#بازار

در حالی به استقبال آخرین روز کاری هفته می رویم که بازار دیروز تقریبا بی رمق بود و کوچک ترین تقاضایی در بازار با عرضه ها پاسخ داده می شد . البته در سوی مقابل نیز خریداران در منفی سهم های ارزشمند خریدار بودند و اجازه افت بیشتر قیمت ها را نمی دادند . به نظر می رسد بازار پس از افت ناشی از جنگ قزه و جبران آن به واسطه اخبار تجدید ارزیابی ها کمی آرام گرفته است و مدتی در همین محدوده رنج خواهد شد و پس از آن با انتشار گزارش های ماهانه و فصلی به مسیر خود ادامه دهد .

با توجه به جو کلی آخر هفته ها و کاهش حجم معالات در این روزها و همچنین تعطیلی یکشنبه،اگر خبر خاصی به بازار مخابره نشود احتمالا کمی فشار عرضه ها بیشتر از روزهای گذشته خواهد بود و بازار بی رمق و کم حجمی را پیش رو خواهیم داشت . بازار امروز احتمالا حول تک سهم های کوچک خواهد بود . البته سه سهم #خساپا #وتجارت #اخابر به واسطه خبر هایی که داشته اند احتمالا کمی بیش از دیگر بزرگان در کانون توجه باشند .

#واچ_لیست_روزانه

پیشنهاد به خرید در این روزهای بازار کمی سخت است . اما می توان واچ لیست را به دید میان مدت و بررسی بیشتر در نظر داشت .

ظاهرا در بنیاد شهید به شرکت های زیر مجموعه اعلام شده است که می توانند از محل زمین و دیگر سرفصل های سرمایه گذاری بلند مدت تجدید ارزیابی را در دستور کار قرار دهند . در مورد زیر مجموعه های بنیاد این نکته را در نظر داشته باشید که اکثر سهام این گروه به صورت پروژه محور حرکت می کنند و بسیار با احتیاط وارد شوید و به حد سود و ضرر خود پایبند باشید . #دی #ودی #دماوند #ثشاهد و …

#هشت_صبح   #تحلیل_قبل_از_بازار   #بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *