#بازار

روز شنبه بازار خوب آغاز کرد و در میانه های بازار متعادل تر به کار خود ادامه داد . تقاضای بازار بیشتر حول تجدیدی ها بود . #اخابر  #حکشتی  از این دست بودند و در نقطه مقابل خودرو و خساپا با اقبال خریداران همراه نبودند و در محدوده منفی  و صفر تابلو معامله می شدند . اما این پایان ماجرا نبود و در اواخر تایم بازار صندوق های اهرمی با تقاضای خوبی همراه شدند  . رشد ۳ تا ۶ درصدی صندوق های اهرمی در تایم پایانی بازار امیدها به بازار امروز را افزایش داده است . 

اما بازار امروز …

با در نظر گرفتن جمیع جهات، از اخبار تجدید ارزیابی گرفته تا جلسه امروز عصر هلدینگ ها با وزیر اقتصاد تا اخبار خوب گروه بانکی و رشد نرم نرخ نیما، به نظر می رسد انتظارات از بازار امروز کمی بیشتر شده است و احتمالا تقاضا در اول وقت بازار بیشتر از عرضه ها باشد . تردید فروشندگان نیز احتمالا به رشد قیمت ها کمک خواهد کرد . با رشد آخر وقت اهرمی ها در روز شنبه، به نظر می رسد فروشندگان با احتیاط بیشتری در بازار فعال شودن و در بدبیناه ترین حالت، فروش های خود را به تاخیر بیاندازند . 

در مجموع اینکه با اطمینان از تغییر روند بازار سخن بگوییم کمی زود است اما متغیر های کلان اقتصادی  و شرایط کلی بازار به گونه است که احتمال اصلاح سنگین بازار، هر روز کم رنگ تر میشود و به نظر می رسد می توان با توجه به شرایط فعلی، محدوده  شاخص ۲۱۰۰ واحد را کف جدید بازار دانست .

 

#هشت_صبح   #تحلیل_قبل_از_بازار   #بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *