گزارش #حسیر در سود هر سهم و سرمایه ایراداتی دارد به هر حال ۶ماهه ۵۵۷ ریال سود محقق کرده است و  در ۳ماهه به سود ۲۲۹ ریالی رسیده  بود  .

#قشهد با عنایت به مجوز افزایش سرمایه در مجمع عمومی با شماره مجوزDPM-IOP-02A-107 مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۳ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس ميدان فردوسي جنب بانک ملت ساختمان شهد طبقه ۶ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه : 
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#بهپاک  مصوبه هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه از مبلغ ۴،۱۰۰میلیارد ریال به ۶،۱۰۰میلیارد ریال از محل سود انباشته
#فپنتا به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده بند۴ ماده ۷دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت ۱ ماهه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۳)جهت رعایت موارد فوق نموده است.
#حبندر آگهی مناقصه عمومی خرید لایروب کاترساکشن – فرآیند: ۱-مصوبه هیات مدیره ۲-آگهی مناقصه
#وصنعت در ۱۲ماهه به سود ۴۷۳ ریالی رسیده است
شفاف سازی در #ثنوسا
پیرو گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر واريز طلب شرکت آتروپاتن تلاشگر به حساب دادگستري اس به استحضار می رساند پيرو نامه شمـاره ق/۱۶/۰۲/۱ مـورخ ۱۱/۰۶/۱۴۰۲ و افشـاي گروه ب مورخ ۱۱/۰۶/۱۴۰۲ اين شرکت و همچنين ابلاغيه صادره شماره ۱۴۰۲۶۸۱۰۰۰۳۵۱۱۵۱۳۱ توسط شعبه چهارم اجراي احکام مجتمع قضائي عدالت تهران مبني بر اعلام مبلغ ۳۵۰ ميليارد ريال مانده بدهي اين شرکت از پرونده قضائي مطروحه در تاريخ ۰۸/۰۶/۱۴۰۲ در وجه شرکت آتروپاتن تلاشگر پيمانکار پروژه نگين پرديس، طي مذاکرات فراوان با اين شرکت جهت اعلام شماره حساب بانکي به منظور واريز مبلغ بدهي تعيين شده توسط دادگاه متاسفانه به دلايل مختلف و مشکلات بانکي ايشان، اين امر تاکنون ميسر نگرديده است. لذا ضمن مذاکره و دريافت نظر موافق قاضي محترم شعبه چهارم اجراي احکام مجتمع قضائي عدالت تهران مقرر گرديد، مبلغ ۳۵۰ ميليارد ريال مانده بدهي اعلام شده به حساب دادگستري استان تهران با مشخصات حساب اعلام شده واريز گردد. بنابراين در تاريخ ۱۹/۰۷/۱۴۰۲ طي فيش شماره ۳۱۵۲۷۳ مبادرت به واريز وجه ياد شده به حساب دادگستري استان تهران گرديد. بديهي است متعاقباً اقدامات اجرائي و قضائي لازم جهت تحويل و در اختيار گرفتن بلوک‌هاي باقي مانده پروژه نگين پرديس انجام خواهد گرديد که انشاءالله نتيجه اين اقدامات نيز مجدداً جهت اطلاع سازمان بورس و اوراق بهادار و همچنين سهامداران محترم شرکت افشاء و گزارش خواهد گرديد.
شفاف سازی در #آسیاتک
به اطلاع سهامداران محترم می رساند شرکت انتقال داده های آسیاتک (سهامی عام) در راستای اهداف و برنامه های شرکت جهت توسعه کسب و کار و استقرار پرسنل فنی و اداری نسبت به خرید ملک ، واقع در تهران – خیابان شهید بهشتی – خیابان میرعماد – کوچه یازدهم – پ ۶، به مبلغ ۶۹۵,۰۰۰ میلیون ریال با منابع داخلی و تسهیلات اقدام نموده است که پس از تنظیم سند و تحویل ملک به بهره برداری خواهد رسید.
شفاف سازی در #حفاری شمال
با توجه به نوسانات شدید نرخ ارز و ابلاغیه مصوب شورای عالی فنی به شماره ۵ م – ش ع ف /۱۴۰۱ در رابطه با تجدید نظر در نرخ و بهبود شرایط پرداخت پروژه های ارزی طرح نگهداشت و افزایش تولید” درآمد و هزینه شناسایی شده تا این تاریخ و بعد از آن براساس محاسباتی به شرح موارد مندرج در الحاقیه مشمول تعدیل قراردادی شده است .
با عنایت به اینکه تعدیل یادشده جهت درآمدهای قابل شناسایی برای دوره های آتی نیازمند اعمال محاسباتی براساس نرخها و فرمولهای ابلاغ شده در الحاقیه میباشد، اعلام دقیق مبلغ قابل تعدیل پس از الحاقیه پروژه مارون در بازه زمانی فعلی میسر نمیباشد، بدین منظورتوجه سهامداران محترم را به صورتهای مالی میان دوره ای و گزارش ماهانه شرکت که از این تاریخ به بعد افشا خواهد شد جلب مینماید.
#وزمین به موجب صورتجلسه بازگشائی پاکات در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ ، یک پیشنهاد جهت ملک واقع در خیابان ابوسعید غربی تهران با پلاک ثبتی ۲/۹۴۲۱ دریافت گردید که پس از بررسی و تأیید نهایی و طی نمودن تشریفات لازم جهت انعقاد قرارداد و مبالغ دریافتی از خریدار، متعاقبا با عنوان نتایج شرکت در مزایده اطلاع رسانی می‌گردد.
#تپمپی در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۲۱۵۰ ریالی رسیده است
مهم برای #وسدید
احراز قطعی مالکیت گروه صنعتی سدید در رابطه با سی و سه درصد سهام شرکت فراب
شفاف سازی در #سپ
پیرو مصوبه هیات مدیره مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ ، باتوجه به سیاست های شرکت و در راستای گسترش و توسعه فعالیتهای عملیاتی و افزایش بهره مندی از معافیت های مالیاتی پارک علم و فناوری پردیس، شش دانگ یک قطعه زمین متعلق به شرکت سفیر آبی آرام(سهامی خاص) به مساحت ۵۶۷ مترمربع به همراه اعیانی موجود در آن به مساحت زیر بنای ۱۱۸۳ متر مربع واقع در استان تهران، شهر پردیس،فاز یک پارک علم و فناوری پردیس،کوچه نوآوری۷، پلاک ۷۱ با قیمت کارشناسی( گزارش کارشناسی به شماره۴۰۲/۳۴ مورخ ۰۸/۰۷/۱۴۰۲ )به مبلغ ۳۵۴ میلیارد ریال،(مبلغ ۱۰۶٫۲ میلیارد ریال (معادل ۳۰%) همزمان با انعقاد قرارداد و الباقی ثمن معامله معادل مبلغ ۲۴۷٫۸ میلیارد ریال در زمان انتقال سند)خریداری گردید.
#کسرا  در راستای مصوبات مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۷ و انقال تابعیت و مرکز اصلی شرکت به شهر تهران و همچنین به منظور رشد آتی ارزش شرکت و با توجه به گزارش کارشناسی هیئت کارشناسان رشته راه و ساختمان و نقشه برداری کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان تهران به شماره ۱۲۳-۱۵-۰۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۸ نسبت به خرید دفتر مرکزی شرکت (که به صورت استیجاری بود) به مبلغ ۳،۶۹۰،۶۱۵ میلیون ریال با رعایت صرفه و صلاح حداکثری و حفظ حقوق سهامداران اقدام گردید.
افزایش سرمایه ۱۶۴ درصدی #تپسی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی مورد تایید حسابرس قرار گرفت.
#غچین  جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ در استان خراسان رضوي ،شهر مشهد به آدرس خيابان امام خميني – جنب باغ ملي – اتاق بازرگاني خراسان رضوي – سالن همايش ها برگزار میگردد
#والماس برگزاری مزایده فروش ۹ واحد پروژه مسکونی واقع در هروی -جنب مترو حسین آباد مجمتع مسکونی رونیکاپالاس(مژده)
#شپلی به مجمع افزایش سرمايه می‌رود
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-108 مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ در استان اصفهان ،شهر اصفهان به آدرس اصفهان ، چهار راه آبشار ، ابتداي خيابان سجاد ، ساختمان شرکت پلي اکريل ايران برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه :  
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
افزایش سرمایه در زیرمجموعه های #پارتا
فزایش سرمایه شرکت فرعی(تولیدی لاستیک سبلان رازی) از محل مطالبات حال شده سهامداران به مبلغ ۳،۹۹۹،۹۰۰ میلیون ریال طبق مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ شرکت یاد شده که مراتب در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ در اداره ثبت شرکت ها ثبت گردید.توضیح اینکه ۹۹ درصد سهام شرکت تولیدی سبلان رازی متعلق به این مجتمع می باشد.
سرمايه گذاري صنايع برق و آب صبا #وصبا را باید ۱۲ماهه دید ولی در هر صورت ۳ماهه ۸۱۶ میلیارد ریال سود محقق کرده است
#ثعتما ۶ماهه ۷۲۴ ریال سود محقق کرده است
#کرمان در ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۱۲ ریالی رسیده است
#ومهان در ۶ماهه به سود ۱۳۰۵ ریالی رسیده است
#قتربت و فروش دارایی …
فروش يك قطعه زمين به ابعاد ۳۱۲۸۰ متر مربع واقع در استان مازندران – شهرستان بابل
#زفجر در گزارش ۳ماهه به سود ۴۵۰ریالی  و ۶ماهه  با رشدی چشم گیر به عدد ۱۶۰۹ ریالی رسیده است
عملکرد خوبی را ثبت کرده چرا که سهم در ۳ماهه  ۱۷۷ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۴۰ میلیارد ریال سود غیرعملیاتی و ۴۰۵ میلیارد ریال سود خالص داشت
در ۶ماهه  سود عملیاتی ۱۰۷۸  سود فروش دارایی ۴۲۶ و سود خالص ۱۴۴۸ میلیارد ریال بود
#حفارس به استناد ماده ۱۹ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ظن دستکاری بازار (مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) نماد معاملاتی ناشر حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ ) متوقف می گردد.
قرارداد جدید  #تماوند
پذیرش تعهد پذیره نویسی و خرید تعداد ۱،۸۶۰،۴۶۵،۱۱۷ برگه سهام شرکت سرمایه گذاری بهمن متعلق به شرکت گروه بهمن به ارزش هر برگه ۴،۳۰۰ ریال و حداکثر به مبلغ ۸،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال، خرید تعداد ۱،۸۶۰،۴۶۵،۱۱۷ اوراق اختیار فروش تبعی ، و واگذاری ۱،۸۶۰،۴۶۵،۱۱۷ ورقه برگه اوراق اختیار خرید تبعی شرکت سرمایه گذاری بهمن به گروه بهمن (عرضه کننده اوراق) توسط شرکت تامین سرمایه دماوند. مبلغ کارمزد ۵۱۱،۲۰۰ میلیون ریال می باشد.
#نیان و قرارداد جدید
اعلام برندگی ۶۰۰ سیستم منبع تغذیه ۲۴ کیلووات از انواع مختلف معادل ۵۷% ارزش ریالی کل مناقصه به مبلغ ۲۹۲ میلیارد تومان
مهم برای #ولساپا اگهی فروش ملک عظیمیه کرج منتشر شد 
تاريخ برگزاري مزايده  ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
شفاف سازی از #کخاک  و بهره برداری از طرح 
پروژه تولیدمصالح سبک(بلوک گازی اتو کلاو شده، پانل گازی و ملات خشک -فاز دوم) 
زمان شروع طرح / پروژه  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ 
مدت اجراي طرح / پروژه  ۵ 
بهاي تمام شده طرح / پروژه  ۷,۳۶۹,۷۴۲ میلیون ریال 
 نتايج مورد انتظار
محصولات حاصل از بهره برداري از طرح/ پروژه جديد  پانل سبک گازی و ملات خشک 
ظرفيت اسمي محصول  ۱۳۹۵۰۰ متر مکعب پانل گازی – ۴۸۰۰۰ تن ملات خشک 
ظرفيت عملي بهره برداري از محصول  ۱۹۹۸۵ متر مکعب برای پانل گازی و ۳۸۴۱ تن برای ملات خشک بودجه شناسایی شده سال مالی ۱۴۰۲ 
شرح (شامل جايگاه محصول در درآمد فروش شركت)  با توجه به بودجه پیش بینی شده شرکت،تا پایان سال ۱۴۰۲ حدوداً ۴درصد از فروش شرکت مربوط به فروش پانل گازی و ملات خشک خواهد بود.

گزارش #حسیر در سود هر سهم و سرمایه ایراداتی دارد به هر حال ۶ماهه ۵۵۷ ریال سود محقق کرده است و  در ۳ماهه به سود ۲۲۹ ریالی رسیده  بود  .

مهم برای #غویتا محصولات غذائي غنچه پرور در ۶ماهه به سود ۱۴۰ میلیارد ریالی رسیده است کل سود  سال قبل شرکت ۶۳ میلیارد ریال است

#کدال_نگر

بتا سهم

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

سود هر سهم  سود هر سهم  سود هر سهم  سود هر سهم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *