#بازار
در حالی به استقبال آخرین روز کاری هفته می رویم که دیروز نیمه دوم متفاوتی را در بازار شاهد بودیم . روز گذشته بازار متعادل و منفی آغاز کرد و تقریبا نوسان خاصی نداشت.

طبق روال روزهای گذشته حوالی ۱۰:۳۰ بود که خرید های بازار گردان و رنج های مثبت آغاز شد . اما این پایان ماجرا نبود و بازار در اکثر سهام بنیادی و ارزشمند در گروه های مختلف، با بازارگردان همراه شد و در اکثر نماد ها قیمت آخرین معامله از قیمت های پایانی پیشی گرفت . این افزایش قدرت خریدار خود را در نماد های اهرمی بیشتر نشان داد . به طوری که پس از تایم بازار در اواخر تایم معاملاتی صندوق ها، اکثر صندوق های اهرمی با رنج مثبت و در حدود ۲ تا ۳ درصد بالاتر از قیمت پایانی معامله شدند .

به نظر می رسد علت رنج بازی های نبیمه دوم بازار و آخر وقتی در صندوق های اهرمی، این است که مجموعه هایی نظیر #شستا #وصندوق #وامید اقداماتی در خصوص تجدید ارزیابی زیر مجموعه های خود آغاز کرده اند .
با توجه به جمیع جهات، احتمالا بازار امروز با خرید های هیجانی آغاز خواهد شد و رفته رفته از فشار خرید کاسته خواهد شد و عرضه ها افزیش خواهد یافت . نیمه دوم بازار امروز اوج تقابل عرضه و تقاضا خواهد بود . احتمالا چهارشنبه متفاوتی از نظر حجم و ارزش معاملات خواهیم داشت و برنده بازار عرضه و تقاضای امروز هر گروهی باشد، احتمالا مسیر بازار در هفته آینده را مشخص خواهد کرد .

#واچ_لیست_روزانه

اگر به دنبال نوسان گیری هستید صندوقهای اهرمی بهترین گزینه در بازار امروز هستند . #جهش #اهرم #توان #شتاب #موج را در نظر داشته باشید .
با پذیرش ریسک خرید اهرمی ها، می توان حتی نوسان ۱روزه خوبی از این صندوقها گرفت . منابع بزرگ را می توان در #اهرم #توان #جهش درگیر کرد و نگران نقدشودنی لحظه ای آنها نبود و منابع خرد تر در #شتاب و #موج

 

#هشت_صبح   #تحلیل_قبل_از_بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *