آسیاتک

#آسیاتک با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-190 مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

خفنر

#خفنر فروش محصولات
تاريخ انعقاد قرارداد۱۴۰۱/۱۱/۰۱
طرف قراردادشرکت تولید کننده کامیونهای حمل و نقل سنگین
مبلغ قرارداد۴۷۴,۵۰۰ میلیون ریال
نحوه تسویه۲۰ روز پس از تحویل کالا و صدور صورتحساب فروش

خساپا

#خساپا واگذاری سهام شرکت خودروسازی بنیان توسعه صنعت پارس (تاپکو) مطابق آگهی منتشره در روزنامه اطلاعات مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ به شماره ۲۸۳۳۷
نتايج برگزاري مزايده

با توجه به نوسانات قابل ملاحظه نرخ ارز و افزایش ارزش ذاتی شرکت تاپکو به منظور رعایت منافع سهامداران ؛ برگزاری مزایده واگذاری سهام شرکت مذکور لغو و به زمان دیگری موکول گردید. بدیهی است در صورت برگزاری مجدد مزایده مراتب از طریق سامانه کدال به اطلاع عموم خواهد رسید

تکنو

#تکنو تار
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-155 مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۲۴۵,۵۴۹ میلیون ریال به‌مبلغ ۸۴۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۵۹۴,۴۵۱ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۹

بهپاک

#بهپاک به استناد ماده ۱۲ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.

ولملت

#ولملت و شناسایی ۲۳۷ میلیارد ریال سود
مطابق با مصوبه هیئت مدیره شماره ۲۴۸۷-۵-۱۹۲ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ شرکت و تاکید سهامدار عمده ( شرکت بهساز مشارکت های ملت ) با توجه به ممنوعیت سرمایه گذاری در سهام شرکت ها مطابق اساس نامه و ایرادات اشاره شده در بازرسی سالانه بانک مرکزی مقرر گردید سهام شرکت تامین سرمایه بانک ملت ( تملت ) بصورت بلوکی به شرکت بهساز مشارکت های ملت ( سهامدار عمده ) از طریق کاگزاری بانک ملت واگذار گردد .

شکام

#شکام
بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های جدید

پارا آمینو فنل، ماده اولیه استامینوفن، رنگ مو و آنتی اکسیدان است. ارزش تولیدات براساس قیمت های فعلی در بازارهای جهانی و با ظرفیت کامل سالانه ۲۵ میلیون دلار می باشد. شایان ذکر است که بخشی از ماده اولیه تولیدی در واحد تولید استامینوفن شرکت مصرف می گردد و مازاد تولید، به در بازار داخل و خارجی به فروش خواهد رسید.

غشان

#غشان
طرح دعوی علیه شرکت

به استحضار می رساند ، این شرکت مشمول قیمت گذاری ستاد تنظیم بازار گردیده و طبق دادنامه بدوی صادره از سازمان تعزیرات حکومتی ، شرکت به پرداخت جریمه به مبلغ ۱۰۸ میلیارد ریال محکوم شده است. لازم به ذکر است این شرکت دفاعیات کامل خود را به سازمان مزبور ابلاغ می نماید.

وبصادر

#وبصادر
برگزاری مزایده
موضوع مزایده: عرضه سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس
موضوع مزایده: عرضه سهام شرکت پالایش نفت اصفهان
موضوع مزایده: عرضه سهام شرکت پالایش نفت تبریز
موضوع مزایده: عرضه سهام شرکت پالایش نفت تهران

وصنا

#وصنا
عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-01A-244 مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۳:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان مطهري،بعد از چهارراه قائم مقام فراهاني،پلاک ۳۳۴ که در سالن شرکت بين المللي بازرسي کالاي تجاري (IGI) برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

شیران

#شیران به اطلاع کلیه سهامداران محترم شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران می­ رساند جلسه مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت رأس ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز شنبه مورخ ۲۷ اسفند در محل مجموعه فرهنگی و آموزشی بانک صنعت و معدن واقع در تهران، خیابان سباری (آجودانیه)، بالاتر از چهاردهم شرقی، خیابان ابرار برگزار می­ گردد

 

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *