#بازار

در حالی به استقبال اولین روز کاری هفته می رویم که کماکان سایه تحولات سیاسی بر سر بازار است و هنوز خیال بازار آسوده نشده است . روز چهارشنبه نیز بازار در ابتدا خوب آغاز کرد، اما رفته رفته و با نزدیک شدن به پایان بازار، بخشی از رشد خود را از دست داد . نکته دیگر در مورد معاملات روز چهارشنبه، عدم اقبال به سهم های بزرگ و بازی در زمین تک سهم ها و سهام کوچک بود که جالب نیست و نشان می دهد پول های بزرگ کماکان نظاره گر هستند و وارد بازار نشده است .

در بازار های جهانی نیز نفت رشد خوبی را تجربه کرده است و احتمالا باعث توجه به گروه پالایشی خواهد شد . البته این گروه بارها و بارها ثابت کرده که شخصیت لیدری بازار را ندارد و در فرصت سوزی پیشتاز است . منفی اول وقت این گروه می تواند فرصت خوبی برای یک پله خرید باشد . در مجموع این گروه در حال نزدیک شدن به محدوده کف قیمتی و ارزشمند برای خرید به دید میان مدت است .

نکته دیگر

نکته دیگر در مورد بازار این روزها آماده شدن بازار برای گزارش های سه ماهه است . به نظر می رسد به جز گروه بانک و پالایش و برخی تک سهم ها، نمی توان انتظار خاصی از گزارش ها ( به واسطه قطع برق و ثبات قیمت های فروش ) داشت .

برخی بر این باور هستند که بازار به واسطه خبرهای جنگ، افت ناشی از گزارش ها را در قیمت ها لحاظ کرده است و جای افت چندانی پس از انتشار گزارش ها ندارد و برخی دیگر شرایط فعلی بازار را آرامش قبل از طوفان می دانند و در انتظار از دست رفتن شاخص کل ۲ میلیون واحدی هستند .

تثبیت دلار در محدوده بالای ۵۰ هزار تومان نیز آیتم تاثیر گذاز دیگر بر بازار امروز است . هر چند افزایش نرخ دلار طی روزهای گذشته، تاثیری بر افزایش تقاضا در بازار نداشت، اما به نظر می رسد تثبیت آن در این محدوده، باعث کاهش فشار فروش در بازار به واسطه افزایش انتظارات تورمی شود .

واچ_لیست_روزانه

#پالایشی

در بازار های جهانی نفت رشد خوبی را تجربه کرده است و احتمالا باعث توجه به گروه پالایشی خواهد شد . البته این گروه بارها و بارها ثابت کرده که شخصیت لیدری بازار را ندارد و در فرصت سوزی پیشتاز است . منفی اول وقت این گروه می تواند فرصت خوبی برای یک پله خرید باشد . در مجموع این گروه در حال نزدیک شدن به محدوده کف قیمتی و ارزشمند برای خرید به دید میان مدت است .

#بانک

در گروه بانک خبر ها و شایعات فراوانی از نرخ تسعیر و تجدید هابه گوش می رسد . خربد در منفی های احتمالی برخی از سهام این گروه به دید میان مدت کم ریسک است . در این گروه #وبلمت #ونوین #وتجارت #وپارس را در نظر داشته باشید .

 

#هشت_صبح  #تحلیل_قبل_از_بازار

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *