همانطور که انتظار داشتیم بازار دیروز منفی آغاز کرد و پس از مدتی شاهد نوسان خوبی در اکثر سهام و به ویژه اهرمی ها بودیم . خبر تجدید ارزیابی #وتجارت نیز توانست دقایقی بازار را با خود همراه کند . اما طی چند روز گذشته بارها دیده ایم که هر تقاضای به سرعت با فشار عرضه سرکوب می شود .

کمبود نقدینگی در بازار بسیار مشهود است و ارزش معاملات خرد به سختی به محدوده ۵ همت می رسد . از منظر تکنیکالی نیز بازار در محدوده مهمی قرار دارد . با از دست رفتن حمایت روانی ۲ میلیون واحد، دو حمایت مهم پیش روی شاخص کل است . اولین حمایت شاخص کل ۲٫۱۸۰ میلیون واحد و حمایت بعدی ۲٫۱۳۰ میلیون واحد است .

اما بازار امروز …

با توجه به تحولات سیاسی روز گذشته و شهادت یک سردار سپاه در سوریه ( سومین مورد از ابتدای جنگ )، به نظر می رسد امروز و فردا بازار کمی وارد فاز دفاعی شود تا واکنش ها را رصد کند. از منظر بنیادی نیز به نظر اگر خبری از تجدید ارزیابی ها در این شرایط منتشر شود می تواند به بهبود شرایط کمک کند . گزارش های ماهانه و دوره ای نیز به تدریج روانه کدال خواهد شد و بازار مسیر خود را بهتر خواهد شناخت .

#واچ_لیست_روزانه :
#اخابر #همراه را به دید تجدید ارزیابی در واچ لیست داشته باشید .

#هشت_صبح  #بازار #تحلیل_قبل_از_بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

همانطور که انتظار داشتیم بازار دیروز منفی آغاز کرد و پس از مدتی شاهد نوسان خوبی در اکثر سهام و به ویژه اهرمی ها بودیم . خبر تجدید ارزیابی وتجارت نیز توانست دقایقی بازار را با خود همراه کند . اما طی چند روز گذشته بارها دیده ایم که هر تقاضای به سرعت با فشار عرضه سرکوب می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *