفسیری مدیریت صورت مالی منتهی به ۱۴۰۴/۰۶/۳۱ لحاظ گردیده است.

فملی

سرمايه گذاري گروه مالي کيميا مس ايرانيان از زیرمجموعه های #فملی تا ۳۱ شهریور ۸,۴۲۰,۲۹۳ میلیون ریال سود مجمع محقق کرده است

وپویا

#وپویا در ۹ ماهه به سود ۵۶۳ ریالی رسیده است

 

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *