#دبالک هم  سرمایه را ثبت کرد 

 با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02A-087 مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۷  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۹  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۷۷۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۹۲۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۵۰۰۰۰ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

 

#سمایه  مزايده فروش سهام متعلق به خود در شرکت طرح و توسعه آریا عمران پارس
#سرود هم تجدیدی شد
اعضا با افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی های ثابت مشهود(طبقه زمین)موافقت و همچنین مقرر نمودند سایر اقدامات مرتبط نیز توسط مدیر عامل در اسرع وقت پیگیری گردد.
تراکتورسازي استان کردستان از زیرمجموعه های #تایرا در ۶ماهه به سود ۲۲۴ میلیارد ریالی رسیه است  .
شيميائي کاتاليست پارسيان از زیرمجموعه های #فاسمین  در ۶ماهه به سود ۱۱۵ میلیارد ریالی رسیده است و کل سود  سال قبل ۱۶۱ میلیارد ریال بود
#کپارس در۹ ماهه ۱۳۶۷ و  ۶ماهه به سود ۹۱۱ ریالی رسیده 
سهم  در ۹ماهه ۲۵۳۰  میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۲۳۵ میلیاردریال سود خالص دارد 
در ۶ماهه   ۱۶۹۳ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۱۴۸۹ میلیارد ریال سود خالص دارد
در ۳ماهه به سود ۳۰۸ ریالی رسیده و ۵۴۷ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۵۰۳ میلیارد ریال سود خالص دارد
#فصبا احداث کارخانه احیای مستقیم آهن اسفنجی و بریکت گرم به ظرفیت ۱٫۷۶ میلیون تن در سال به روش EPC
طراحی،خرید،ساخت و نصب و راه اندازی واحد شماره ۲ احیاء مستقیم (روش میدرکس) در شرکت صبا فولاد خلیج فارس در بندرعباس به صورت EPC مطابق شرایط اسناد مناقصه شرکت های دارای سابقه مهندسی تائید شده در پروژه های احیاء مستقیم به روش میدرکس با ارائه مستندات و تائید مشاور و کارفرما ( در صورت داشتن توان اجرائی مناسب) می توانند در مناقصه شرکت نمایند . 
نتايج برگزاري مناقصه  پس از بازگشایی پاکات ، شرکت وریا طرح پارس و رهبر مشارکت کنسرسیوم وریا طرح پارس با مشارکت شرکت آسفالت طوس به عنوان برنده مناقصه شناخته شد . 
مبلغ مورد توافق  ۳,۰۳۶,۸۲۶ میلیون ریال 
تضمين هاي دريافت شده  ضمانت نامه بانکی شرکت در مناقصه به مبلغ هزار میلیارد ریال بوده است . 
شرح نحوه اجراي قرارداد و مبلغ آن  قرارداد مشارکت شرکت وریا طرح پارس به همراه شرکت آسفالت طوس مبلغ ۴٫۴۵۰٫۲۶۸ یورو به اضافه مبلغ ۹۰۹٫۲۴۸ میلیون ریال
#امید  تعهد پذیره‌نویسی اوراق مشارکت شهرداری مشهد با نرخ ۱۸ درصد سالانه (سه ماه یک‌بار) و تاریخ سررسید اوراق ۱۴۰۶/۰۴/۲۴٫ درآمد تعهد پذیره‌نویسی ۴,۰۰۰ میلیون ریال است.
مهم برای #خبهمن 
سيباموتور در ۶ماهه به سود ۹۴۸۸ میلیارد ریالی رسیده است در حالی که کل سود  سال قبل شرکت ۶۸۷۴ میلیارد ریال بود
افزایش سرمایه ۶۶درصدی #سامان از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
#شکام با توجه به نياز شركت ، مقدار ۲۴۰ تن محصول تری اتيلن گلايكول از شركت پتروشيمي پتروناد آسيا با في ۳۵۷،۳۷۴ ريال ( قیمت مصوب دفتر صنايع پايين دستي پتروشيمي در تاريخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ در بورس كالاي ايران – آخرین معامله انجام شده بورس کالا ) خريد انجام شده است.
#ونوین شرکت ليزينگ اقتصاد نوين در ۶ماهه به سود ۸۷۸ میلیارد ریالی‌رسیده است
معدني و صنعتي سپهر تجلي ايرانيان از زیرمجموعه های #تجلی که سال قبل زیان داشت امسال در ۶ماهه به سود ۱۲۶ میلیارد ریالی رسیده است
فولاد سيرجان ايرانيان از زیرمجموعه های #میدکو در ۶ماهه به سود ۱۸۸۱۸ میلیارد ریالی رسیده است
#تپسی به استحضار می رساند اخبار منتشر شده در خصوص نقل و انتقال سهام عمده اين شرکت و تغيير سهامدار عمده آن صحت نداشته و منطبق بر دستورالعمل اجرايي نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس هر گونه تغيير سهامدارعمده بدون طي فرآيندها و روندهاي قانوني در سامانه معاملات عمده فرابورس ممکن و ميسر نمي باشد .
#شفارا در مهر با درامد ۱۰۵۷ میلیارد ریالی مواجه بود و به عدد  ۷۹۹۸ میلیادر ریالی در فروش رسیده است
#وامید در ۹ماهه به سود  ۱۵۶۹ ریالی رسیده است
#فاراک در ۱۲ماهه به سود  ۱۴۱ ریالی رسیده است
#شاملا در ۶ماهه به سود ۱۰۹۲ ریالی در گزارش حسابرسی شده  رسیده است
#ختور افزایش کلیه نرخ محصولات فروخته شده به شرکت تامین قطعات تراکتورسازی تبریز به میزان (۲۷%) درصد و از این بابت مبلغ ۳۵۳٫۶۲۱ میلیون ریال به عنوان تعدیل در حسابهای شرکت تراکتور سازی لحاظ میگردد.
#فرود و کاهش هزینه ها 
به استحضار می رساند با توجه به پيگيري هاي مستمر اين شرکت ، کنتور گاز مصرفي واحد نورد (توليد ميلگرد) از واحد ذوب (توليد شمش به روش کوره القايي) از اواخر اسفند سال قبل تفکيک گرديده است و از آنجايي که بيشتر گاز مصرفي کارخانه مربوط به واحد نورد مي باشد و نرخ گاز مصرفي آن معادل ۱۰ درصد نرخ پايه خوراک گاز واحد هاي پتروشيمي است ، لذا هزينه گاز فروردين تا مهر ماه سال جاري نسبت به دوره مشابه سال قبل بيش از ۵۰ ميليارد ريال کاهش داشته است .
آرين اخگر آپادانا از زیرمجموعه های #فسازان در ۶ماهه  ۲۰۵ میلیارد ریال سود خالص داشت
#فباهنر در ۶ماهه  حسابرسی شده به سود ۲۷۲ ریالی رسیده است
#فافزا ثبت افزایش سرمایه صددرصدی درشرکت نسوز اکباتان سباهان از ۲۰۰میلیارد ریال به ۴۰۰میلیارد ریال
#شفا دارو
جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۲:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران، شهرک غرب، خيابان حافظي، پلاک ۱۶۸، نبش کوچه دلشاد برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه : 
تغییر سال مالی شرکت
بتا سهم

#کدال_نگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *