افزایش سرمایه در #کپشیر

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02A-151 مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۱ و باستناد مصوبۀ مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ، جلسۀ هیئت‌ مدیره به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت از مبلغ

۱,۵۰۰,۰۰۰
 میلیون ریال به مبلغ
۲,۵۰۰,۰۰۰
 میلیون ریال  ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ، ، و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ برگزار خواهد گردید.
صنعتي و معدني آرياناران سرچشمه از زیرمجموعه های مس #سرچشمه در ۶ماهه به سود ۷۵۱ میلیاردریالی رسیده است
شرکت گواه از زیرمجموعه های #خاور در ۶ماهه به سود ۳۴۲ میلیارد ریالی رسیده است
#تکیمیا مجوز موافقت اصولی با تاسیس صندوق سرمایه گذاری “سهامی”
#کاما در ۶ماهه تلفیقی به سود ۱۷۸ ریالی رسیده است
حمل و نقل مسافربري راهوار مس از زیرمجموعه های #فافق ۶ماهه ۵۶۲ میلیارد ریال سود خالص داشته که از کل سود سال قبل بیشتر است
واسپاري توسعه گستر برنا از زیرمجموعه های #ورنا در ۱۲ماهه  به سود  ۱۲۴۹ میلیارد ریالی رسیده است که بخشی از آن غیرعملیاتی است
شرکت #بورس پارکینگ خرید 
انعقاد قرارداد خرید قطعی شش دانگ زمین با کاربری پارگینگ عمومی به نشانی سعادت آباد، بین چهارراه سرو و بلوار شهرداری، خیابان شهید ریاضی بخشایش جنب بیمارستان عرفان 
خالص ارزش دفتري دارايي انتقالي  ۴,۰۲۵,۰۰۰ میلیون ریال
شفاف سازی در #شغدیر
به استحضار می رساند این شرکت جهت تداوم تولید پایدار محصول، نیاز به انجام تعمیرات از پیش تعیین شده از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۲ به مدت ۷ روز در بخش هایی از واحدهای UT و VCM و PVC دارد. در این راستا به اطلاع کلیه سهام داران محترم می رساند با توجه به انبارش مناسب VCM در ماههای گذشته، این موضوع خللی در روند تولید محصول PVC ایجاد نمی نماید.
#اعتلا با توجه به مصوبه هيات مديره مبلغ افزايش سرمايه در مرحله دوم از ۵,۱۵۰ ميليارد ريال به ۵,۸۰۰ ميليارد ريال افزايش يافت.
#فن_افزار   خرید سوله ۵٫۰۰۰ متری 
تاريخ انعقاد قرارداد  ۱۴۰۲/۰۹/۰۶ 
طرف قرارداد  شرکت فرزانگان پرهام 
مبلغ قرارداد  ۹۹۰,۰۰۰ میلیون ریال 
نحوه تسویه  ۸۹ میلیارد و یکصد میلیون تومان(۹۰ درصد مبلغ قرارداد) تا ۱۵ بهمن ماه سالجاری پرداخت خواهد گردید. لازم به ذکراست (۱۰ درصد مبلغ قرارداد) نهصد و نود میلیون تومان از مبلغ قرارداد هنگام تنظیم سند رسمی و در دفترخانه پرداخت خواهد شد. 
شرح جزئيات قرارداد  باسلام و احترام؛ بدینوسیله به استحضار سهامداران محترم می رساند طبق اهداف سازمان در راستای توسعه سایت تولید و نیز افزایش عمق ساخت داخل، بومی سازی بخشی از نیازهای صنعت پرداخت و بانکی کشور، تحقق چشم اندازهای پیش بینی شده شرکت، با نظر گرفتن صرفه و صلاح سهامداران(با تاکید بر سهامداران خرد) هیات مدیره با خرید سوله ۵٫۰۰۰ متری از شرکت فرزانگان پرهام، موافقت نمود. نسبت ارزش ملک خریداری شده به دارائی های ثابت مشهود ۱۶٫۱۲ درصد می باشد. با توجه به تاثیر با اهمیت این قرارداد در توسعه های آتی فعالیت شرکت، هیات مدیره تصمیم به افشای الف گرفت.
#فوکا در ابان به عدد  ۵۸۶۰ میلیارد ریال رسیده ، مهر ۶۶۵۰ میلیارد ریال فروش داشت و عدد خوبی را  ثبت کرد  شهریور با درامد و فروش ۴۴۳۱  میلیارد ریالی مواجه بود
 سهم در ۸ ماهه ۴۲۶۹۳  میلیارد ریال  فروش ثبت کرده است و مدت  مشابه  قبل    ۲۴۲۳۲  میلیارد ریال بود
#همراه در گزارش تلفیقی ۶ماهه حسابرسی شده به سود ۶۰۴ ریالی رسیده است
مهم برای #فافق ارفع سازان کرمان در ۶ماهه به سود ۸۸۷ میلیارد ریالی رسیده که مدت مشابه سال قبل ۶۰۰ میلیارد ریال بود
#ثاباد به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع مي‌رساند پیرو گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزايش سرمايه به استحضار می رساند
بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.
#وپخش  با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-01A-250 مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۲و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۳,۵۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۸,۴۰۰,۰۰۰ میلیون ریال  ، تعداد ۴,۸۰۸,۵۶۰,۴۶۴  سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۴۱,۴۳۹,۵۳۶  سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۴  لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
#خفولا    تامين نيروي انسانی ثابت و تامين نيروي انسانی ساده موردي جهت ارائه خدمات مورد نياز در كارخانه سیمان کنگان 
تاريخ شروع مناقصه  ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ 
طرف برگزارکننده  شرکت بین المللی ساروج بوشهر(سهامی عام)
#غمهرا افزایش سرمایه می دهد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-150 مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۱ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس ابتداي خيابان مطهري – بعد از هتل بزرگ تهران – پ ۳۳۳ – شرکت مهرام برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه : 
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#خاهن  با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-95A-027 مورخ ۱۳۹۵/۰۳/۲۵  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۲  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۹,۹۱۸,۶۰۷ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۶۰۸۱۳۹۳ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۲ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
#وبوعلی و ثبت افزایش سرمایه 
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02A-119 مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۹  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۵  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۹,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۱ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
#ومعادن 
بورس۲۴.کیارش مهرانی،  معاون مالی و اقتصادی هلدینگ سرمایه گذاری معادن و فلزات  در خصوص برنامه تجدید ارزیابی دارایی این شرکت به خبرنگار بورس۲۴ گفت: ما این ظرفیت را داریم  و در حال بررسی هستیم ،   قرار است معایب و مزایای این روش  را در کمیته سرمایه‌گذاری‌مان مطرح کنیم و اگر به نفع سهامداران باشد و منفعت سهامداران را در بلند مدت تضمین کند، حتما تجدید ارزیابی بدهیم.
مهرانی گفت:  بسیاری از شرکت ها سرمایه‌گذاری های بلند مدت‌شان  را به‌روزرسانی کرده‌اند و ارزش منصفانه آن را به سرمایه آورده‌اند، این‌ موضوعات قبلا انجام شده  و موانع قانونی ندارد و امکان آن برای هلدینگ‌های مالی وجود دارد. ما هم مستثنی از هلدینگ‌های مالی نیستیم و این مزایا و معایب آن را بررسی می‌‌کنیم و قطعا اگر برای سهامداران ارزش آفرین باشد حتما این کار را انجام می‌دهیم.
#ومعادن سعدمحمدی : ما تجدید ارزیابی داریم چون دارایی های زیادی داریم و دلیلی وجود ندارد که از این اهرم استفاده نکنیم
#حتاید در گزارش ۶ماهه  تلفیقی به سود ۵۱۵ ریالی رسیده است
#گلدیرا در آذر با کمی افت  ۳۹۴۱ و در آبان ۵۲۲۰ میلیارد ریال ، مهر  ۵۰۱۳ میلیارد ریال فروش داشته
۹ ماهه فروش  ۴۹۶۱۳  میلیارد ریال بوده است . مشابه سال قبل   ۳۹۷۹۶  میلیارد ریال بوده است
سرمايه گذاري هامون کيش از زیرمجموعه های #وپترو در ۶ماهه به سود ۱۷۷۲ میلیارد ریالی رسیده است

بتا سهم

#کدال_نگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *