#بازار

در حالی به استقبال آخرین روز کاری هفته و البته آذر ماه و پاییز می رویم که دیروز بازار مطابق انتظار ها حرکت کرد. تقاضای اول وقت و پس از آن افزایش عرضه ها . البته شاخص کل به واسطه اردر های حمایتی در شاخص سازهایی مثل فولاد، هر چند بیش از ۵۰ درصد از رشد اول وقت خود را از دست داد اما در محدوده مثبت باقی ماند . نرخ دلار آزاد نیز در بازار دیروز حدود ۲۰۰ تومان کاهش داشت و به ۵۰٫۲۰۰ تومان رسید . نرخ نیما نیز بسیار ریز و نرم در کنار نرخ توافقی در حال افزایش است .

برای امروز به نظر شرایط کمی متفاوت تر از دیروز است . فروش حقوقی ها به دلیل پایان سال مالی و تسویه اعتبار برخی کد ها در کنار آخر روز کاری هفته بودن، دلایل تقویت سمت عرضه است و جلسه دیروز وزیر با هلدینگ ها و به گونه ای تکلیف به آنها بابت تجدید ارزیابی سمت تقاضا را تقویت خواهد کرد .

افزایش عرضه در صندوق های اهرمی در تایم پس از بازار، می تواند دلیل خوبی برای منفی آغاز کردن بازار امروز باشد . در مجموع به نظر می رسد بازار امروز یک منفی به مثبت نرم را تجربه کند و هفته آینده با اطمینان بیشتر گام بردارد.

#هشت_صبح   #تحلیل_قبل_از_بازار   #بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. شاخص کل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *