#شلعاب
 با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-174 مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ در استان فارس ،شهر شيراز به آدرس خيابان ساحلي غربي- سالن اجتماعات مجتمع فرهنگي رفاهي دانشگاه شيراز (جهاد دانشگاهي) برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه : 
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

 

#وساخت در ۱۲ماهه به  سود ۶۰ ریالی رسیده است
#وصنعت در ۳ماهه به سود ۱۱۴ ریالی رسیده است
#شملی در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی نشده تلفیقی به سود ۱۰۲۳ ریالی رسیده است.در سود اصلی این عدد ۱۰۱۵ ریال بوده است
#تاصیکو در گزارش ۶ماهه حسابرسی نشده با سرمایه قدیم به سود ۳۸۷ ریالی رسیده است و عدد سود خالص ۱۱۹۹۶ میلیارد ریال بوده است
افزایش سرمایه در #مداران
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور جلوگيري از خروج نقدينگي، تامين سرمايه در گردش و اصلاح ساختار مالي که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده
افزايش سرمايه در #غگل
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي و استفاده از معافيت مالياتي مقرر در بند ه تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده
#وبوعلی در ۹ماهه ۴۶۵ ریال سود محقق کرده است
افزایش سرمایه ۶۸ درصدی #کگل از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته، آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
#شفا دارو
از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران، شهرک غرب، خيابان حافظي، پلاک ۱۶۸، نبش کوچه دلشاد برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه : 
تغییر سال مالی شرکت
#پردیس
 پیشنهاد هییت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری پردیس
درصد افزایش سرمایه: ۱۲۲ درصد
محل تامین افزایش سرمایه: مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته
#ثمسکن
 پیشنهاد هییت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن
درصد افزایش سرمایه: ۹۰ درصد
محل تامین افزایش سرمایه: مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته
#دعبید در راستای برنامه های توسعه ای شرکت، شش دانگ عرصه و اعیان مجموعه صنعتی با مساحت ۵٫۳۴۶ متر مربع شامل دو باب سوله و سه دستگاه ساختمان اداری واقع در بلوار دکتر عبیدی خریداری گردید. این سرمایه گذاری در جهت افزایش ظرفیت تولید، ایجاد آزمایشگاه کنترل کیفیت و همچنین استفاده به عنوان فضای اداری انجام شده است.
#کتوسعه
در راستای قرارداد مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۰فی مابین شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر و شرکت سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر با موضوع خرید شش دانگ ملک واقع در تهران خیابان نلسون ماندلا، این شرکت در ازای تسویه بخشی از ثمن معامله و در جهت مولد سازی دارایی ها اقدام به فروش شش دانگ ملک با کاربری صنعتی واقع در تهران خیابان فتح هفدهم به شرکت توسعه صنایع ماشین های الکتیکی جوین نموده است.
تاريخ انعقاد قرارداد۱۴۰۲/۰۹/۳۰
طرف قراردادشرکت توسعه صنایع ماشین های الکتریکی جوین
مبلغ قرارداد۹۶۰,۰۰۰ میلیون ریال
نحوه تسویه مبلغ کل قرارداد به استناد گزارش کارشناس رسمی دادگستری معادل۹۶۰٫۰۰۰ میلیون ریال (نود و شش میلیارد تومان) می باشد که نحوه تسویه ثمن معامله حسب قرارداد مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۰ با موضوع واگذاری ملک بوده و بر مبنای توافقات صورت گرفته مطالبات شرکت فروشنده ملک نلسون ماندلا از محل فروش این ملک تهاتر می گردد .
شرح جزئيات قرارداددر راستای قرارداد مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۰فی مابین شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر و شرکت سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر با موضوع خرید شش دانگ ملک واقع در تهران خیابان نلسون ماندلا، این شرکت در ازای تسویه بخشی از ثمن معامله و در جهت مولد سازی دارایی ها اقدام به فروش شش دانگ ملک با کاربری صنعتی واقع در تهران خیابان فتح هفدهم به شرکت توسعه صنایع ماشین های الکتیکی جوین نموده است. با عنایت به ارزش دفتری این ملک به میزان ۱۴۷٫۴۶۱ میلیون ریال در دفاتر از محل فروش ملک معادل ۸۱۲٫۵۳۹ میلیون ریال سود غیر عملیاتی در سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ شناسایی خواهد شد (به ازای هر سهم۷۵۹ ریال)
#فاراک در ۱۲ماهه تلفیقی به سود ۱۵۲ ریالی رسیده و در ۱۲ماهه این عدد ۱۴۷ ریال بوده است
#فاراک بر اساس ابلاغیه شماره ۱۴۰۲/۸۶۵/۳۹۱۳۶۳ مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب (سهامی خاص) این شرکت برنده مناقصه فروش یک قلم GATE VALVE به مبلغ ۳۰۲٫۰۰۰ میلیون ریال گردیده است. مدت زمان اجرای پروژه ۱۲ ماه از زمان انعقاد قرارداد می باشد.
#سبزوا در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی نشده تلفیقی به سود ۲۳۴ ریالی رسیده است
#چافست در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی نشده به سود ۱۲۱۱ ریالی رسیده است.
گروه مالي نماد غدير از زیرمجموعه های #وغدیر در ۱۲ماهه به سود ۱۵۶۷۸ میلیارد ریالی رسیده است
فرآورده هاي سيمان شرق #کفرآور در ۳ماهه به سود ۱۰۷ میلیارد ریالی رسیده و ۵۹۶ ریال به ازای هر سهم سود محقق کرده است
#گنگین   شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان(سهامی عام) در نظر دارد تعداد ۲،۴۳۰،۰۰۰ سهم (معادل ۸۱% سهام) شرکت عمران پی ژیوار(سهامی خاص) متعلق به خود را از طریق مزایده عمومی، به صورت ۱۰ درصد نقد و الباقی طی سه فقره چک به فواصل یک ماهه و هریک به مبلغ ۳۰ درصد رقم پیشنهادی به فروش رساند.
#صبا در ۶ماهه به سود  ۱۵۰ ریالی رسیده است و ۱۳۹۲۲ میلیارد ریال سود خالص محقق کرده است  . البته باید سهم را با گزارش ۱۲ماهه بررسی کرد
#انتخاب تصويب معاملات موضوع ماده ۱۲۹ قانون تجارت-ضمن رعايت ماده ۱۲۹ قانون تجارت و با اکثريت آرا حاضرين در جلسه، مجمع به هيئت مديره شرکت تفويض اختيار نمود تا با رعايت حقوق صاحبان سهام و در نظر گرفتن صرفه و صلح شرکت نسبت به واگذاري سهام شرکت انتخاب سرويس حامي(سهامي خاص) وشرکت حمل و نقل کالابران انتخاب(سهامي خاص) و تحصيل سهام شرکت هاي رادمان صنعت انتخاب(سهامي خاص) ، بازرگاني و توزيع ارکان ساختار نوين انتخاب(سهامي خاص) ، ارمغان صنعت ميلاد(سهامي خاص) و آذين سرير پاکان(سهامي خاص) با انجام فرايند قانوني اقدام نمايد. از مجموع تعداد ۹۱۷،۲۳۶،۳۸۰ سهم اشخاص غيروايسته، تعداد ۱۹۰،۴۸۸،۲۱۶ سهم(۲۰ درصد واجدين شرايط راي گيري) در مجمع حضور يافته و به اتفاق آراء موضوع دستور جلسه، مورد تصوصيب قرار گرفت.
چرخ گوشت #لخزر افزایش نرخ گرفت
 چرخگوشت دوسوئیچه MG1400
نرخ قبلي۲۶,۸۴۰,۳۳۶ ريال
نرخ جديد۲۹,۵۲۴,۱۲۰ ريال
مشخصات محصول
مبلغ فروش محصول یا ارائه خدمت در سال مالی قبل۲۰,۰۹۹,۸۵۵ میلیون ریال
نسبت فروش محصول یا ارائه خدمت به كل درآمد شركت در سال مالی قبل۹۵ درصد
مقدار درصد فوق از نسبت فروش به مجموع مبلغ فروش بعلاوه سایر درآمدهای عملیاتی و غیر عمیلاتی محاسیه گردیده است.
#سکارون هم تجدیدی شد
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲۰۸,۸۳۳,۳۳۳,۰۰۰ ریال به مبلغ ۷,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته ،مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي شرکت که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده
#کلوند و افزایش نرخ گرفت 
  انواع کاشی و سرامیک 
نرخ قبلي  ۱,۵۸۸,۹۲۷ ريال 
نرخ جديد  ۱,۷۳۵,۷۴۰ ريال 
 مشخصات محصول
مبلغ فروش محصول یا ارائه خدمت در سال مالی قبل
  ۸,۶۷۸,۵۷۴ میلیون ریال 
 شرح  افزایش قیمت در گروه محصولات دیوار ۵ درصد،کف ۹ درصد و پرسلان ۱۱ درصد می‌باشد که این امر باعث افزایش میانگین ۹٫۲ درصدی نرخ فروش محصولات می‌گردد.
#کماسه  نتیجه نهایی دادگاه تجدیدنظر له شرکت (بنفع شرکت)در خصوص شکایت مجدد اداره محیط زیست شهرستان فیروزکوه علیه شرکت مبنی بر آلودگی محیط زیست (عدم نصب پالایش آنلاین و تعیین وضعیت آلایندگی کارخانه)و عدم جابجایی و انتقال کارخانه از محل کنونی به سایت جدید
#ثفارس در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی نشده تلفیقی به سود ۱۶۳۹ ریالی رسیده است. در سود اصلی ۱۶۱۸ ریال بوده است
#بوعلی به مدار برگشت 
پیرو نامه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۹ به شماره ۱/۹۰۷۱-۲۶ ص پ به استحضار می رساند تعمیرات اساسی واحد پیش خوراک با موفقیت انجام شد و از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ تمامی واحدهای شرکت کاملا در سرویس قرار گرفت.
#وسینا و دوباره  آگهی مزایده فروش سهام شرکت توسعه اعتماد مبین
#غگل در گزارش ۱۲ماهه تلفیقی حسابرسی نشده به سود ۳۱۳ریالی رسیده است و در سود اصلی این عدد ۲۵۰ ریال بوده است .
#تفارس هم سرمایه را ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-253 مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۴  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۰  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
بیمه #پارسیان ملک می فروشد
شرکت بیمه پارسیان (سهامی عام) در نظر دارد نسبت به فروش ملک مازاد بر نیاز خود از طریق مزایده عمومی واقع در شهر تهران  اقدام نماید
#ثاخت در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی نشده تلفیقی به سود ۱۱۰ ریالی رسیده است. در سود اصلی ۹۲ ریال بوده است
#صبا تامین سرمایه را ثبت کرد
 بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۹  و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۹۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۲۲۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
#پترول را هم باید در ۱۲ماهه دید ولی در ۶ماهه به سود ۳۴ ریالی رسیده است
فروش یک باب ساختمان اداری – مسکونی در استان کرمان برای #زماهان  و شناسایی ۲۵۰ میلیارد ریال سود خالص
مبلغ مورد توافق۳۰۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال
نحوه تسويهنقد و اقساط
تضمين هاي دريافت شده۱۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال چک بانکی به شماره ۶۲۹۹۰۰
خالص ارزش دفتري دارايي انتقالي۵۳,۳۶۵,۲۰۳,۷۷۳ میلیون ریال
تاريخ اعلام نتايج۱۴۰۲/۰۹/۲۸
سرمایه گذاری #پردیس تا آذر ۱,۳۴۱,۲۴۴ میلیون ریال سود مجمع محقق کرده است
#ثامان در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی نشده تلفیقی به سود ۷۴۷ ریالی رسیده است. در سود اصلی ۸۰۰ ریال بوده است
#سیتا در گزارش ۶ماهه حسابرسی نشده به سود ۳۳ ریالی رسیده است و البته سهم را باید در گزارش ۱۲ماهه دید.
#شلیا در ۳ماهه با سرمایه جدید به سود  ۲۲ ریالی رسیده است  و ۲۷ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۱۰ میلیارد ریال سود خالص دارد
#فلامی در آذر با عدد ۴۱ و آبان با  ۱۲ میلیارد ریال فروش به عدد  ۱۰۱ میلیارد ریالی در ۳ماهه  رسیده است  که مدت مشابه قبل ۲۷۶ میلیارد ریال بوده است و افت داشت
#فایرا   پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری ستاد تسهيل و رفع موانع توليد سازمان صنعت معدن و تج مبنی بر شفاف سازي در خصوص تسهيلات بانک صادرات شرکت آلوميني به استحضار می رساند احتراماً، عطف به بند ۵-۷ گزارش حسابرسي صورت‌هاي مالي دوره ۶ ماهه منتهي به ۳۱/۰۶/۱۴۰۲، موضوع تسهيلات دريافتي از بانک صادرات شعبه طالقاني،
خطاب به مديرعامل محترم بانک صادرات ايران، منظم به نامه شماره ۲۱۴۰۴۹/۰۲ مورخ ۰۵/۰۹/۱۴۰۲ اداره آمار و تحقيقات بانک مرکزي، موضوع رديف (۱) مصوبه جلسه شماره ۱۵۶ مورخ ۱۰/۰۸/۱۴۰۲ ستاد تسهيل و رفع موانع توليد، جهت استحضار ايفاد مي‌شود.
شايان ذکراست طي پيگيري‌هاي به عمل آمده در خصوص نرخ تسعير ۵ قسط باقيمانده از تسهيلات ارزي فوق‌الذکر، بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران خلاصه اظهار نظر خود را در قالب جدول تسعير اقساط باقيمانده در پايان نامه اشاره شده، ارائه نموده است که پس از اعمال حساب توسط بانک صادرات، تعيين تکليف نهايي خواهد گرديد. لذا نامه مورد نظر به بانک صادرات ارسال و شرکت منتظر پاسخ آن بانک محترم است.
افزایش سرمایه در #ولشرق
 گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور افزايش حجم تسهيلات اعطايي با هدف افزايش ميزان سودآوري و اصلاح ساختار مالي که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده
#خودکفا برای افزایش سرمایه به مجمع دعوت کرد 
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-144 مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس مجتمع شهيد باهنر، ميدان قدس، خيابان شهيد باهنر، روبروي کلانتري ۱۳۳، خيابان فيضيه برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه : 
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#کهمدا
اظهارنظر حسابرس و بازرس قانوني نسبت به گزارش توجيهي هيئت مديره در خصوص افزايش سرمايه
فروش و نتیجه فروش ملک در #غدام 
فروش یک قطعه از املاک شرکت خوراک دام پارس (سهامی عام) از طریق مزایده، مطابق با وضعیت موجود و مشخصات و شرایط اعلامی در آگهی روزنامه کثیر الانتشار 
نتايج برگزاري مزايده  با توجه به موعد بازگشایی پاکات در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ ملک حصار چوپان مطابق با مشخصات اعلامی در آگهی مزایده فاقد متقاضی بوده است
#بمیلا عملياتي شدن فعاليت شرکت فولاد ميلاد ايرانيان ( شرکت فرعي ) در حوزه بازرگاني آهن و فولاد از اواخر آذر ماه ۱۴۰۲
#بشهاب به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، شرکت بورس اوراق بهادار تهران ، طی نامه شماره ۱۱۲۰۲۴۷ مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۱ ضرورت رعایت موارد فوق ظرف مهلت ۱۵ روز را به شرکت تاکید نمود
با توجه به نامه واصله از شرکت مهلت مذکور به مدت ۹ روز دیگر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ تمدید می گردد.
#لازما
مزایده اموال منقول و غیر منقول کارخانه آزمایش مرودشت 
تاريخ شروع مزايده  ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ 
طرف برگزارکننده  بانک ملت 
شرح مزايده (شامل تصريح شركت در آن و نه نتيجه)  مزایده در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ساعت ۹ الی ۱۲ ظهر در محل اجراي ثبت اسناد واملاك شهرستان مرودشت به نفع بانک ملت اداره کل حقوقی به مزایده گذاشته می شود
افزایش سرمایه #فروی مورد  تایید حسابرس قرار گرفت 
 افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی #فروی از محل سود انباشته، مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسي و خدمات آرمان نوين رسيدگي ) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۴ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي، جلوگيري از خروج نقدينگي از شرکت و همچنين بهره مندي از معافيت مالياتي، در نظر گرفته شده است. در صورت انجام افزايش سرمايه، شرکت نيازي به اخذ تسهيلات بانکي نداشته و در اين صورت نيز هزينه مالي کمتري نسبت به حالت عدم انجام افزايش سرمايه خواهد داشت. بهره مندي از مزاياي معافيت مالياتي افزايش سرمايه از محل سودانباشته نيز مدنظر شرکت بوده است. به موجب بخش درآمدي بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ بند ه تبصره ۲ ،به منظور تشويق سرمايه گذاري در شرکت هاي پذيرفته شده در بورس و فرابورس و ترغيب آنها به عدم تقسيم بخش بيشتري از سود اکتسابي و استفاده از منابع حاصل براي افزايش سرمايه و در نتيجه توسعه بخشهاي توليدي و ايجاد فرصتهاي جديد شغلي در سال ۱۴۰۲ ماليات درآمد آن بخش از سود تقسيم نشده شرکتهاي مذکور که به حساب سرمايه انتقال مي يابد، موضوع ماده ۱۰ قانون مالياتهاي مستقيم( مشمول نرخ صفر مالياتي است). ارائه می گردد.
#حفاری به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ تعلیق می گردد.
#زکشت و تعدیل ۱۵۰  میلیارد ریالی
احتراما، به اطلاع سهامداران محترم می رساند با اقدامات صورت گرفته ، سالن شیر دوش ۳۰ واحدی شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت ، در دی ماه سال جاری به بهره برداری می رسد . با بهره برداری از این واحد و بهبود فرآیندهای داخلی انتظار می رود سالیانه حدود ۱۰۰۰ تن شیر ، با احتساب نرخ فروش مصوب فعلی معادل ۱۵۰ میلیارد ریال ، به ظرفیت تولید و سود شرکت اضافه می گردد.
#نوری پيرو نامه شماره ۸۳۹۲/ ۱۴۰۲ / ۴۲ ص پ مورخ ۲۴/ ۰۹ / ۱۴۰۲ در خصوص بر طرف نمودن اشكالات فني بخشي از فرايند عملياتي شركت ، بدين وسيله به استحضار مي رساند تعميرات مورد اشاره با موفقيت انجام و از مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ تمامي واحدهاي شركت راه اندازي و در سرويس قرار گرفته و در حال فعاليت و توليد مي باشند.
مهم برای #وکغدیر
فولاد غدير ني ريز از زیرمجموعه های وکغدیر به سود ۳۵۲۱۰ میلیارد ریالی رسیده است که دوبرابر مدت مشابه قبل است
افزایش سرمایه ۵۶ درصدی #وصنعت از محل سود انباشته، مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
#غنوش به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.
#شپارس باتوجه به تصمیمات اتحاذ شده مقرر گردید افزایش سرمایه مصوب درصورتجلسه هیات مدیره مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۸ شرکت به جهت تغییر ساختار مالی،کاهش ریسک نقدینگی و بهره مندی از معافیت مالیاتی از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت به افزایش سرمایه از محل سود انباشته به میزان ۵۰ درصد تغییر نماید.
#پارسان هم به مجمع می رود 
 جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس پژوهشگاه صنعت نفت، واقع در تهران، ضلع غربي مجموعه ورزشي آزادي، مرکز همايش هاي بين المللي پژوهشگاه صنعت نفت، سالن آزادگان برگزار میگردد
#پتایر آذر هم رشد فروش داشت و ۳۴۴۶ میلیارد ریال فروش زد  ابان ۳۱۹۳ میلیارد ریال و  مهر ۲۷۹۱ میلیارد ریال فروش زد   ۲ ماه اخیر خوب بوده
 ۹ ماهه به   ۲۱۸۴۷  میلیارد ریال رسید .  مدت مشابه قبل این عدد     ۱۴۷۹۶  میلیارد ریال  بوده است و رشد خوبی داشته
#فاذر در آذر با فروش و درامد ۴۱۲ میلیارد ریالی مواجه بود و به عدد ۵۳۴۳ میلیارد ریال رسید و باید منتظر ماه های بعد  بود
#پخش  در آذر کمی افت کرد
سهم در مهر ۱۹۳۷۳ میلیارد ریال  و ابان ۱۸۹۷۲ میلیارد ریال و اذر ۱۷۵۳۰ میلیارد ریال درامد بود و ۹  ماهه ۱۵۴۹۲۵   میلیارد ریال فروش داشت . کل عدد سال قبل ۱۴۶۶۷۴ میلیارد ریال بوده است
#امید تعهد خريد سهام در عرضه اوليه شرکت توسعه تجارت داتام (سهامي خاص)، کارمزد تعهد پذیره‌نویسی به مبلغ ۲,۰۰۰ میلیون ریال شناسایی شده است. سهام مذکور در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ از طریق بورس اوراق بهادار تهران عرضه می‌شود.
#چخزر  مهر خوب بود ابان کمی کم شد  ولی اذر دوباره جبران کرد و ۴۰۶ میلیارد ریال فروش زد
در  تیر ۴۵۷ میلیارد ریال  و مرداد با کمی افت  ۴۰۰  میلیارد ریال شد
سهم در شهریور با ثبات  ۴۰۶  میلیارد ریال فروش داشت
در مهر ۴۸۲ میلیارد ریال و ابان ۳۳۲ میلیارد ریال فروش داشت
۹  ماهه به    ۴۰۲۷   میلیارد ریال رسیده  مدت مشابه قبل این عدد   ۳۴۳۲ میلیارد ریال بود
مهم برای #قصفها  موافقت سهامدار عمده با افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارائی ها ( زمین )
#خموتور در آذر با فروش خوب ۳۱۵۰ میلیارد ریالی مواجه بود و به عدد ۲۳۴۶۳ میلیارد ریال رسید و ۹ماهه این عدد در سال قبل ۱۵۰۴۲ میلیارد ریال بود و رشد خوبی داشت

بتا سهم

#کدال_نگر

مجوز افزایش سرمایه   / مجوز افزایش سرمایه / مجوز افزایش سرمایه  /  مجوز افزایش سرمایه / مجوز افزایش سرمایه / مجوز افزایش سرمایه  / مجوز افزایش سرمایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *