#بازار

همانند هفته های گذشته، بازار این هفته نیز یک روز تعطیل در دل خود دارد و باعث می شود خریداران کمی محتاط تر به استقبال تعطیلی بروند . پس نمی توان به واسطه تعطیلی فردا انتظار خاصی از افزایش حجم معاملات و تقاضا در بازار داشت . همین که از شدت منفی دو روز قبل کاسته شود، برای بازار امروز کافی است .

بازار در نهایت بی پولی به بی رمقی، با اندک نقدینگی خود به دنبال سهام کوچک است و تک سهم های کوچکی که گزارش های خوبی داشته اند و یا پروژه ای بوده اند در کانون توجه قرار دارند . البته بخش دیگری از سهام مثل#ذوب به واسطه خبر های تجدید ارزیابی مورد توجه بازار قرار گرفته اند . #ذوب از محدوده خوبی در حال برگشت است و با توجه به حجم بالای معاملات روز گذشته، می تواندروند صعودی جدیدی را آغاز کند . البته اگر حقوقی سهم اجازه دهد .

شاخص کل در حالی امروز به محدوده مقاومتی ۲۰۵۰ واحد نزدیک می شود که به نظر برخی چارتیست ها، بازار از نظر زمانی نیز فرصت چندانی برای برگشت ندارد و اگر طی چند روز آینده برگشت قوی نداشته باشد و در همین محدوده باقی بماند، احتمالا وارد فاز اصلاحی جدید خواهد شد . این اصلاح متفاوت با عدم واکنش به محدوده حمایتی ۲۰۵۰ واحد است و در بعد زمانی بررسی شده است .

توصیه به خرید در مثبت های احتمالی نداریم و خرید در محدوده منفی سهام ارزشمند به صورت پله ای، کماکان کم ریسک ترین گزینه است .

 

#هشت_صبح  #تحلیل_قبل_از_بازار

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

استقبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *