#بازار

ظاهرا سناریوی بدبینانه ای که دیروز مطرح کردیم، تقویت شده است و با توجه به رنج های منفی یک ساعت پایانی دیروز، احتمالا دقایق اولیه بازار امروز با فشار فروش همراه خواهد بود . ارزش معاملات خرد نیز بار دیگر کاهشی شد . همانطور که دیروز هم مطرح کردیم، نمی توان از نقش صندوق های تثبیت و توسعه در این بازار چشم پوشی کرد . به نظر می رسد اگر قرار باشد حمایتی از بازار صورت گیرد، در اواسط بازار امروز خواهد بود . البته این دولت بارها ثابت کرده که تک هسته ای و تک بعدی است و در یک زمان نمی تواند بیش از یک موضوع را مدیریت کند ( البته نحوه مدیریت همان یک کار نیز جای بحث دارد ) اما این روزها که رئیس جمهور و تیم همراهان در آمریکا به سر می برند، بعید است اینجا کسی خبر از سهامدار بگیرد .

امیدواریم اتفاق خاصی رخ ندهد و امروز و فردا و جو روانی روزهای پایانی شهریور را نیز پشت سر بگذاریم و ببینیم بازار در مهرماه چه بهانه ای برای عدم رشد و رنج شدن خواهد داشت . برای امروز و فردا باید کمی بیشتر نرخ ارز را دنبال کنیم . هر چند دسترسی به منابع ارزی در دوحه کمی پیچ و خم دارد اما بازار ساز به فکر خودنمایی است و در طرف مقابل، بازار هوشمند و منطقی ارز را داریم که احتمالا با استراتژی به نبرد بازارساز خواهد رفت . هرچند پیروز این نبرد کاملا مشخص است و آقای بازار همیشه درس خوبی به کسانی که در مقابلش ایستاده اند داده است ، اما دنبال کردن و دیدن بازی دو طرف خالی از لطف نیست .

#واچ_لیست_روزانه

#نیان را در نظر داشته باشید . سهم گزارش های خوبی داشته و چندی پیش عده ای فعالان بازار برای بازدید به آنجا رفته بودند . توصیه به خرید سهم نداریم اما ظاهرا کدهای خاصی روی سهم فعال شده اند . این اشخاص با کدهای حقوقی، در گذشته نه چندان دور در #وتوصا #ونوین فعال بودند و سود خوبی گرفتند .

 

#هشت_صبح  #تحلیل_قبل_از_بازار

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *