شفاف سازی در #کپرور: بنابر توافقات صورت گرفته این شرکت در نظر دارد مبلغ ۱٫۰۰۰ میلیارد ریال محصولات فولادی را در بورس کالا بصورت اعتباری در ازای بخشی از مطالبات خود از شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان خریداری ‌نماید و برابر مقررات کمیسیون معاملات جهت تأمین نقدینگی مورد نیاز به فروش برساند. لذا طی هفته کاری گذشته جمعاً مبلغ ۳۴۰ میلیارد ریال محصولات فولادی را خریداری نموده است که در اسرع وقت با حاشیه سود اندک به فروش می‌رسد. خرید محصولات فولادی در بورس کالا بابت اعتبار باقی‌مانده در هفته‌های آتی نیز ادامه می‌یابد و طبق روال به فروش می‌رسد. لازم به توضیح است که خرید و فروش محصولات مذکور به دلیل بروز مشکلات ناشی از کمبود نقدینگی در شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان و وصول مطالبات این شرکت انجام می‌پذیرد

 

سرمايه گذاري هامون کيش از زیرمجموعه های #وپترو در ۶ماهه به سود ۱۷۷۲ میلیارد ریالی رسیده است
#امید هم ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02A-117 مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۸  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۳  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۵,۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۱,۷۷۹,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۶۵۷۹۰۰۰ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
شرکت پتروشيمي اروند از زیرمجموعه های #فارس در ۶ماهه به سود ۳۸۲۹۶ میلیارد ریالی رسیده است
#فاما در ۶ماهه حسابرسی شده به سود ۸۹۴ ریالی رسیده است
بانک #دی
بانک دی در نظر دارد در راستای رعایت قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب سال ۱۳۹۴، سرمایه گذاری های مازاد خود در شرکت های گروه مالی و اقتصادی دی و کارگزاری بانک دی را از طریق مزایده عمومی واگذار نماید
#کطبس هم افزایش سرمایه میدهد
 گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي وبهره مندي از معافيت بند ه تبصره ۲قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده
#کاوه سهم خریده است
احتراماً، نظر به افزایش سرمایه در جریان شرکت معدنی آهک کاوه قلعه گنج (سهامی خاص) از مبلغ ۵۳۰ میلیارد ریال به ۲٫۰۰۰ میلیارد ریال، معادل ۲۷۷٫۳۶ درصد از محل مطالبات و آورده نقدی، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش(سهامی عام) اقدام به خرید ۵۸۸٫۰۰۰٫۰۰۰ حق تقدم شرکت معدنی دماوند (سهامی عام) به مبلغ ۴۰۲٫۵۸۱٫۲۵۶٫۰۰۰ ریال نمود و سهم فولاد کاوه جنوب کیش (سهامی عام) در شرکت معدنی آهک کاوه قلعه گنج پس از ثبت افزایش سرمایه مزبور از ۶۰ درصد به ۸۹٫۴ درصد افزایش می یابد.
مجوز افزایش سرمایه ۳۳ درصدی #فسازان از محل مازاد سود انباشته صادر شد.
مجوز افزایش سرمایه ۱۲۵ درصدی #ثفارس از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها صادر شد.
مجوز افزایش سرمایه ۸۰ درصدی #غمینو از محل سود انباشته صادر شد.
مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی #اردستان از محل سود انباشته صادر شد
مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی #سپید از محل سود انباشته صادر شد
مجوز افزایش سرمایه ۵۰ درصدی #ونیرو از محل سود انباشته صادر شد
مجوز افزایش سرمایه ۷۱ درصدی #هرمز از محل سود انباشته صادر شد
مجوز افزایش سرمایه ۳۱درصدی #وایران  از محل سود انباشته صادر شد
مجوز افزایش سرمایه ۶۰ درصدی #ودی  از محل سود انباشته و اندوخته ها صادر شد
مجوز افزایش سرمایه ۴۰ درصدی #کویر  از محل سود انباشته صادر شد
مجوز افزایش سرمایه ۲۵۵۰درصدی #سخاش  از محل سود انباشته،مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها صادر شد
مجوز افزایش سرمایه ۱۸۹ درصدی #کساوه  از محل سود انباشته صادر شد
مجوز افزایش سرمایه ۲۵درصدی #غصینو  از محل سود انباشته صادر شد
#فاذر در آبان  ۳۹۲ میلیارد  ریال درامد داشت و ۸ماهه به عدد ۴۹۳۱ میلیاردریالی رسیده است
بانک #سامان در ۶ماهه تلفیقی حسابرسی شده به سود ۶۱۱ ریالی رسیده است
#کنور ابان مثل ۲ماه قبل نبود و ۳۰۸۸ میلیاردریال فروش داشت
سهم در تیر با عدد ۴۰۶۹ میلیارد ریالی مواجه بود و عدد خوبی را ثبت کرد و مرداد  ۴۱۲۱ و شهریور ۵۸۴۰  میلیارد ریال شد
در مهر این عدد ۶۵۱۷ و۸ ماهه  ۳۵۷۰۶  میلیارد ریال بود که تقریبا۳ برابر مدت مشابه قبل است
#توریل تعديل قرارداد راهبري ، تعمير و نگهداري شبكه ريلي راه آهن مجتمع فولاد سبا از تاريخ ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ تا ۲۹ / ۱۲ / ۱۴۰۲ به ميزان ۳۸ % نسبت به سال مالي قبل .
#شیراز در ۶ماهه  حسابرسی شده به سود ۱۷۵۲ ریالی رسیده است
افزایش سرمایه در #چدن ثبت شد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02A-135 مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۵  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۱  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۴,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
#دالبر افزایش نرخ گرفت 
احتراما درراستای رعایت مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل افشاء اطلاعات به استحضار میرساند، نرخ فروش برخی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و اقلام بسته بندی افزایش یافته است با توجه به بودجه فروش ۴ ماهه آتی تاثیر افزایش نرخ در فروش کمتر از ۵در صد می باشد..در صورت وجود تغییر با اهمیت اطلاعات اعلام شده موضوع از طریق سامانه کدال به سهامداران محترم اطلاع رسانی خواهد شد
مهم برای #وبصادر
اول سلب بعد تجدید 
«وبصادر» : برای بهبود کفایت سرمایه تجدید ارزیابی می کنیم
بورس ۲۴ :
سید مجتبی صالحی، معاون مالی بانک صادرات ایران در خصوص موضوع تجدید ارزیابی دارایی های بانک به خبرنگار بورس۲۴ گفت: در جلسه چند روز گذشته سازمان بورس و اوراق بهادار و هلدینگ های بزرگ  در خصوص تجدید ارزیابی دارایی ها موارد مهمی مطرح شد،  در  دستورالعمل کفایت سرمایه بانک ها که در اردیبهشت‌ماه  امسال منتشر شد، بانک مرکزی شرطی را در خصوص بهبود کفایت سرمایه در نظر گرفته است، که ۴۵ درصد تجدیدارزیابی در سطح ۱ قرار بگیرد،  به شرطی که بانک تجدیدی معادل افزایش سرمایه نقدی خود داشته باشد.
وی گفت: بنابراین بانک صادرات در نظر دارد که ابتدا  از محل سلب حق تقدم افزایش سرمایه بدهد، که به میزان ۴ همت خواهد بود  سپس دارایی ثابت،   سر قفلی و ساختمان های بانک  که زیاد هستند ، تجدید ارزیابی دارایی می‌شوند.
صالحی گفت: با اتمام افزایش سرمایه از محل سلب حق تقدم و ثبت این افزایش سرمایه ، تجدید ارزیابی دارایی های بانک را آغاز می‌کنیم.
#وگستر به استحضار سهامداران محترم می رساند هیئت مدیره با خرید ۴۹ درصد سهام شرکت سبد گردان البرز (سهامی خاص) از طریق حق تقدم های استفاده نشده سهامداران فعلی،پس از اخذ مجوز افزایش سرمایه از سازمان بورس و اوراق بهادار موافقت نمود. لازم به ذکر است مبلغ ۱۲۲،۵۰۰ میلیون ریال در تاریخ ۲۴/۰۸/۱۴۰۲ به عنوان پیش پرداخت به سهامداران فعلی شرکت فوق الذکر پرداخت می گردد. بدیهی است اجرایی شدن تفاهم نامه مذکور منوط به تأیید صلاحیت مشارکت کننده در افزایش سرمایه و تأیید گزارش توجیهی افزایش سرمایه شرکت سبد گردان توسط سازمان بورس و اوراق بهادار می باشد و در صورت عدم تأیید مراحل فوق توسط سازمان بورس و اوراق بهادار تفاهم نامه لغو می گردد.
#ساراب در ۶ماهه تلفیقی حسابرسی شده به سود ۲۲۲۷ ریالی رسیده است
کاوند نهان زمين از زیرمجموعه های #کگل در ۶ماهه به سود ۱۴۷۳ میلیارد ریال رسیده است
#لبوتان در گزارش ۶ماهه تلفیقی به سود ۸۴۰  ریالی رسیده است
#قشرین ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-196 مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۴  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲,۰۶۸,۲۰۸ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۵۰۸,۲۰۸ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۴۴۰۰۰۰ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
#ورنا در گزارش ۱۲ماهه به سود ۵۴۱ ریالی رسیده است
افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی #سصفها از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
قرارداد جدید #بایکا 
  فروش کابلهای ابزاردقیق جهت پروژه اسکله نفتی مجتمع بندری شهید رجائی 
تاريخ انعقاد قرارداد  ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ 
طرف قرارداد  قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا – هلدینگ تخصصی دریایی – موسسه مکین 
مبلغ قرارداد  ۷۳۲,۰۶۵ میلیون ریال 
نحوه تسویه  ۷۰% مبلغ قرارداد بعنوان پش پرداخت در قبال اخذ ضمانتنامه بانکی و ۳۰% پس از انجام بازرسی کالا، صدور Release Note و تایید بازرس خریدار در قبال ارائه ضمانتنامه بانکی پرداخت می گردد. 
شرح جزئيات قرارداد  فروش کابلهای ابزاردقیق جهت پروژه اسکله نفتی مجتمع بندری شهید رجائی به مبلغ ۱،۶۱۰،۰۰۰ یورو

بتا سهم

#کدال_نگر

محصولات فولادی  / محصولات فولادی  / محصولات فولادی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *