افزایش سرمایه در بیمه #ودی گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۵,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته ،سایر اندوخته ها به منظور تقويت بنيه مالي،بهبود ساختار مالي براي نگهداري بيشتر سرمايه بيمه نامه ها، فراهم ساختن زمينه اخذ مجوز قبولي اتکايي و افزايش توان رقابتي شرکت که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

 

حالا نوبت فولادی ها شد 
#فسبزوار  پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر خصوص تعديل نرخ گاز در شهريور و مهر ماه سال ۱۴۰۲ به استحضار می رساند عطف به نامه پيوست به شماره م ب/ ۳۸۷۶۶۱ مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ معاونت برنامه ريزي وزرات نفت تاکنون هيچ گونه ابلاغ رسمي در خصوص تغيير نرخ گاز مصرفي به اين شرکت صورت نگرفته است.
شرکت کردن  #حفاری در مناقصه 
اجاره یک دستگاه دکل حفاری دریایی ۳۰۰فوتی به انضمام تامین خدمات مرتبط با چاههای اکتشافی دریایی شماره ۱۴۰۱/۰۹۲/اف 
تاريخ شروع مناقصه  ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ 
طرف برگزارکننده  شرکت نفت فلات قاره ایران
شهرک صنعتي دارويي برکت از زیرمجموعه های #برکت در ۶ماهه به سود ۵۳۵ میلیارد ریالی رسیده است
#ثنوسا  پیرو گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر شفاف سازي در خصوص پروژه لواسان به استحضار می رساند عطف به نامه شماره ۹۴/۱۴۰۲/۴۸۴۹۲مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۵سازمان ملي زمين و مسکن در خصوص آماده سازي زمين هاي پروژه باستي لواسان موضوع قراردادهاي شماره ۳۴۳۴۷ مورخ ۱۳۷۵/۰۸/۰۹و شماره ۳۹۵۲۵ مورخ ۱۳۸۰/۱۰/۰۴حسب اظهارات آن سازمان موارد مطرح در ارتباط با مالکيت اراضي مورد اشاره از طريق سازمان ملي زمين و مسکن در جلسات مشترک با ستاد اجرائي فرمان امام ( ره ) در حال بررسي و پيگيري مي باشد که به محض اخذ نتيجه اين جلسات مراتب جهت ادامه کار يا تسويه حساب کارکرد اين شرکت منعکس خواهد شد. توضيحات مربوط به پروژه لواسان در يادداشت شماره ۳-۱-۱۷آخرين صورت هاي مالي حسابرسي شده شش ماهه منتهي به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹افشاء گرديده است.
اگزوز خودرو خراسان از زیرمجموعه های #ختوقا در ۶ماهه به سود ۶۴۰ میلیاردریالی رسیده است که معادل کل سال قبل است
#ونوین با عنايت به رای صادره توسط محاکم استان هرمزگان مبني بر ابطال اسناد مالكيت منتقل شده یکی از مشتریان تسهیلاتی به بانك و ایفای بهای یوم الادای املاک مربوط؛ بانک ملزم به پرداخت مبلغ ۳٫۰۳۸٫۹۸۲ میلیون ريال از این بابت به صندوق دادگستری شده است. شایان ذکر است اعتراض به آراي صادره و پيگيري احقاق حقوق بانك در دست اقدام است.
#سرمد با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02A-095 مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۸ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۶,۷۶۱,۵۵۳ میلیون ریال به‌مبلغ ۹,۹۹۹,۹۹۹ میلیون ریال  ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۳,۲۳۸,۴۴۶ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۵  و شماره حسابهای زیر جهت واریز وجوه تعیین شده  ست.
#پلاست و مناقصه جدید
خرید یک دستگاه ماشین آلات تزریق پلاستیک ۸۰۰ تُن برند HAITIAN نو یا کارکرده آماده بکار سـال ساخت ۲۰۱۷ به بالا و یک دستگاه مـاشین آلات تزریق بـادی ۱۲۰ لیتری کـارکـرده آماده بکار برند KINGSWEL مدل HC100 سال ساخت ۲۰۱۷ به بالا
#کهمدا پیش خرید دودستگاه آپارتمان هریک به مساحت ۹۸ متر مربع
خالص ارزش دفتري دارايي انتقالي۵۶۲,۵۲۰ میلیون ریال
خرید انجام شده در راستای ایفای تعهد الحاقیه مبایعه نامه فروش انتقال دارایی غیر جاری نگهداری شده برای فروش مجموعه نمایشگاهی واداری واقع در جزیره کیش می باشد وشرکت در نظر دارد تا زمان تکمیل ، دارایی مورد نظر را نگهداری وپس از آن به فروش برساند
افزایش نرخ سس
 #غمهرا
نواع محصولات – گروه سس های گرم ( کچاپ)
نرخ قبلي۲۴۸,۴۹۶ ريال
نرخ جديد۲۹۶,۰۳۸ ريال
#سپید اجاره ی مجتمع مرغ گوشتی و کشتارگاه صنعتی طیور
تاريخ شروع مزايده۱۴۰۲/۰۸/۰۶
#حسینا پیرو نامه واصله از سازمان بنادر و دریانوردی به تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ در خصوص تغییر در شیوه نامه اجرایی کتابچه تعرفه برای محاسبه تعرفه انبار داری
افزایش سرمایه ۲۵۵۰ درصدی
 در #سخاش
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته ،مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور  افزايش سرمايه از محل تجديد ارزيابي دارايي هاي ثابت مشهود (طبقه زمين)اين امر موجب افزايش شفافيت صورت هاي مالي ، گوياتر و بهينه تر شدن شاخص هاي مالي از جمله نسبت بدهي به دارايي و نسبت مالکانه مي گردد. از سوي ديگر با بهبود ساختار مالي، اطلاعات مالي مورد نياز جهت تصميم گيري هاي کلان در شرکت جهت افزايش توان رقابتي، تامين مي شود که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده
#فولاژ افزایش سرمایه میدهد
پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت فولاد آلياژي ايران
درصد افزایش سرمایه: ۱۶۷% 
محل تامین افزایش سرمایه: مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته
#خبهمن  احتراما؛ به استحضار می رساند طبق گزارش قائم مقام محترم اجرائی شرکت فرعی بهمن موتور، تولید خودرو وانت کارا در دو مدل تک کابین و دوکابین به دلیل پایان مهلت اجرائی استانداردهای تعلیقی (۹گانه) از ابتدای سال ۱۴۰۳ متوقف می گردد. لازم به ذکر است علاوه بر تداوم تلاش و پیگیری جهت تمدید مهلت اجرائی استانداردهای تعلیقی، برنامه هایی جهت جایگزینی استفاده از ظرفیت های تولیدی این محصول برای تولید محصولات جدید و یا افزایش تولید محصولات موجود در دستور کار شرکت یاد شده قرار دارد که در جریان اطلاع رسانی های آتی به نحو مقتضی شفاف سازی خواهد شد.
قرارداد در #تاپکیش
طبق نامه واصله از شرکت “به پرداخت ملت” به شماره ۲۴۰۳۸۴۹۵ مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۶،شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش در مناقصه عمومی دو مرحله ای تامین ۱۰۰,۰۰۰ دستگاه پایانه فروشگاهی (POS) برنده تأمین ۳۰,۰۰۰ دستگاه کارتخوان ثابت گردیده است. به اطلاع سهامداران محترم می رساند به محض انعقاد قرارداد فیمابین، مبلغ قرارداد و آثار سود و زیانی در این سامانه منتشر خواهد شد.
بهسازان صنايع خاور ميانه از زیرمجموعه های #وتوکا در ۶ماهه به سود ۷۴۶ میلیارد ریالی رسیده است
#ونوین  به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.
#غگلپا و محصولات دانش بنیان !
به موجب این مجوز شرکت در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ در حوزه تولید محصولات پودری WPC 80% و پودر شیر خشک نوزاد در دسته شرکت های دانش بنیان قرار گرفته و میتواند از مزایای تعریف شده در قانون به موجب این مجوز استفاده نماید.
#شپدیس با توجه به رفع مشکل در پرایمیری ریفرمر فاز یک مجدد در مدار تولید قرار گرفت
#شکام  به اطلاع مي‌رساند؛ نماد معاملاتي شركت صنايع شيميايي كيمياگران امروز (شكام۱) جهت برگزاري مجمع عمومي فوق‌العاده صاحبان سهام در روز يكشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ در پايان معاملات امروز متوقف مي‌شود.
#غنوش مطابق صورتجلسه هیئت مدیره شرکت نوش مازندران (سهامی عام) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۵ وبا توجه به شروع فصل تولید کنسانتره مرکبات و در نظر گرفتن افزایش قیمت جهانی کنسانتره و همچنین پیش بینی افزایش نرخ خرید مرکبات به عنوان مواد اولیه تولید کنسانتره ، هیئت مدیره مصوب نمود از این تاریخ کف قیمت فروش کنسانتره مرکبات درجه ۱ به نرخ ۰۰۰ر۲۰۰ر۱ ریال به ازای هر کیلوگرم افزایش یابد.
#دسانکو  احتراما در راستاي رعایت مفاد ماده ۱۳ دسـتورالعمل افشاي اطلاعات به استحضار می رساند نرخ فروش ۵ قلم از محصولات شـرکت به جهت پوشش هزینه هاي ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بسته بندي براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است. ضمنا در صورت وجود تغییرات با اهمیت در اطلاعات اعلام شده موضوع از طریق سامانه کدال به سهامداران محترم اطلاع رسانی خواهدشد.

بتا سهم

#کدال_نگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *