سود خالص شجم

شجم در ۹ماهه به سود ۴۶۸ ریالی و ۱۲ماهه به ۵۳۴ ریال رسیده است ۶ماهه  ۳۳۹۳ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۳۰۳۹ میلیارد ریال سود خالص دارد. ۹ماهه ۳۵۷۴ میلیارد ریال سود عملیاتی و۳۴۷۰  میلیارد ریال سود خالص دارد.

 

#چدن شرکت توسعه اقتصادی سرزمین ایرانیان
درصد مالكيت
 ناشر۲٫۵۳ درصد
شرح موضوعواگذاری و انتقال سهام طبق اطلاعیه عرضه سهام به صورت عمده (غیر مدیریتی) به شماره ۱۸۲/۳۴۹۴۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ با نماد معاملاتی چدن ۴ در بورس اوراق بهادار تهران صورت پذیرفته است.
افزایش سرمایه۳۱ درصدی #وایران از محل سود انباشته،مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
#شلرد در شهریور با فروش جالب ۷۵۷۴ میلیارد ریالی مواجه شده و ۶ماهه به عدد ۴۵۱۲۶ میلیارد ریالی رسیده است که مدت مشابه قبل ۴۴۸۲۷ میلیارد ریال بود
#وتعاون
پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایشذسرمایه شرکت بیمه تعاون تعاونی
درصد افزایش سرمایه: ۱۴۰%
محل تامین افزایش سرمایه: سایر اندوخته ها ،مازاد تجدید ارزیابی دارایی
مهم برای #وبملت
تراز ارزی این بانک ۵ میلیارد دلار است…
بدیهی است در صورت تغییر نرخ تسعیر ارز و ابلاغ آن به بانکها توسط بانک مرکزی ج.ا.ا، محاسبات مربوطه انجام و به قید فوریت جهت اطلاع آن سازمان و سهامداران محترم در سامانه کدال منتشر خواهد گردید.
#شلرد در شهریور با فروش جالب ۷۵۷۴ میلیارد ریالی مواجه شده و مهر به ۵۲۰۱ میلیارد ریال رسید و ۷ماهه به عدد ۵۰۳۲۸ میلیارد ریالی رسیده است که مدت مشابه قبل ۴۵۶۰۵ میلیارد ریال بود
#ثنوسا سال قبل زیان داشت امسال  ۱۲ماهه به ازای هرسهم  ۱۸۵ ریال سود محقق کرده است
#شملی تاسیس شرکت سهامی خاص توسعه نهاده کشورزی پایدار ایرانیان 
درصد خريداري شده  ۱۰۰ درصد 
قیمت هر سهم  ۱,۰۰۰ ريال 
جمع مبلغ معامله  ۱,۷۵۰ میلیون ریال
با هدف راه اندازی توسعه و خرده فروشی مدرن
#دالبر احتراما درراستای رعایت مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل افشاء اطلاعات به استحضار میرساند، نرخ فروش برخی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و اقلام بسته بندی افزایش یافته است با توجه به بودجه فروش ۵ ماهه آتی تاثیر افزایش نرخ در فروش کمتر از ۲در صد می باشد..در صورت وجود تغییر با اهمیت اطلاعات اعلام شده موضوع از طریق سامانه کدال به سهامداران محترم اطلاع رسانی خواهد شد
#ددانا باعنایت به افزایش خطوط تولیدی جدید پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۲ مبلغ فروش شرکت ۷۰۰ میلیارد ریال از محل فروش تعداد ۵۰۰۰۰۰۰ عدد محلول تزریقی سرم ( محصول جدید ) افزایش یابد .
#واتی
به گزارش اوای آگاه  مدیر عامل گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند در پاسخ به سهامداران درخصوص واگذاری بلوک شیران گفت:
✅واگذاری شیران جزء سیاست‌های واگذاری دولت است. برای واگذاری بلوک شیران نیاز به دو سیت هیئت مدیره داشتیم و دلیل خریداری سهام شیران توسط واتی در روزهای اخیر، دستیابی به دومین سیت هیئت مدیره شیران بوده است. پس از موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار، اطلاع‌رسانی لازم از طریق آگهی صورت می‌گیرد.
تراز ارزی #وتجارت  ۶۳۰  میلیون یورو
 وضعيت باز ارزي مثبت اين بانک تا پايان ۳۱‏/۰۶‏/۱۴۰۲حدود ۶۳۰ ميليون يورو مي‌باشدکه درصورت صدور مجوز افزايش نرخ تسعير، متعاقبا سود مربوطه شناسايي و افشاء خواهد گرديد.
#واحیا  ساختمان صبا متعلق به شرکت سرمایه گذاری بهمن گستر سپاهان (شرکت سرمایه پذیر) واقع در تهران خیابان شریعتی – ابتدای بلوار صبا – کوچه خلیلی – پلاک ۲ به تعداد ۶ طبقه روی پارکینگ و ۲ طبقه زیر پارکینگ به مبلغ ۲،۲۵۹،۷۴۰ میلیون ریال خریداری نمود
#پاکشو  ایراندار از زیرمجموعه های پاکشو در ۶ماهه به سود ۴۱۱ میلیارد ریالی رسیده است  .
#قپیرا ۵۰۰  ریال تقسیم کرد

بتا سهم

#کدال_نگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *