#بازار

در حالی اولین روز هفته را آغاز می کنیم که طی دو روز گذشته ، گزارش خاصی روانه بازار نشد و حدود ۵۰۰ شرکت، انتشار گزارش ها را به یکی دو روز پایانی موکول کردند . انتشار گزارش ها با این حجم و در این تایم محدود و همزمان با تحولات سیاسی این روزها می تواند ضربه بدی به بازار وارد کند و گزارش های خوب احتمالی در این بازه زمانی به اصطلاح سوخت شوند .

در حالی که از منظر سیاسی، متاسفانه سایه گسترش جنگ روز به روز گسترده تر می شود و صدا و سیما نیز با پخش تیزرهای حماسی و … به آن می زند، نمی توان انتظار خاصی از بازار و خریداران داشت و همین که بازار این روزها با افت سنگین همراه نباشد به نظر برد بزرگی خواهد بود .

بازار های جهانی نیز چنگی به دل نمی زنند و تنها نفت و طلا رشد اندکی را تجربه کرده اند و در فلزات خبر خاصی نیست و متعادل و اندکی منفی آخر هفته را پشت سر گذاشتند . این را گفتیم که بدانید نمی توان به واسطه بازارهای جهانی انتظار خاصی از بازار امروز داشت .

 

#واچ_لیست_روزانه

#پالایشی : در گروه پالایش، رشد اندک قیمت نفت، ریسک افت قیمت ها در این گروه را کاهش داده است . منفی های احتمالی این گروه به دید مان مدت کماکان کم ریسک است.

#قطعه_سازها : در این گروه #خکار #خفنر گزارش های خوبی منتشر کرده اند . به نظر می رسد در صورت بهبود اوضاع سیاسی، این گروه رشد خوبی را تجربه کنند .

#بانک : از منظر بنیادی، این گروه در کانون توجه بازار قرار دارد و به نظر گزارش های خوبی منتشر خواهند کرد . در این گروه #ونوین #وبملت #وتجارت را در نظر داشته باشید . اگر ریسک پذیر هستند #وگردش #دی گزینه های جذابی هستند .

#سرمایه_گذاری : در این گروه #وصنعت ۴۷۳ در ۱۲ ماهه ساخته است . حدود ۳ ماه است که سهم در محدوده ۲۰۰ تومان رنج شده است . به دید میان مدت، خرید زیر ۲۰۰ تومان کم ریسک است . در این گروه #وسپه را نیز در نظر داشته باشید . اصلاح قیمتی سهم تا محدوده ۴۰۰۰ ریال فرصت خوبی برای خرید خواهد بود . قیمت فعلی سهم ۴۳۳۰ ریال است و بیش از ۴ ماه است که در این محدوه درحال نوسان است .

#هشت_صبح  #تحلیل_قبل_از_بازار

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *