#حفارس به استحضار می‌رساند به استناد نامه ۱۶۰۲۲۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ مدیریت شعبه مازندران شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، مقرر گردید کرایه حمل آرد مازندران به میزان ۲۵ درصد از مبلغ ۱۲۰،۰۰۰ریال به ۱۶۰،۰۰۰ ریال افزایش یابد. میزان حمل شرکت در ماه از این محل در استان مازندران، حدود ۵۰۰،۰۰۰ کیسه می‌باشد. با در نظر گرفتن افزایش نرخ حمل، برآورد درآمد ناخالص ماهانه شرکت از این محل با نرخ جدید به رقم ۸۰،۰۰۰ میلیون ریال و در سال ۱۴۰۲ به میزان ۳۷۸،۶۶۷ میلیون ریال بر عملکرد شرکت تاثیرگذار بوده، که اثرات مالی آن به صورت کامل در صورت‌های مالی دوره های آتی ارائه خواهد شد. لازم به ذکر است تاریخ اعمال نرخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ می باشد. شایان ذکر است افزایش مذکور در درآمدهای برآوردی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ مندرج در گزارش تفسیری مدیریت منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ لحاظ گردیده است. مراتب جهت اطلاع سهامداران ارسال می‌گردد


افزایش نرخ #دپارس
محصولات شرکت شامل انواع قرص وکپسول،کرم درمانی
نرخ قبلي۳۰۳,۹۷۳ ريال
نرخ جديد۳۶۶,۳۴۰ ريال
مشخصات محصول
مبلغ فروش محصول یا ارائه خدمت در سال مالی قبل۱,۱۱۰,۹۸۹ میلیون ریال
نسبت فروش محصول یا ارائه خدمت به كل درآمد شركت در سال مالی قبل۱۱ درصد
درراستای رعایت مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل افشاء اطلاعات به استحضار میرساند، نرخ فروش ۱۴ قلم فعال از محصولات این شرکت بر اساس مجوز سازمان غذا و دارو افزایش یافته است.
#سمایه 
عطف به نامه شماره ۱۰۹۸۱۲۶ مورخ ۰۶‏/۰۸‏/۱۴۰۲ مدیر محترم اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی در خصوص شفاف سازی در مورد اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر اعلام نرخ جدید تسعیر ارز بانک ها به استحضار مي‌رساند با توجه به وضعيت ارزي اين بانک، افزایش نرخ تسعیر ارز در دوره مالی منتهی به ۳۱‏/۰۶‏/۱۴۰۲ در عملکرد بانک بسيار کم اهميت مي باشد. بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد آن سازمان افشا می شود.
#خفناور در ۶ماهه به سود ۱۰۵۷ ریالی رسیده است
#نوری در اجراي مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرايي افشاي اطلاعات شركتهاي ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، به استحضار مي رساند بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته، انجام تعميرات اساسي شركت از تاريخ ۱۰/ ۱۴۰۲/۰۸ به مدت ۲۵ روز در دستور كار شركت قرار گرفته است و در طول اين دوره كليه محصولات قابل ارائه در بورس كالا و انرژي توليد نخواهد گرديد. مزيد استحضار انجام اورهال مذكور تاثيري بر برنامه توليد، فروش و سود و زيان پيش بيني شده سالجاري اين شركت نخواهد داشت
#گلدیرا در ۹ ماهه به سود ۶۱۹ ریالی رسیده است . در ۶ماهه به سود  ۴۶۹ ریالی سهم ۶ماهه به سود ۶۴۱۰ میلیارد ریالی رسیده است و ۳۹۲۵ میلیارد ریال سود خالص دارد.
در ۹ماهه به سود عملیاتی ۹۳۸۹ میلیاردریالی رسیده است  و سود خالص ۵۱۷۶ میلیاردریال است
#شاروم و قرارداد جدید
برنده شدن این شرکت در فروش ۲۰هزار تن سولفات پتاسیم گرانوله به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی 
مبلغ مورد توافق  ۸,۲۷۰,۰۰۰ میلیون ریال 
تضمين هاي دريافت شده  ضمانت نامه شرکت در مناصه تحویل شده 
شرح نحوه اجراي قرارداد و مبلغ آن  تحویل سولفات پتاسیم گرانوله طی شش ماه بعد از امضای قرارداد از قراره هر کیلوگرم ۴۱۳۵۰۰ریال جمعا” معادل ۸۲۷۰۰۰۰میلیون ریال
#رمپنا  موضوع قرارداد در خصوص تامین تضمینی قطعات یدکی، انجام تعمیرات و نگهداری و بهره برداری بلند مدت نیروگاه های سیکل ترکیبی هنگام و دوکوهه و نوع قرارداد به صورت فروش تضمینی قطعات می باشد مبلغ قرارداد مذکور ۱۰۸٫۰۳۵٫۶۰۰ یورو و ۳۲٫۴۱۵٫۶۸۳٫۰۰۰٫۰۰۰ریال وروش پرداخت آن در قبال ارائه صورت وضعیت های ماهانه و حداکثر پس از ۵۰ روز از زمان ارائه صورت وضعیت می باشد. اجرای این قرارداد توسط کنسرسیوم متشکل از شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حراراتی به عنوان کارفرما و شرکت گروه مپنا و شرکت تعمیرات و بهره برداری مپنا می باشد. شایان ذکر است آثار سودآوری انعقاد قرارداد فوق برای شرکت گروه مپنا در سالهای آتی خواهدبود که متعاقبا اعلام می شود.
افزایش سرمایه ۸۸۹ درصدی #غپاک از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
افزایش سرمایه ۳۳ درصدی #فسازان از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت
#وآیند مجوز شماره ۱۲۲/۱۳۹۳۶۲ به تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۶ سازمان بورس و اوراق بهادار ، مبنی بر انتشار اوراق اختیار فروش تبعی بر روی سهام بانک اینده با نماد(وآیند) به مبلغ ۲۵۰۰ میلیارد ریال با هدف تأمین مالی توسط شرکت گروه مالی و اقتصادی آینده صادر گردید.
#نیان  بهره برداری از خط تولید موتور درایو یکپارچه پربازده با طرفیت ۱۰۰،۰۰۰ دستگاه در سال 
زمان شروع طرح / پروژه  ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ 
مدت اجراي طرح / پروژه  ۲۴ ماه 
بهاي تمام شده طرح / پروژه  ۳۱۵,۴۳۳ میلیون ریال 
 نتايج مورد انتظار
محصولات حاصل از بهره برداري از طرح/ پروژه جديد  موتور مغناطیسی دائم سنکرون PMSM 
ظرفيت اسمي محصول  ۱۰۰,۰۰۰ دستگاه در یک شیفت
تکمیلی از #نیان 
با اجرای این پروژه، موتور – درایو (اینورتر) یکپارچه پربازده به عنوان محصولی فناورانه و نوآورانه به سبد محصولات High tech شرکت نیان الکترونیک با ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰,۰۰۰دستگاه در یک شیفت افزوده می گردد. شایان ذکر است که این محصول تولیدی تنها موتور درایو (اینورتر) یکپارچه موجود در بازار داخل با IP55، دارای قابلیت جایگزینی با موتورهای فرسوده پر مصرف قبلی و با بالاترین رده مصرف انرژی A+ می باشد. با توجه به زیر ساخت تعبیه شده پیش بینی می گردد که ۳،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال تا انتهای سال ۱۴۰۲ و ۷،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال در سال اول بهره برداری از محل فروش انواع توان های این محصول به فروش این شرکت اضافه می‌گردد. لازم به ذکر است که این طرح در حال حاضر جز پروژه های ملی با اولویت بسیار بالا می‌باشد و نهادهای مختلف حاکمیتی از اجرای این پروژه حمایت می نمایند به گونه ای که با اجرای این طرح، گام مهمی در حل مشکل قطعی برق کشور با کاهش مصرف برق در محل مصرف با حداقل هزینه مورد نیاز برداشته خواهد شد. از طرفی این شرکت با استناد به اهمیت این پروژه در حال ایجاد زیر ساخت های توسعه ای برای افزایش ظرفیت تولید سالیانه از ۱۰۰,۰۰۰ دستگاه به ۴۰۰,۰۰۰ دستگاه در سال محل شهرک صنعتی چناران با قابلیت دریافت معافیت مالیاتی مناطق کمتر توسعه یافته می باشد.
#غچین  حکم خلع ید زمین ۹۲ هکتاری کشاورزی از شرکت چین چین و همچنین پرداخت اجاره بها معوق
#دتولید  احتراما در راستای رعایت مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل افشای اطلاعات به استحضار میرساند نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است. در صورت وجود تغییر با اهمیت در اطلاعات اعلام شده موضوع از طریق سامانه کدال به سهامدارن محترم اطلاع رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است فروش محصول فوق نسبت به کل دارایی ها در سال مالی قبل حدود ۴٫۳۱ % ( چهار و سی و یک صدم درصد) و نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل حدود ۶٫۰۰ % (شش درصد) می باشد.
#سیدکو  سهام شرکت سیمان آرتا اردبیل به تعداد۳۸۶،۲۸۸،۳۵۲ در تاریخ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ به قیمت پایه ذکر شده در اطلاعیه عرضه واگذار می گردد
#زدشت به استناد ماده ۱۲ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.
افزایش نرخ در #دکوثر احتراما درراستای رعایت مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل افشاء اطلاعات به استحضار میرساند، نرخ فروش ۱۲ قلم از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوز سازمان غذا و دارو افزایش یافته است .تغییرات فروش محصول به كل درآمد شركت در سال مالي قبل ۴ % مي باشد.
#کسعدی با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-02A-008 مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۲و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۲/۰۳/۰۷ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال  ، تعداد ۴۵۷,۵۰۹,۷۷۹  سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۴۲,۴۹۰,۲۲۱  سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰  لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
#کطبس    فروش اقلام ضایعاتی آهن و چوب 
تاريخ برگزاري مزايده  ۱۴۰۲/۰۸/۱۹ 
شرح فرآيند مزايده  شرکت سهامی ذغالسنگ نگین طبس درنظر دارد، مقداری از آهن آلات اسقاط و ضایعات چوب
مرغ مادر ديز باد از زیرمجموعه های #زکوثر در ۶ماهه به سود ۵۴۰ میلیارد ریالی رسیده است  که کل سود سال قبل ۱۹۴ میلیارد ریال بود

 

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

مدیریت  مدیریت   مدیریت   مدیریت  مدیریت  مدیریت  مدیریت  مدیریت   مدیریت   مدیریت  مدیریت  مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *