#بازار

ارزش معاملات خرد در روز چهارشنبه حدود ۳٫۵ همت بود که نسبت به روز سه شنبه ۲۵ درصد کاهش داشت . تمام تلاش بازار ساز در روز چهارشنبه صرف این شد که شاخص کل محدوده دو میلیون واحد را از دست ندهد . اینکه این استراتژی چقدر دوام داشته باشد و چه میزان منابع صرف آن شده است یک موضوع است و اینکه بخواهی در مقابل بازار بایستی یک موضوع دیگر است .بارها در همین جا مطرح کرده ایم که بازار هوشمند است و کسی نمی تواند جز در حد یک نویزهای کوتاه مدت در آن تاثیر بگذارد .

پس بهتر است دست از اتلاف منابع برداشت و منطقی تر رفتار کرد .حمایت از بازار در همه جای دنیا اتفاق می افتد اما شاخص سازی خیر . البته جنگ ها نیز در مسیر کلی بازارها تاثیر چندانی نخواهند گذاشت و اثر آنها نیز در نگاه میان مدت در حد نویز خواهد بود .

سایه جنگ و تحولات سیاسی هر روز بر سر بازار سنگین تر می شود و در این شرایط بعید است اتفاق خاصی رخ دهد و رشد دلار نیز که به واسطه تحولات سیاسی است بر افزایش تقاضا در بازار تاثیری نخواهد داشت .

اما بازار امروز…

به نظر می رسد با توجه به گسترش درگیری ها و شروع حملات زمینی به غزه، بازار امروز با فشار فروش همراه باشد و اگر بنا باشد حمایتی از بازار صورت گیرد با نیمه دوم و آخر وقت بازار موکول شود.
از منظر تکنیکالی نیز همان تحلیل قبلی پا برجاست . اولین حمایت پیش روی بازار ۱۹۷۰ و پس از آن محدوده ۱۹۴۰-۱۹۵۰ خواهد بود .

 

#هشت_صبح   #تحلیل_قبل_از_بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

ارزش معاملات خرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *