با کاهش نرخ دلار و ورود آن به کانال ۴۹ هزار تومان، به نظر می رسد امروز و در صورت تثبیت دلار در این کانال، اندکی فشار روی دلاری صادراتی ها افزایش پیدا کند . نماد صندوق های طلا و سکه نیز از این شرایط تاثیر خواهند پذیرفت . به نظر می رسد خرید منفی های احتمالی این دو گروه به دید میان مدت می تواند کم ریسک باشد .

در شرایطی که مجددا صحبت از دلار تک نرخی در محدوده ۴۵ هزار تومان است و دلار نرخ نیمایی نیز با شیب ملایم در حال افزایش است، می توان بخشی از نقدینگی را به صندوق های طلا و سکه ۱ روزه اختصاص داد .

بازار امروز نیز به نظر کمی با احتیاط آغاز کند تا نرخ ارز مشخص تر شود و احتمالا در اواخر وقت با افزایش تقاضا همراه شود .

 

واچ_لیست_روزانه

#شستان
سهم اصلاح خوبی داشته و پس از کش و قوص های فراوان با ناظر و سازمان و افزایش حجم مبنا به ۱۰۰ میلیون و برداشتن آن، مجددا به محدوده حمایتی ۵۲۰۰ ریال نزدیک شده است . سفر رئیس جمهور به گلستان و بازدید وزیر نفت و مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس از پروژه و اعلام زمان بندی ۳۶ ماهه برای بهره برداری، به نظر تقاضا برای سهم را افزایش دهد .
مقاومت پیش رو ۶۲۰۰ ریال و حد ضرر نیز شکست حمایت ۵۲۰۰ ریال

گروه #خودرو #پالایش که از رشد اخیر بازار جا مانده اند و پس از آن گروه #بانکی بیشترین پتانسیل را دارند . نکته موثر دیگر بر بازار امروز گزارشات کدال است . به نظر می رسد رفته رفته باید منتظر گزارشها در خصوص افزایش سرمایه ها باشیم .

#هشت_صبح   #تحلیل_قبل_از_بازار   #بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.کاهش نرخ دلار 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *