#بازار

قیمت گذاری

همانطور که قبلا نیز اشاره کرده بودیم، بازار دیروز در چهار چوب تکرار روند زمانی چند هفته گذشته حرکت کرد و مثبت نسبتا خوبی را تجربه کرد . نگاهی به تحولات چند هفته اخیر نشان می دهد که همواره در روزهای میانی هفته بازار با اقبال همراه بوده است و رفته رفته و با رسیدن به روز چهارشنبه، تقاضا در بازار کاهش خواهد یافت و عرضه ها شدت خواهند گرفت .

در مورد بازار دیروز و در کل این هفته، سه نکته دیگر نیز وجود دارد . از منظر تکنیکالی بازار به حمایت مهم و روانی ۲ میلیون واحد نزدیک شده است و بازار ساز با شاخص سازی به کمک شاخص سازها، وارد عمل شد و تا حدودی به بازار ثبات بخشید . نکته دیگر که در افزایش تقاضا در بازار دیروز موثر بود، کم رنگ شدن سایه تحولات سیاسی و جنگ بود که توانست تا حدودی سمت خرید را تقویت کند . اما آیتم بعدی که احتمالا امروز و فردا بیشتر از آن خواهیم شنید، گزارش ها بود که به نظر می توانند در شرایط فعلی، کمک خوبی به افزایش تقاضا داشته باشند .

خبر دیگری که بازار دیروز را تحت تاثیر قرار داد

تصمیم بر خروج شورای رقابت از بحث قیمت گذاری خودرو بود باعث شد تا گروه خودرو با افزایش تقاضا همراه شود . البته باید منتظر ماند و دید در نهایت چه رخ خواهد داد و شورای رقابت چه واکنشی نشان خواهد داد .

شاید کمی دلسرد کننده باشد اما هنوز درب بر همان پاشنه قبلی می چرخد و حجم معاملات زیر ۴ همت است و با یک گل نیز بهار نمی شود . تا زمانی که حجم معاملات مجددا به بالای ۵ و ۶ همت افزایش پیدا نکند، نمی توان سخنی از پایان اصلاح به زبان آورد .

قیمت گذاری

#هشت_صبح  #تحلیل_قبل_از_بازار

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *