#غاذر با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-224 مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۹  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۶  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۵۹,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳۵۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۹۱۰۰۰ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

#افرا  افزایش_سرمایه شرکت افرانت
 سرمایه فعلی: ۶۲۵,۰۰۰ میلیون ریال
 درصد افزایش سرمایه: ۷۶%
 مبلغ افزایش سرمایه: ۴۷۵,۰۰۰ میلیون ریال
 محل تامین افزایش سرمایه: سود انباشته
 موضوع افزایش سرمایه: جبران مخارج سرمايه گذاري هاي انجام شده و اصلاح ساختار مالي
#وشهر فروش ۱۲۶رقبه از املاک مازاد بانک شهر با شرایط نقد، نقد واقساط از طریق اعطای تسهیلات (اجاره به شرط تملیک)، نقد و اقساط – مزایده ۱۴۰۲/۰۴
شرکت #تپسی، از ابتدای شهریور ماه، محصول جدید خود با عنوان «سرویس مدرسه» را در دسترس کاربران قرار خواهد داد. این محصول، در گام اول و برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳، در شهر تهران در دسترس کاربران خواهد گرفت. از آنجائیکه که این سرویس بر پایه تکنولوژی طراحی و راه‌اندازی شده، هم از نظر قیمت برای والدین به صرفه خواهد بود و هم با دارا بودن قابلیت‌هایی مانند ردیابی آنلاین سفر، ابزارهایی را برای اطمینان خاطر بیشتر در اختیار والدین قرار خواهد داد
شفاف سازی افزایش نرخ در #دبالک
سقف فروش هر کیلو از محصولات آتورواستاتین کلسیم و دکسترومتروفان هیدروبرماید و رزوواستاتین کلسیم به ترتیب مبلغ ۴۴٫۵۰۰٫۰۰ ریال و ۳۶٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و ۱۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بوده که طبق ابلاغیه جدید سازمان غذا و دارو به ترتیب به مبلغ ۵۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و ۴۳٫۳۰۰٫۰۰۰ ریال و ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال افزایش یافته است
#تپکو و قرارداد مهم
فروش و تحویل انواع بیل، لودر، بولدوزر، غلتک، گریدر
تاريخ انعقاد قرارداد۱۴۰۲/۰۵/۲۲
طرف قرارداداشخاص حقیقی و حقوقی
مبلغ قرارداد۱,۷۱۳,۰۰۰ میلیون ریال
نحوه تسویه :نقدی یا اخذ پیش دریافت (۲۵الی۷۰درصد مبلغ قرارداد)
شرح جزئيات قراردادفروش و تحویل انواع بیل، لودر، بولدوزر، غلتک، گریدر به اشخاص حقیقی و حقوقی
افزایش سرمایه ۱۶۸ درصدی #وامید  از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
#تملت  شرکت تامين سرمايه بانک ملت اقدام به پذيرش سمت های تعهد پذيره‌نويسی و بازارگردانی به مبلغ ۱,۶۵۰,۰۰۰ ميليون ريال اوراق مرابحه شرکت کارنو تجارت یاسین (سهامی‌خاص) با نماد کارنو ۰۴ نموده است. درآمد تعهد پذيره‌نويسی این اوراق معادل ۱ درصد کل مبلغ اسمی اوراق به میزان ۱۶,۵۰۰ میلیون ریال که در زمان ایفای تعهد (تکمیل پذیره‌نویسی) شناسایی می‌شود و درآمد بازارگردانی نیز برای کل عمر اوراق جمعا مبلغ ۲۵۴,۱۰۰ میلیون ریال است که طي عمر اوراق شناسایی خواهد شد.
#امید  پذیرش تعهد پذیره‌نویسی (موضوع بند ۲۹ ماده ۱ قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی) و بازارگردانی اوراق مرابحه شرکت پترو امید آسیا(سهامی خاص) با نماد(صپترو۶۰۵) به منظور تأمین مالی جهت خرید ماشین آلات و تجهیزات پروژه ساخت مخازن نفتی جاسک، با ضمانت توثیق سهام شرکت معدنی و صنعتی گل گهر(سهامی عام) به میزان ۵۰ درصد و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (سهامی عام) به میزان ۵۰ درصد از پرتفوی وثایق با عاملیت شرکت کارگزاری بانک سپه(سهامی خاص) با نرخ سود سالانه علی الحساب ۲۳ درصد ۴ ساله منتشر می‌شود. درآمد بازارگردانی و تعهد پذیره‌نویسی اوراق یاد شده جمعاً به مبلغ ۱,۴۲۴,۰۰۰ میلیون ریال که شامل ۸۹,۰۰۰ میلیون ریال درآمد تعهد پذیره‌نویسی در سال اول و مبلغ ۱,۳۳۵,۰۰۰ میلیون ریال درآمد بازارگردانی اوراق است که طی ۴ سال آتی شناسایی خواهد شد. اوراق مذکور از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ از طریق بورس اوراق بهادار تهران مورد پذیره‌نویسی قرار می‌گیرد.
#دالبر احتراما درراستای رعایت مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل افشاء اطلاعات به استحضار میرساند، نرخ فروش برخی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و اقلام بسته بندی افزایش یافته است .در صورت وجود تغییر با اهمیت اطلاعات اعلام شده موضوع از طریق سامانه کدال به سهامداران محترم اطلاع رسانی خواهد شد.
#فوکا پیرو تعلیق نماد معاملاتی، موضوع بند ۷ ماده ۱۳مکرر۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به عدم رفع ابهام، تعلیق نماد معاملاتی به استناد تبصره ۱ماده مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ ادامه می یابد
مهم برای #لپارس   فروش ملک 
تاريخ انعقاد قرارداد  ۱۴۰۲/۰۵/۱۲ 
طرف قرارداد  شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین 
مبلغ قرارداد  ۵۸۰,۰۰۰ میلیون ریال 
نحوه تسویه  ثمن در مقابل بدهی به شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین 
شرح جزئيات قرارداد  انتقال پلاک ثبتی ۳۶۹۵ فرعی از ۶۹۳۳ بابت دیون قطعی بر اساس دفاتر مالی شرکت به شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین به مبلغ مذکور.
#کوثر و خرید دارایی
خرید ۶۲ قطعه زمین از شرکت راه سازی عمران ایران، به متراژ ۳۱۷۴۴ متر مربع در شاهین شهر استان اصفهان به مبلغ ۳،۱۷۳،۰۷۳ میلیون ریال
#لپارس به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.
#واتی به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.
#ورازی بدینوسیله اعلام می دارد، مجوز اتکایی قبولی از داخل از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ لغایت ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شرکت بیمه رازی تمدید گردید.
#ثفارس به استحضار می ر ساند شرکت عمران و توسعه فارس در نظر دارد به منظور سرمایه گذاری بلند مدت، سهام یک شرکت تولیدی که مالکیت صد در صد کارخانه فرآوری و تغلیظ اکسید مولیبدن را دارد خریداری نماید.
مهم برای #خپویش
بر اساس توافق صورت گرفته با مشتری به جهت افزایش بهای نهاده های تولید ، مجوز افزایش نرخ برخی اقلام گروه محصولانواع سنسور صورت پذیرفته است . لیکن معادل ۱۸٫۶% به مبلغ سود عملکرد دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱/۰۳/۱۴۰۲ اضافه خواهد شد .
شفاف سازی در #بورس
نامه شماره ۱۲۱/۲۲۹۵۷۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۹ مرکز مشاوران حقوقی و تدوین مقررات بازار سرمایه ناظر بر درخواست مدیریت نظارت بر بورس ها به شماره نامه ۱۲۱/۲۲۵۸۷۹ مورخ ۱۴۰۲/۲/۱۱ درخصوص تشکیل بازار سرمایه گذاری حرفه ای در بورس اوراق بهادار تهران، مطرح شد و در این راستا مواردی از دستورالعمل های «پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران»، «تاسیس صندوق های سرمایه گذاری جسورانه و خصوصی»، «نحوه صدور مجوز عرضه عمومی شرکت پژوه» و «دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران» اصلاح گردید. همچنین مقرر گردید پیش نویس مقررات مربوط به دامنه نوسان، توقف، بازگشایی، تعلیق و حذف نماد معاملاتی اوراق بهادار در بازار سرمایه گذاری حرفه ای، ظرف یک ماه از ابلاغ این مصوبه، توسط هیات مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران جهت تصویب به سازمان ارائه گردد. میزان کارمزد حق درج و پذیرش موضوع ماده ۵۳ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران پس از ابلاغ سازمان بورس اطلاع رسانی می گردد.
افزایش سرمایه ۴۷% در #فجهان 
 گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۷۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور باقيمانده هزينه هاي پروژه هاي احداث احيا مستقيم شماره ۲ و احداث احيا مستقيم مگامدول و همچنين تامين سرمايه در گردش مورد نياز راه اندازي احيا مستقيم شماره ۲ که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده
شرکت ماليبل سايپا – نماد: #خليبل
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱,۴۶۹,۳۱۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۹,۹۵۲,۰۰۷,۹۲۹,۲۶۱ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

 

مرجع مرجع مرجع مرجع مرجع مرجع مرجع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *