همانطور که انتظار می رفت، بازار دیگر به خبر درمانی واکنش نشان نمی دهد . معمولا بازار در زمان هایی که اول هفته را خوب شروع نکرده است، در میانه های هفته با حمایت همراه می شود و پس از آن مجددا به حال خود رها می شود. بازار این هفته نیز احتمالا همین رویه را پیش خواهد گرفت . احتمالا در اواسط وقت امروز حمایت ایی از بازار صورت خواهد گرفت و پس از آن بازار مجددا مسیر خود را خواهد رفت .

البته ذکر یک نکته ضروری است که بازار تشنه اخبار است .

البته نه از جنس مصاحبه و … یک سوپر خبر که بتواند جو کلی و روانی بازار را تحت تاثیر قرار دهد . جو کلی بازار متعادل و منفی است و در چنین شرایطی بی خبری و در ادامه کاهش ارزش معاملات که اکنون با آن مواجه هستیم رفته رفته باعث افزایش فشار فروش در بازار می شود .

پس همانطور که چشم به کدال و خبر ها داریم، باید ارزش معاملات را نیز در نظر داشته باشیم . نکته جالب دیگر این روزهای بازار متعادل بودن اهرمی ها است و با کمک بازارگردانی و کد های خاص، افت چندانی را تجربه نکرده اند و به جز #توان اکثرا دارای حباب بیش از ۱۰ درصد هستند . همانطور که در یک ماه اخیر برخی از این صندوق ها بیش از ۳۰ درصد به دارندگان خود سود رسانده اند اما در منفی احتمالی بازار این گروه بیشترین افت قیمتی را نیز تجربه خواهند کرد .
صندوق های اهرمی شمشیر دو لبه ای هستند که مهمترین عامل در کسب سود از آنها، انتخاب زمان درست ورود و خروج به آنها است .

 

#هشت_صبح  #بازار #تحلیل_قبل_از_بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت

همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *