گزارشات منتشر شده در کدال ۱۴۰۲/۰۶/۲۸

#شکبیر به استحضار می رساند تا اين تاريخ هيچگونه ابلاغ رسمي از سوي مراجع ذيربط مبني بر موضوعات مذکور به اين شرکت ارسال و ابلاغ نگرديده است. بنابراين در صورت دريافت اطلاع جديد و رسمي در خصوص موضوعات مطروحه در نامه مذکور و وقوع هرگونه رويداد که داراي آثار مالي با اهميت باشد اين شرکت ضمن شفاف سازي موضوع ، مراتب را به نحو مقتضي از طريق سامانه کدال افشاء خواهد نمود.

#قمرو در ۱۲ماهه به سود ۱۳۴۷ ریالی رسیده است
گروه صنعتي و معدني سيمان تجارت مهريز از زیرمجموعه های #وتجارت در ۶ماهه به سود ۱۲۷۱میلیارد ریالی رسیده است
#فپنتا تولید و فروش کویل تیوبینگ (کلاف مغزی لوله) تحت برند سپنتا و با لوگوی سپنتا و جهاددانشگاهی
#پارسیان
پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت بیمه پارسیان
درصد افزایش سرمایه: ۲۳%
محل تامین افزایش سرمایه: سود انباشته، سایر اندوخته ها
#فالوم
پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت آلومتک
درصد افزایش سرمایه: ۷۹%
محل تامین افزایش سرمایه: سود انباشته
#غمارگ
بسمه تعالي سازمان بورس و اوراق بهادار اداره نظارت بر ناشران بورسي با سلام احتراماٌ ساير اطلاعات با اهميت گروه ب (درج شرکت در بازار پايه)-( پرسشنامه نقل و انتقال به همراه مدارک پيوست و بيانيه نقل و انتقال) طبق فايلهاي پيوست به حضورتان ارسال مي گردد.
قرارداد #فاراک و #شپنا
بر اساس ابلاغیه شماره ۱۴۰۲/۴۸/۶۵۹۱۸/د مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ شرکت طراحی و ساختمان نفت (ODCC)، این شرکت برنده ابلاغ Critical Towers & Internalse For RFCC ( تأمین مواد و تجهیزات جهت ارتقای پالایشگاه نفت اصفهان) پروژه پترو پالایش اصفهان شده است. مبلغ قرارداد ۱۵،۲۷۵،۰۰۰ یورو ( معادل ۶،۱۰۰،۱۴۸ میلیون ریال) بوده که با نرخ هر یورو ۳۹۹،۳۵۵ ریال ( نرخ فروش حواله یورو در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ در سامانه سنا ) به ریال تبدیل شده است. لازم به ذکر است مدت اجرای آن ۳۰ ماه می باشد
#لکما خرید تجهیزات و اجرای خدمات مربوط به نصب و راه اندازی رک و راهرو مرکز مخابراتی شیراز
به استـــحضــــار می رساند که این شرکت در تــاریــخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ در مناقصــه شماره ۰۱-۱۴۰۲۰۵۲۱ شرکت نقش اول کیفیت با موضوع خرید تجهیزات و اجرای خدمات مربوط به نصب و راه اندازی رک و راهرو مرکز مخابراتی شیراز، شرکت نموده و پس از بازگشایی پاکات و طی فرایند قانونی، در صورتیکه نتیجه نهایی مشخص و ابلاغ گردد، موضوع بدون فوت وقت به اطلاع سهامداران و ذینفعان محترم خواهد رسید.
#کباده گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۷۴۵,۲۶۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۱۱۶,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده
شناسایی حدود ۷۰ میلیارد ریال در #واتی
در راستاي اجراي بند ۵ گروه الف ماده ۱۳ دستورالعمل اجرايي افشاي اطلاعات شرکت هاي ثبت شده نزد سازمان در خصوص افشاي فوري اطلاعات با اهميت توسط ناشر، به استحضار مي رساند شرکت گروه سرمايه گذاري آتيه دماوند (سهامی عام) نسبت به برگزاری مزایده عمومی واگذاري تعداد ۵ دستگاه کانتینر حاوی ماشین آلات و تجهیزات یک خط تولید گازسوزآور طبق طلاعیه شماره ۱۰۷۵۷۳۶ مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ و آگهی منتشره در روزنامه کثیرالانتشار دنیای اقتصاد (به شرح پیوست) اقدام نموده است که پس از بررسی پاکات مزایده، برنده اعلام گردید.
نتايج برگزاري مزايده پس از بازگشایی پاکت و تایید هیات مدیره محترم شرکت در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ با توجه به قیمت پیشنهادی، آقای سجاد عزیزی برنده مزایده اعلام گردید.
مبلغ مورد توافق ۱۵۳,۰۰۰ میلیون ریال
نحوه تسويه نقدی
تضمين هاي دريافت شده شرایط مزایده به صورت نقدی می باشد.
خالص ارزش دفتري دارايي انتقالي ۷۸,۲۶۲ میلیون ریال
#حکشتی جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان پاسداران، تقاطع خيابان شهيد لواساني (فرمانيه)، خيابان نارنجستان هشتم، پلاک ۱ برگزار میگردد
#غویتا طرح تجدید نظر خواهی در خصوص ابطال افزایش سرمایه شرکت روغن نباتی گلناز که جهت رسیدگی به شعبه ۴ دادگاه حقوقی مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران ارجاع گردیده است، جهت اطلاع جنابعالی و سهامداران محترم به حضورتان ارسال می گردد.
#وتوسم با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-086 مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان شيخ بهايي جنوبي، شهرک والفجر، خيابان ايرانشناسي، خيابان نهم، پلاک ۶، سالن همايش پويش برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#شپترو پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزايش نرخ گاز خوراک و سوخت در سال ۱۴۰۲ به استحضار می رساند عطف به نامه شماره ۱۳۵۹۸/۱۲۲ مورخ ۱۳/۰۶/۱۴۰۲ آن سازمان محترم مبني بر اجراي مفاد دستورالعمل اجرايي افشاي اطلاعات شرکت هاي ثبت شده نزد سازمان به استحضار مي رساند که باعنايت به اخبار و شايعات منتشر شده در رسانه ها در ارتباط با تصويبنامه هئيت وزيران مبني بر اصلاح تصويبنامه شماره۱۶۸۵۰/م/ت/۶۱۱۶۹ مورخ ۲۹/۰۳/۱۴۰۲ درخصوص نرخ گاز خوراک و سوخت در سال ۱۴۰۲ ،نرخ گاز از ۲۰،۰۰۰ ريال به ۴۰،۰۰۰ ريال در هر متر مکعب از تيرماه سال جاري تغييرکرده است و باعث افزايش قيمت تمام شده محصولات اين شرکت خواهد شد.لازم به ذکر است گاز مصرفي در شرکت پتروشيمي آبادان(سهامي عام) بعنوان سوخت تلقي مي گردد.
#فپنتا به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *