#پدرخش و افزایش سرمایه
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور رعايت الزام سازمان بورس اوراق بهادار در خصوص حداقل ميزان سرمايه شرکتهاي بورسي ،اصلاح ساختار مالي و بهبود سرمايه در گردش که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

#سمایه مزايده فروش سهام متعلق به خود در شرکت طرح و توسعه آریا عمران پارس
سرمايه گذاري انديشه محوران از زیرمجموعه های #کروی تا آذر ۱,۳۵۹,۳۲۰ میلیون ریال سود مجمع محقق کرده است
مجتمع ذوب و احياء روي قشم از زیرمجموعه های #فاسمین یک گزارش خاص زده است و در ۶ماهه به سود ۴۴۶۰ میلیارد ریالی رسیده است که این عدد برای کل سال قبل ۲۰۶۰ میلیارد ریال بود
#غاذر و طرح و توسعه
پروژه کوره هوای گرم واحد اسپری درایر(مطروحه در یادداشت ۷-۱۲ صورتهای مالی و گزارش تفسیری میدیریت شش ماهه ۱۴۰۲) از تاریخ ۰۹/۱۰/۱۴۰۲ به بهره برداری رسید . با بهره برداری این طرح پیش بینی میشود محصول تولیدی حاصله در حدود ۱۵ درصد از درآمد عملیاتی شرکت را محقق سازد.
#کباده سرمایه را ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-167 مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۱ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۷۴۵,۲۶۲ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۱۱۷,۸۹۳ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۳۷۲۶۳۱ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
#عالیس و مجمع
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-180 مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۱ در استان خراسان رضوي ،شهر مشهد به آدرس مشهد-شهرک صنعتي چناران-خيابان صنعت ۲،شرکت بهار رز عاليس چناران برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#خکمک شرکت ایندامین در راستای اجرای نمودن پروزه های توسعه ای خود نسبت به خرید زمین به متراژ ۷۸٫۳۰۰/۱ متر واقع در قطعات ۱۵۰ الی ۱۵۴ شهرک صنعتی شاهرود به آدرس کیلومتر ۵ جاده شاهرد – دامغان به مبلغ ۲۰۴٫۷۵۰ میلیون ریال اقدام نموده است .
#شپارس در ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۴۸۰ ریالی رسیده است
#ورنا جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۰۹:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس کيلومتر ۹ جاده مخصوص کرج -شرکت پارس خودرو – سالن سردار شهيد قاسم سليماني برگزار میگردد
#ودانا در مجمع ۲۱۸ ریال تقسیم کرد
شفاف سازی در #همراه مطابق مصوبه شماره ۲۶۶مورخ ۲۱/۰۸/۱۳۹۶ کمسیون تنظیم مقررات ارتباطات و همچنین بر اساس تاییدیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مقرر شد تعرفه بسته های اینترنت این شرکت به میزان ۳۴% افزایش یابد. فروش بسته های اینترنت نسبت به کل دارایی ها در سال مالی قبل ۲۴درصد و نسبت به کل درآمد فروش سال مالی قبل معادل ۴۴ درصد بوده است، بدیهی است که اثرات نهایی این افزایش تعرفه در ماههای آتی و با در نظر گرفتن افزایش هزینه¬های پهنای باند زیرساخت و همچنین بسته¬های رایگان دولت محترم، مشخص خواهد شد.
مهم برای #وبملت
گروه مالی ملت تا اذر ۲۷٫۲۵۷٫۸۳۸ میلیون ریال سود مجمع محقق کرده و ۶۳۰۰ میلیارد تومان سود فروش سرمایه گذاری در آذر داشت که عمده آن مربوط به واگذاری وبملت است . حدود ۱۰ همت سود داشته است
#وملی به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ تعلیق می گردد.
#ومعلم با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02A-124 مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۷ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۵,۸۱۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۷,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱,۶۹۰,۰۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۱ لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
#چافست رفتار منظمی در فروش نداشته و فصلی می فروشد در هر صورت در اذر با عدد ۱۲۵ میلیارد ریالی به جمع فروش ۳ماهه ۳۶۵ میلیارد ریال رسیده که سال قبل ۲۸۴ میلیارد ریال بود
#کتوکا و افزایش سرمایه ۳۰% از انباشته
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي و جبران مخارج سرمايه گذاري هاي انجام شده، تامين سرمايه در گردش و جبران کمبود نقدينگي و استفاده از معافيت مالياتي طبق بند (ه) تبصره ۲ قانون بودجه سال۱۴۰۲ کل کشور که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده
افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی #قمرو از محل سود انباشته، مورد تایید حسابرس قرار گرفت.
#سامان با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-186 مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس مجموعه فرهنگي ورزشي تفريحي تلاش واقع در خيابان وليعصر نرسيده به چهارراه پارک وي پلاک ۸ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#وکغدیر
مدیر عامل شرکت: سه شنبه آینده،جلسه پذیرش فولاد غدیر نی ریز در بورس برگزار خواهد شد.بورس۲۴
#ثپردیس پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر نامه افشاي دلايل نوسان (افزايش) قيمت سهم نماد ثپرد به استحضار می رساند به اطلاع مي رساند هيچگونه تغيير با اهميتي در وضعيت مالي يا عملکرد شرکت رخ نداده و نوسان قيمت سهام طي روزهاي معاملاتي اخيرناشي از عرضه و تقاضا در بازار سهام بوده است.
هر سهم #نخریس در مرحله اول ، ۶۴,۳۶۷ ریال کشف قیمت شد
#قجام از محل واگذاري بخشـی از سـرمایه گذاري در سهام قند بیستون(قیستو) به تعداد ۷٫۷۵۰٫۰۰۰ سهم فروخته شده مبلغ ۹۳٫۲۸۴ میلیون ریـال براي سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۳سود شناسایی شده است. است.
#هرمز ثبت کرد موضوع: آگهی ثبت افزایش سرمایه
بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۴۹,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۸۴,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۳۵۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۱ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
#وامید هم تجدیدی شد
برنامه افزایش سرمایه شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید از مبلغ ۹۶,۹۷۹,۷۴۲ میلیون ریال به مبلغ ۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال منتفی و اعضای هیات مدیره برنامه جدید افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و مطالبات حال شده سهامداران مصوب نمود.

بتا سهم

#کدال_نگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *