#بازار

با توجه به اینکه بازار ۳روز از فضای معاملات دور بوده است، طبیعی است که امروز کمی با تاخیر مسیر خود را پیدا کند . به نظر همین که بازار برای امروز هفته گذشته را به یاد داشته باشد، کافی است . برای بازار امروز و این هفته و هفته آینده، دو سناریو محتمل وجود دارد . عده ای نزدیک شدن شاخص کل به محدوده ۲٫۱۰۰ را پایان رشد فعلی بازار و شروع مجدد اصلاح می دانند رشد مجدد بازار از ابتدای مهر ماه را منوط به این اصلاح می دانند .

عده ای اما این روز ها را فرصت ورود به شاخص ساز ها و سهم های بزرگ می دانند و اوایل مهر ماه رو وقت شیفت کردن به سهام کوچک تر . اما آنچه روی تابلو و گزارشات تا حدودی مشخص است خروج پول صندوق ها و پول های بزرگ از دلاری ها به سمت ریالی ها است . ( این موضوع در هفته گذشته و قبل از تحرکات نظامی ارمنستان طی ۲۴ ساعت گذشته رخ داده و ممکن است شرایط به زودی تغییر کند )

برای خرید در مثبت های احتمالی امروز عجله ای نداشته باشید . احتمالا در همین هفته بتوانید با قیمت های مناسب تری خرید های خود را تکمیل کنید.

 

#هشت_صبح   #تحلیل_قبل_از_بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

فضای معاملات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *