واحیا

#واحیا هم بازمی شود
نماد معاملاتي شرکت مجتمع صنايع و معادن احياء سپاهان (واحيا۱)، پس ازارائه موارد منجر به تعليق در قالب افشا اطلاعات با اهميت -( تغيير در مفاد هر نوع اطلاعيه بااهميتي كه قبلاً منتشر شده است-گروه ب)، وفق ترتيبات مندرج در دستورالعمل اجرايي نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ايران، با محدوديت دامنه نوسان قيمت امروز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ آماده انجام معامله مي‌باشد.

شیران

#شیران در ۱۲ماهه تلفیقی ۱۶۸۱ و در سود اصلی ۱۵۸۱ ریال سود شناسایی کرده است

بترانس

#بترانس
پیرو آگهی منتشره در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ در خصوص دعوت به مجمع عمومی فوق‌العاده راُس ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ به اطلاع میرساند مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ مذکور برگزار نمی گردد و تصمیم گیری در خصوص دستور جلسات ذیل به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام میگردد موکول گردید

ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

کوثر

بیمه #کوثر و شناسایی سود
فروش شش دانگ ساختمان با پلاک ثبتی ۵۴۹۱/۴۷ و ۴۳۴۰/۳۱ به آدرس اصفهان خیابان هشت بهشت غربی در مقابل خرید شش دانگ ساختمان به پلاک ثبتی ۱۵۲۰۱ به آدرس اصفهان خیابان هشت بهشت شرقی ضمناً از بابت تهاتر ساختمان مذکور این شرکت مبلغ ۵۲۱٫۲۷۴ میلیون ريال سود شناسایی گردیده است

سصفها

#سصفها به استناد ماده ۱۹ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ظن دستکاری بازار (مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) نماد معاملاتی ناشر حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ) متوقف می گردد.

حفارس

#حفارس تصدی و مدیریت خدمات حمل و نقل و جابجایی کالا( حمل استانهای کشور) در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ شرکت بازرگانی دولتی ایران

رمپنا

#رمپنا به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، شرکت بورس اوراق بهادار تهران ، طی نامه شماره ۹۹۴۲۴۵ مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ضرورت رعایت موارد فوق ظرف مهلت ۱۵ روز را به شرکت تاکید نمود (پیوست ۱).
با توجه به نامه واصله از شرکت مهلت مذکور به مدت ۱۳ روز دیگر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ تمدید می گردد.

فملی

#فملی با توجه به ظن تقلب یا دستکاری در اطلاعات منتشره یا صورت های مالی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۰۵ تعلیق می گردد.

به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۰۵ تعلیق می گردد.

تاپکیش

#تاپکیش
برنده مناقصه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان

این شرکت در مناقصه برگزار شده توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با موضوع “مناقصه شماره ۱۰-۱۴۰۱، خرید تجهیزات ذخیره سازی مطابق با LOM , RFP “به عنوان برنده اعلام شده است. مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۱۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال می باشد. مبلغ مناقصه ۶۷۱,۲۴۴ میلیون ریال می باشد.

وهور

#وهور جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۰۸:۳۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان وليعصر خيابان پايور نبش ايثار۳ پلاک۲ برگزار میگردد

شگل

#شگل جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان شيخ بهائي -شهرک والفجر انتهاي خيابان ايرانشناسي ميدان شهداي دانشجو خيابان نهم پلاک برگزار میگردد

ثبهساز

#ثبهساز در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ به ازای هر سهم ۶۹۶ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸۹% افزایش داشته است.

غپینو

#غپینو احتراماً، با عنایت به افزایش نرخ ارز و افزایش نرخ مواد اولیه اصلی مصرفی این صنف و صنعت و در نتیجه افزایش قیمت تمام شده محصولات این شرکت

ولپارس

#ولپارس جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۰۸:۳۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان ملاصدرا،خيابان شيخ بهايي شمالي،خيابان دانشگاه الزهرا،درب شرقي دانشگاه برگزار میگردد

وپارس

#وپارس شرکت گسترش ساختمانی لوتوس پارسیان به نمایندگی از طرف بانک پارسیان در نظر دارد نسبت به واگذاری ملک واقع در خیابان وزرا(خالد اسلامبولی)، نبش خیابان بیستم(خ شهید علیرضا رفیعی) ، ساختمان تجاری اداری رویال پلاک ۷۰ از طریق فراخوان عمومی به بالاترین و بهترین شرایط از نظر قیمت و نحوه پرداخت اقدام نماید.

وپارس

#وپارس
برگزاری مزایده
موضوع مزایده: در راستای رعایت الزامات مقرراتی بانک پارسیان در نظر دارد نسبت به فروش ساختمان تجاری – اداری رویال از طریق فراخوان عمومی اقدام نماید.

وبیمه

#وبیمه در راستای رعایت مفاد ماده ۱۳ “دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس ” و ماده۷ ” دستورالعمل حاکمیت شرکتی ناشران ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار” و ماده۱۱″دستورالعمل الزامات افشای اطلاعات و تصویب معاملات اشخاص وابسته ناشران بورس و فرا بورسی” مواردی به شرح ذیل را به استحضار می رساند: عطف به تصمیم اتخاذ شده در هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه (سهامی عام)، در خصوص فروش۳۳/۶ % سهام شرکت خدمات مهندسی مشاور ایران (سهامی خاص)، مزایده فروش سهام مذکور با چاپ آگهی در روزنامه های اطلاعات، دنیای اقتصاد و جام جم و اطلاع رسانی در سامانه کدال از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ تا ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ برگزار گردید.

با توجه به عدم مراجعه هیچ شخص حقیقی و حقوقی برای دریافت اطلاعات موضوع معامله و شرکت در مزایده، هیأت مدیره مجدداً با حضور و استماع گزارش معاون مالی و اداری و مدیر تحلیل و مطالعات اقتصادی شرکت، و بنا به صرفه و صلاح شرکت فروش تعداد ۱،۶۷۹،۸۰۰،۰۰۰سهام به بیمه مرکزی ج.ا.ا بر پایه گزارش هیأت کارشناسان رسمی دادگستری منتخب کانون کارشناسان رسمی دادگستری و به شرح نامه پیوست و در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ مصوب نمود که سود حاصل از فروش سهم پس از کسر مالیات۳۹۲،۲۵۴،۷۴۸،۷۲۴ ريال می باشد.

شگامرن

#شگامرن گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور به اصلاح ساختار مالي، تامين مالي و جلوگيري از خروج وجه نقد که در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

غگلپا

#غگلپا با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-01A-226 مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ در استان اصفهان ،شهر گلپايگان به آدرس اصفهان- گلپايگان- ميدان کارگر- کيلومتر هفت جاده شرکت زراعي برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

قاسم

شفاف_سازی
#قاسم

📌انعقاد توافق نامه فروش ملک کرج

مطابق توافقنامه تنظیم شده فروش شش دانگ عرصه و اعیان انبار صنعتی کرج (ماهدشت) به مساحت ۱۴،۸۸۸ متر مربع به آدرس : شهرک صنعتی خوارزمی (ماهدشت) که شامل ۳،۲۱۴ متر مربع سالن و ۶۴۰ متر مربع اداری و کارگری می باشد. قیمت مورد توافق ۴۷۵،۰۰۰ میلیون ریال سود ناشی از واگذاری مبلغ ۴۳۳،۷۰۹ میلیون ریال

ختور

#ختور با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-01A-233 مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران-کيلومتر ۱۵ (جاده قديم کرج)-چهاراه ايران خودرو -خيابان زامياد برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

واحیا

#واحیا به دلیل عدم پرداخت وجه یا ارائه اوراق گام حسب موضوع ماده ۵ قرارداد توسط خریدار و به تبع آن عدم تحویل کالا به ایشان ، قرارداد فی ما بین فسخ گردید .

نمرینو

#نمرینو با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-93A-137 مورخ ۱۳۹۳/۱۰/۱۴ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱۲۷,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۴۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱۲۳,۰۰۰ میلیون ریال، از محل سود انباشته مبلغ ۱۵۰,۰۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۳

وخارزم

#وخارزم پذیرش شرکت گروه خدمات بازار سرمایه الگوریتم در بازار دوم فرابورس ایران

ولبهمن

افزایش سرمایه ۶۳ درصدی #ولبهمن از محل آورده نقدی سهامداران مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

حکشتی

#حکشتی به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده ۷دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت ۱ ماهه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۵)جهت رعایت موارد فوق نموده است.

غگل

#غگل ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-209 مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۶,۱۰۶,۸۲۴ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۳۸۹۳۱۷۶ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

شستا

#شستا به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده ۷دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت ۴۵ روزه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۳۱)جهت رعایت موارد فوق نموده است.

وآیند

شفاف_سازی
#وآیند

📌گزارش کارشناسی قوه قضاییه-ملک شرکت توسعه عمران

با توجه به اینکه گزارش ارزیابی واصله فوق، متعلق به شرکت توسعه عمران فردا گستر دنا (سهامی خاص) توسط هیأت کارشناسان رسمی دادگستری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه می باشد و گزارش ارزیابی سهام شرکت مذکور در دست تهیه می باشد که پس از وصول اطلاع رسانی لازم صورت می پذیرد. لازم به توضیح است، سهام شرکت مزبور در سرفصل سرمایه گذاری های بانک طبقه بندی شده است؛ لذا، تعیین مقیاس اثرات مالی رویداد متعاقباً اعلام می گردد.

 

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *