شلعاب

#شلعاب پیشنهاد جابجایی مراحل افزایش سرمایه هیئت مدیره پیشنهاد مینماید مراحل افزایش سرمایه به شرح زیر اصلاح گردد: مرحله اول: افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها (طبقه زمین) مرحله دوم: افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی

غناب

#غناب
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۶,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي ، بهبود نسبت هاي مالکانه و استفاده از مفاد ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان توليدي و خدماتي کشور که در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

دکوثر

#دکوثر با توجه به دعوی حقوقی مطروحه توسط شرکت داروسازی دکتر عبیدی از شرکت داروسازی کوثر به عنوان خوانده و دستور موقت صادره توسط دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید باهنر تهران مبنی بر منع هر گونه خرید و فروش، نقل و انتقال سهام سهامدار عمده و همچنین هرگونه تغییر در سرمایه شرکت مراتب جهت اطلاع به سهامداران ایفاد میگردد. با توجه به مراتب فوق صدور مجوز افزایش سرمایه شرکت تا رفع موضوع مطروحه امکان پذیر نمی باشد.

فاما

#فاما هم ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-161 مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

وبانک

#وبانک به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ تعلیق می گردد.

ثجنوب

شفاف_سازی
#ثجنوب

📌انعقاد قرارداد مهم

موضوع قرارداد حاضر، مشارکت در احداث مجتمع مسکونی، تجاری و خدماتی هرمزان (۲) واقع در شهر بندرعباس شامل (الف) تکمیل مطالعات مرحله یک، انجام مطالعات مرحله دو و اخذ پروانه ساختمانی و سایر مجوزها و (ب) اجرای کلیه عملیات اجرایی و ساختمانی مربوط به احداث پروژه و محوطه‌سازی آن با زیربنای تقریبی ۸۷,۴۷۹متر مربع در زمینی به متراژ ۳۸,۳۵۰ متر مربع می باشد. دوره قرارداد حاضر جمعاً ۵۴ ماه شمسی (۶ ماه برای فاز اول شامل طراحی و اخذ پروانه و ۴۸ ماه برای عملیات ساخت و تکمیل پروژه) و برآورد اولیه مخارج شرکت معادل ۹,۷۲۰,۳۰۹ میلیون ریال می‌باشد. سهم شرکت از کل متراژ آتی الاحداث برابر ۶۵٫۲۵ درصد و سهم اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان برابر ۳۴٫۷۵ درصد خواهد بود.

لوتوس

#لوتوس
آگهی ثبت افزایش سرمایه شرکت تامين سرمايه لوتوس پارسيان

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۴,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۹۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

ونوین

#ونوین در راستای اجرای ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و تکالیف مقرر در ماده ۱۶ و ۱۷ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، تعداد ۷۰۹٫۲۹۷٫۹۶۹ سهم معادل ۷۰/۹۳ درصد از سهام شرکت سرمايه‌گذاري اقتصاد نوين(سهامی عام ) شامل ۵۸۲٫۱۸۱٫۴۸۷ سهم معادل ۵۸/۲۲ درصد متعلق به بانک اقتصادنوين و ۱۲۷٫۱۱۶٫۴۸۲ سهم معادل ۱۲/۷۱ درصد متعلق به شرکت ليزينگ اقتصادنوين (شرکت تابعه بانک اقتصادنوين) را در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ از طریق بازار پایه فرابورس ایران عرضه می‌گردد.

وپترو

#وپترو برنده شدن در رقابت عرضه بلوک سهام ۳/۹۴ درصدی (موضوع اطلاعیه شماره ۱۸۱/۱۲۴۹۹۳) و ۱/۰۲ درصدی (موضوع اطلاعیه شماره ۱۸۱/۱۲۴۹۹۴) سهام شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران جمعا به میزان ۴/۹۶ درصد سهام شرکت سرمایه پذیر

شمواد

#شمواد در دی فروش خوبی زد ۱۱۴۳ میلیارد ریال فروش داشته و ۴ماهه به عدد ۴۵۰۸ میلیارد ریالی رسیده است .

حتوکا

#حتوکا مجوز افزایش سرمايه ۲۵۸ درصدی صادر شد
موضوع افزایش سرمایه: اجراي طرحِ توسعه ناوگان حمل و نقل شرکت و تأمين مخارج سرمايه‌اي
محل تأمین افزایش سرمایه:
– مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی

کاما

مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی #کاما از محل سود انباشته صادر شد .

گدنا

#گدنا مجوز افزایش سرمایه ۱۳درصدی از سود انباشته صادر شد .
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالي، جلوگيري از خروج نقدينگي و استفاده از مزاياي معافيت مالياتي موضوع بند «ف» تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور.

فلامی

مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی #فلامی از محل سود انباشته صادر شد .

وپاسار

مجوز افزایش سرمایه ۶۷ درصدی #وپاسار از محل سود انباشته و اندوخته صادر شد . موضوع افزایش سرمایه: افزايش سقف اعطاي تسهيلات، بهبود نسبت هاي بانکي و توسعه خدمات

چکاپا

#چکاپا در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی نشده تلفیقی به سود ۳۵۰ ریالی رسیده است و در سود اصلی این عدد ۲۹۷ ریال بوده است

سشمال

#سشمال در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی نشده تلفیقی بع سود ۲۰۷۸ ریالی رسیده و در سود اصلی این عدد ۱۶۸۴ ریال بوده

اخابر

#اخابر شرکت مدیریت سازمان سازه غدیر به نمایندگی از شرکت مخابرات ایران در نظر دارد تعدادی از املاک مازاد خود را طی مزایده عمومی با شرایط پرداخت به صورت تهاتری به فروش برساند. جزئيات مزايده املاک از طريق روزنامه جام جم و دنیای اقتصاد در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ منتشر گردیده است.

فولاد

فولاد تاراز چهارمحال از زیرمجموعه های #فولاد در ۶ماهه به سود ۱۰۱۴ میلیارد ریالی رسیده است

وکبهمن

#وکبهمن فروش تعداد ۱،۲۱۷،۹۵۵،۶۱۳ سهم معادل ۳٫۹۴ % از سهام شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران (وساخت)
بیش از ۲۲۲ میلیارد تومان شناسایی سود برای وکبهمن

کرازی

افزایش سرمایه در #کرازی
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۹,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور تقويت بنيه مالي شرکت و جذب نقدينگي جهت تأمين مخارج پروژه ۴۲۰ تني که در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

سامان

#سامان
برگزاري مزايده
مزایده عمومی املاک بانک سامان به شماره ۰۹-۱۴۰۱

فولاژ

افزایش سرمایه ۶۳ درصدی #فولاژ از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ,سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

خبهمن

#خبهمن باتوجه به رای بدوی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیریت شرکت بهمن موتور و گروه بهمن اعتقاد به مغایرت کامل رای مذکور با قوانین و مقررات کشور دارد و لذا حق خود می داند تا پیگیری های لازم جهت ابطال رای و احقاق حقوق خود و سهامداران گروه را به عمل آورد و نتایج پیگیری ها در هر مرحله به نحو مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

گدنا

شفاف_سازی
#گدنا

📌نقل و انتقال دارايي هاي ثابت شركت

در راستای توسعه فعالیت و افزایش ظرفیت تولید در شهرمشهد مقدس، اقدام به خرید ۶۱۰۱ متر مربع زمین در قالب دو قطعه با کاربری تجاری به ارزش ۸۷۷٫۸۲۴ میلیون ریال نموده که مبلغ ۲۶۳٫۳۶۲ میلیون ریال به صورت نقدی و همزمان با امضاء مبایعه نامه و الباقی به مبلغ ۸۷۸٫۰۸۰ میلیون ریال به صورت اقساط ۲۴ ماهه و طی ۲۴ فقره چک صیادی ثبت شده به فروشنده تحویل گردید .

 

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *