#ونوین و احتمال فروش سهام خزانه …

پيرو اطلاعیه شماره ۱۱۲۲۳۰۸مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ به استحضار مي رساند برنامه و نحوه واگذاري تعداد ۵۵۹٫۰۴۳٫۴۹۲ سهم خزانه در اختيار بانك اقتصاد نوين ( معادل ۱٫۸ درصد از كل سهام بانك ) در تاريخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ در جلسه هيات مديره اين بانك تصويب گرديد

 

#مارون
#کنفرانس_آنلاین
به گزارش آوای آگاه، به گفته مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون، این مجموعه برنامه برای افزایش سرمایه را در نظر دارد اما اینکه ازچه محلی باشد بعدا اطلاع رسانی خواهد شد، زیرا با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده و‌زیرساخت هایی که برای پروژه ها ایجاد شده شرکت نیاز به افزایش سرمایه دارد.
ava.agah.com
مجمع
#کرمان
 ادامه گزارش آوای آگاه از مجمع شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان:
در پاسخ به پرسش سهامداران مطرح شد:
برنامه تجدید ارزیابی مجدد از سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت را داریم و به محض اینکه موضوع معافیت از مالیات نهایی شود، این موضوع در دستور کار شرکت قرار می‌گیرد.
#انتخاب
به گزارش آوای‌آگاه، در مجمع عنوان شد که طی ماه‌های آینده، موضوع تجدید ارزیابی نهایی و به محض دریافت گزارش افشا می‌شود.
#کایزد  و شفاف سازی افشا قرارداد با مجتمع جهان فولاد سیرجان
فروش Casting type castable & Gunning type castable به همراه کلیه متعلقات در پروژه احیاء مگامدول مجتمع جهان فولاد سیرجان 
تاريخ انعقاد قرارداد  ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ 
طرف قرارداد  شركت مجتمع جهان فولاد سيرجان 
مبلغ قرارداد  ۵۱۹,۰۱۳ میلیون ریال 
نحوه تسویه  معادل ۵۰ درصد از مبلغ کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت پس از ابلاغ قرارداد و مابقی آن پس از حمل به سایت و تائید نماینده خریدار و پس از انجام بازرسی و تائید مدیر طرح و نماینده خریدار و دریافت رسید انبار از نماینده خریدار و پس از تحویل مدارک نهایی منوط به تائید نماینده خریدار و پس از کسر نسبی پیش پرداخت و کسورات قانونی و عوارض متعلقه و جرائم احتمالی و ۱۰%به عنوان تضمین حسن انجام کار به فروشنده پرداخت می گردد. 
شرح جزئيات قرارداد  موضوع قرارداد خرید عبارت است از تامین، انجام کلیه تست ها مطابق ITP ، همکاری با بازرس خریدار، بسته بندی، حمل، تحویل، آموزش، تهیه نقشه ها و مدارک کنترلی و Final book و در پایان تحویل Casting type castable & Gunning type castable به همراه کلیه متعلقات در پروژه احیاء مگامدول مجتمع جهان فولاد سیرجان و مدت قرارداد جهت انجام کامل موضوع قرارداد، ۶ ماه شمسی از تاریخ تنفیذ می باشد و این قرارداد تا پایان دوره تضمین و تحویل قطعی معتبر می باشد.
#کسعدی طرح توسعه خط ۴ کارخانه 
زمان شروع طرح / پروژه  ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ 
مدت اجراي طرح / پروژه  ۲۰ 
بهاي تمام شده طرح / پروژه  ۵۷۰,۰۰۰ میلیون ریال 
 نتايج مورد انتظار
محصولات حاصل از بهره برداري از طرح/ پروژه جديد  سرامیک سایز ۱۰۰*۱۰۰ 
ظرفيت اسمي محصول  ۱۵۰۰ متر مربع بصورت روزانه 
ظرفيت عملي بهره برداري از محصول  ۱۵۰۰ متر مربع بصورت روزانه 
شرح (شامل جايگاه محصول در درآمد فروش شركت)  با توجه به بودجه پیش بینی شده شرکت ، تا پایان سال ۱۴۰۲ حدود ۴% از فروش شرکت مربوط به محصول فوق می باشد .
#غویتا  فروش دوباب آپارتمان
مهم برای #رمپنا 
توليد برق پره سر مپنا از زیرمجموعه های مپنا در ۶ماهه به سود ۲۴۱۶۵ میلیارد  ریالی رسیده است . مدت مشابه قبل این عدد ۱۵۳۲۹ میلیارد ریال بود
#قشهد در ۱۲ماهه تلفیقی ۱۷۲۴ ریال و در سود اصلی ۱۷۳۹ ریال سود محقق کرده است
#لازما  ۹۲ ریال سود محقق کرده است
#کفپارس با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-171 مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ در استان يزد ،شهر يزد به آدرس يزد- شهرک صنعتي- بلوار کاج- ۲۴ متري ششم بهارستان۲۷ شرکت فرآورده‌هاي نسوز پارس برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه : 
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

بتا سهم

#کدال_نگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *